Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, treenin tulokset näkyy kropassa...

Vierailija
28.08.2006 |

Aloitin kuukausi sitten täsmätreenin, nyt alkaa ryhdikkäämpää lihasta jo näkyä. Kyllä kannattaa =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaksi kertaa viikossa body pump tai body -tunnilla (60min), kerran spinningissä (60-90 min) ja kerran kuntosalilla. Lisäksi mahd. sauvakävelyä.

Noilla body-tunneilla olen siirtyinyt isompiin painoihin ja tuntuu että se on tärkein muutos entiseen treeniin.

Vierailija
2/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt valinnan body pump, body ja spinning a keskustellut ohjaajien kanssa noista isommista painoista. Kuntosalin ohjelma on tehty yläkroppaa painottaen sen mukaan että teen lämmittelyn joko hiihtolaitteella, stepperillä tai käyn spinningissä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ilman rääkkiä.

Vierailija
4/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä aloittaa myös pilateksen kevyempänä mutta toisella tavalla tehokkaana osana liikuntaa. Selluliittiä ei ole mutta venyvyyttä kaipaan kyllä lisää. Ap

Vierailija
5/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 6

Vierailija
6/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa juuri ensiviikolla bailatino, kiinteytys, ehkä body tai lihaskuntotreenit!

Toivottavasti itsekin saan tuloksia!

Vierailija
7/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pitäisi aloittaa taas liikunta. Tuli tauko ja sen jälkeen aloittaminen ollut vaikeaa. Itse ihailen ja kaipailen juuri tuollaista jäntevän lihaksikasta vartaloa ilman kitudieettejä. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi