Havainto: Halpa-Hallissa ei myydä stringejä
Erään paikkakunnan Halpa-Hallissa käydessäni pistin merkille, ettei alusvaateosastolla näkynyt ollenkaan stringejä. Tiedän kyllä aatteen tämän kauppaketjun taustalla ja että eivät myy alkoholia ja tupakkaa, mutta onkohan alusvaatteissakin se ettei myydä liian siveettömiä?
Kommentit (46)
Eiks halpa-hallia johda myös kideonilaiset? Tietääkseni
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:48"]
16 vielä. Tuossa joku kirjoitti, että mummomallisia vaan on, mutta itse ostin juurikin Halpahallista vissiib viidet samanlaiset pikkupöksyt, koska olivat vaan niin ihanat, eikä ollu kyllä mitään mummohousuja! En sellaisia itsekään pitäisi.
[/quote]oliko ne sit hipsterit!? Koska jos ei ollu stringit eikä hipsterit niin sit on mummomallia!!!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:52"]
Eikö edes sloggien laatikkopakkauksessa ollut stringejä?
[/quote]
No kun muistaakseni ei edes niissä.
ap
Mun muistaakseni oon joskus ostanut stringit Halpa-Hallista. Ehkä ap:n tilanteessa stringit sattuivat olemaan tilapäisesti loppu?
Halpa-Hallissa on kyllä joskus ollut stringejä myynnissä, mutta en ole viimeksi alusvaateosastolla nähnyt, ei asia varmaankaan silti uskontoon liity. Itsekin käytän joskus stringejä, vaikka olen ns. uskovainen.. OT noissa kaupoissa ei ole atteellisista syistä myynnissä iltapäivälehtiä tai ylipäänsä mitään ns. maallisia lehtiä, ei myöskään maallista musiikkia tai kirjallisuutta. Eikä tupakkia tai alkoholia, mikä täällä jo mainittiinkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:00"]
Mun muistaakseni oon joskus ostanut stringit Halpa-Hallista. Ehkä ap:n tilanteessa stringit sattuivat olemaan tilapäisesti loppu?
[/quote]
Vois muuten ollakin, mutta tää oli jo toka kerta kun huomasin tämän. Tosin huomasin joskus saman Alemakasiinissa. Toisaalta Alemakasiinilla myydään alkoholia.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:03"]
Halpa-Hallissa on kyllä joskus ollut stringejä myynnissä, mutta en ole viimeksi alusvaateosastolla nähnyt, ei asia varmaankaan silti uskontoon liity. Itsekin käytän joskus stringejä, vaikka olen ns. uskovainen.. OT noissa kaupoissa ei ole atteellisista syistä myynnissä iltapäivälehtiä tai ylipäänsä mitään ns. maallisia lehtiä, ei myöskään maallista musiikkia tai kirjallisuutta. Eikä tupakkia tai alkoholia, mikä täällä jo mainittiinkin.
[/quote]
Okei, tuota lehti- ja kirjajuttua en olekaan vielä tiennyt tai huomannut.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:37"]Stringit on ihan ok. Olen aviossa ja pieni piristys omalle rakkaalle ei ole paha asia. Edes uskikselta![/quote]
Ei kai stringit nyt pelkästään mitään seksihepeneitä ole? Ainakaan jotkut peruspuuvillapöksyt :D Moni käyttää ihan mukavuussyistä tai ettei jätä esimerkiksi rajoja vaatteiden läpi.
En ole huomannut katsoa, onko paikallisssa halpiksessa stringejä, mutta vaikea uskoa, että niiden saatavuus liittyisi mitenkään puljun omistajien uskonnolliseen vakaumukseen :) Saman tien pitäisi varmaan ottaa myynnistä pois "liian seksikkäät" pitsialusvaatteet :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:33"]Erään paikkakunnan Halpa-Hallissa käydessäni pistin merkille, ettei alusvaateosastolla näkynyt ollenkaan stringejä. Tiedän kyllä aatteen tämän kauppaketjun taustalla ja että eivät myy alkoholia ja tupakkaa, mutta onkohan alusvaatteissakin se ettei myydä liian siveettömiä?
[/quote]myydään kyllä
Ei löydy stay up -sukkiakaan. Kaveri oli niitä etsinyt hyllystä ja mennyt sitten myyjältä kysymään, tämä oli punastunut rajusti ja sanonut, etteivät "kuulu valikoimaan".
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:38"]
Stringit on niiin passe
[/quote]
Näkyvät alkkarirajat ovat aina olleetkin out. Ei edes sellaiset ohuet piparkakkureunaiset ole niin hyvät tiukkojen vaatteiden kanssa kuin stringit.
Tai stringit ei myy tarpeeksi hyvin? Ei kannata pitää tavaraa, joka ei liiku
Ihan lestadiolaisia ne halpa-hallin omistajat on.
On Halpa-Halleissa kyllä stay up-sukkia myynnissä! Olen ostanut useammatkin.. vai onkohan sitten eri valikoimia eri paikkakunnilla?
Ninpä. Halpa-Hallissa ei myydä tupakkaa eikä alkoholia, mutta aseita kyllä.
Missä perähikiällä käytetään vielä stringejä? Minullakin oli monet sellaiset 90-luvulla ja olivat epämukavat. Pitihän niitä käyttää kun olin nuori ja ne olivat silloin muotia. En tiennyt, että niitä yleensä enää missään myydään.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:29"]Missä perähikiällä käytetään vielä stringejä? Minullakin oli monet sellaiset 90-luvulla ja olivat epämukavat. Pitihän niitä käyttää kun olin nuori ja ne olivat silloin muotia. En tiennyt, että niitä yleensä enää missään myydään.
[/quote] ne oli väärää kokoa. Suurin osa 1.miehistä 2.naisista pitää pieniä stringejä rumina mutta niitä käytetäänkin mukavuussyistä(sopivan kokoiset ei tunnu päällä) ja etteivät näy läpi. Ainakin liikuntahousuista näkyy aina läpi, tosin jos liikuntaa ei harrasta ei ongelmaa ole.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:29"]Missä perähikiällä käytetään vielä stringejä? Minullakin oli monet sellaiset 90-luvulla ja olivat epämukavat. Pitihän niitä käyttää kun olin nuori ja ne olivat silloin muotia. En tiennyt, että niitä yleensä enää missään myydään.
[/quote] ne oli väärää kokoa. Suurin osa 1.miehistä 2.naisista pitää pieniä stringejä rumina mutta niitä käytetäänkin mukavuussyistä(sopivan kokoiset ei tunnu päällä) ja etteivät näy läpi. Ainakin liikuntahousuista näkyy aina läpi, tosin jos liikuntaa ei harrasta ei ongelmaa ole.
[/quote]
Ilmeisesti siellä perähikiällä käytetään myös niin ohuita ja huonolaatuisia housuja, että alushousut näkyy läpi. Sekä liian tiukkoja.
Eikö edes sloggien laatikkopakkauksessa ollut stringejä?