Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin just ABC:lla syömässä - haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.08.2014 |

Niin, haluatko?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:04"]

Äh, jäi kesken toi mun vastaus: oli hyvää. Lähi-ABC:llamme on myös Hese, miehen ja lapsen ruuat olivat sieltä.

Ap

[/quote]Eikö lapsi syönytkään rehuja seisovasta pöydästä?

[/quote]

Kyllä söi.

Ap

Vierailija
22/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kävit paskalla päräyttämässä bearneeset pönttöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutopöytä ainakin tuoreena on ihan yhtä hyvä hintalaatu-suhteeltaan kuin mikä muu tahansa lounaspaikka. Söin pari viikkoa sitten salaatin ja oli se parempaa kuin joku Hesen salaatti, mutta vissiin pari euroa  kalliimpaa. Ei se ruoka ketjuruoaksi nyt niin pahaa ole, mutta itse en pidä siitä ympäristöstä. Menettelee kuitenkin reissussa ja hätätilanteessa voisin syödä. Venhättömän pojan ruokavalio siellä kyllä otetaan (ainakin Kuopiossa) tosissaan, kun ranskalaisetkin tehtiin ihan erikseen muista. Vaikka meidän pojalla ei niin paha ole, hän ei kuole jos joku pieni tippa osuus sekaan, mutta suuremmista määristä menee vatsa kuralle. 

Vierailija
24/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:28"]

joko kävit paskalla päräyttämässä bearneeset pönttöön

[/quote]

En käynyt.

Ap

Vierailija
25/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:17"]

Ei ABC:llä syöminen ainakaan minulle mikään kauhistus ole, päinvastoin. Me ollaan siellä pari kertaa syöty, kun ollaan oltu Suomessa autolla liikkeellä. Ihan OK ruoka, vatsat tulee täyteen ja matka voi jatkua :)

Terveiset Saksasta

[/quote]

Näin on! Mä vähän karsastan ABC:itä, kun ne on jotenkin niin laitosmaisia ja hengettömiä, mutta ne on usein siistejä ja niissä on lastenhoitohuoneet. Tämä meidän paikkakunnan ABC on oikein viihtyisä. Olen motoristi, joten huoltoasemia on tullut kierrettyä, ja ehkä olen nyt pikkuhiljaa lämmennyt ABC:ille.

Suomessa kai on sellainen statusjuttu dissata ABC:itä.

Ap

[/quote]Muodostatko ajatuksesi av:n perusteella?

[/quote]

En, olen ihmisten kanssa tekemisissä myös IRL.

Ap

[/quote]Olen huomannut, että monen AV-mamma mielestä ABC:llä syöminen on kauhistus, ja se huvittaa mua.

Vierailija
26/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kasvissyöjiä?

Vierailija
27/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:29"]

Noutopöytä ainakin tuoreena on ihan yhtä hyvä hintalaatu-suhteeltaan kuin mikä muu tahansa lounaspaikka. Söin pari viikkoa sitten salaatin ja oli se parempaa kuin joku Hesen salaatti, mutta vissiin pari euroa  kalliimpaa. Ei se ruoka ketjuruoaksi nyt niin pahaa ole, mutta itse en pidä siitä ympäristöstä. Menettelee kuitenkin reissussa ja hätätilanteessa voisin syödä. Venhättömän pojan ruokavalio siellä kyllä otetaan (ainakin Kuopiossa) tosissaan, kun ranskalaisetkin tehtiin ihan erikseen muista. Vaikka meidän pojalla ei niin paha ole, hän ei kuole jos joku pieni tippa osuus sekaan, mutta suuremmista määristä menee vatsa kuralle. 

[/quote]

Munkin mielestä moni ABC on tosi epäviihtyisä, mutta sitten on kivojakin paikkoja, kuten tämä meidän paikkakunnan ABC ja Tampereen Kolmen.... minkä? Tuulen? Tien? ABC. Orituvan Apsi taas on esimerkki epäviihtyisästä mestasta.

Ap

Vierailija
28/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:00"]

Miksi ihmeessä?

[/quote]

Miksi ei? En jaksanut laittaa ruokaa, kun vauva valvotti yöllä ja oon sairaanakin, joten jotain valmista piti saada. Kävimme kaupassakin samalla.

Ap

[/quote]

Kiva, että kävit levittämässä "tautisi" myös muille.

[/quote]

Tuskinpa se enää tarttuu, kun en enää yskikään eikä nenäkään vuoda. Mä oon ollut nyt kaksi viikkoa sairaana, sinä varmaan pystyt viettämään koko sen ajan neljän seinän sisällä, mutta mä en.

Ap

[/quote]

Itsepä kerroit olevasi sairaana. Kirjoita seuraavalla kerralla täsmällisemmin.

Vierailija
29/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:17"]

Ei ABC:llä syöminen ainakaan minulle mikään kauhistus ole, päinvastoin. Me ollaan siellä pari kertaa syöty, kun ollaan oltu Suomessa autolla liikkeellä. Ihan OK ruoka, vatsat tulee täyteen ja matka voi jatkua :)

Terveiset Saksasta

[/quote]

Näin on! Mä vähän karsastan ABC:itä, kun ne on jotenkin niin laitosmaisia ja hengettömiä, mutta ne on usein siistejä ja niissä on lastenhoitohuoneet. Tämä meidän paikkakunnan ABC on oikein viihtyisä. Olen motoristi, joten huoltoasemia on tullut kierrettyä, ja ehkä olen nyt pikkuhiljaa lämmennyt ABC:ille.

Suomessa kai on sellainen statusjuttu dissata ABC:itä.

Ap

[/quote]Muodostatko ajatuksesi av:n perusteella?

[/quote]

En, olen ihmisten kanssa tekemisissä myös IRL.

Ap

[/quote]Olen huomannut, että monen AV-mamma mielestä ABC:llä syöminen on kauhistus, ja se huvittaa mua.

[/quote]

Se oli vastaus kysymykseen "miksi teit tämän avauksen", huomasitko?

Ap

Vierailija
30/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:33"]

Oletteko kasvissyöjiä?

[/quote]

Mies on, mä syön kalaakin ja lapsi on sekasyöjä.

Ap

Vierailija
31/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:00"]

Miksi ihmeessä?

[/quote]

Miksi ei? En jaksanut laittaa ruokaa, kun vauva valvotti yöllä ja oon sairaanakin, joten jotain valmista piti saada. Kävimme kaupassakin samalla.

Ap

[/quote]

Kiva, että kävit levittämässä "tautisi" myös muille.

[/quote]

Tuskinpa se enää tarttuu, kun en enää yskikään eikä nenäkään vuoda. Mä oon ollut nyt kaksi viikkoa sairaana, sinä varmaan pystyt viettämään koko sen ajan neljän seinän sisällä, mutta mä en.

Ap

[/quote]

Itsepä kerroit olevasi sairaana. Kirjoita seuraavalla kerralla täsmällisemmin.

[/quote]

Niinhän mä kerroin, koska olen sairas. Olisithan itse voinut tehdä täsmentävän kysymyksen, jos olet kovin huolissasi.

Ap

Vierailija
32/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: Minä olen käynyt lähes 39 asteen kuumeessa kaupassa. Syy: koko perhe kipeänä, kaapeista alkoi loppumaan sellainen ruoka mitä nyt pystyivät syömään ja muut olivat vieläkin kovemmassa kuumeessa; flunssa oli pitkäkestoinen. Joskus vain on pakko. Onneksi kauppa oli lähellä. 

Vierailija
33/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:05"]

Miksi teit tämän aloituksen?

[/quote]

Huvikseni! Olen huomannut, että monen AV-mamma mielestä ABC:llä syöminen on kauhistus, ja se huvittaa mua.

Ap

[/quote]Tarkoitin, miksi teit tällaisen aloituksen....haluatko kysyä jotain?...Olisithan voinut kirjoittaa ihan tavallisenkin aloituksen, ilman tuota saman jankkaamista mitä täällä näkyy valitettavan paljon.

Vierailija
34/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:37"]

Ohiksena: Minä olen käynyt lähes 39 asteen kuumeessa kaupassa. Syy: koko perhe kipeänä, kaapeista alkoi loppumaan sellainen ruoka mitä nyt pystyivät syömään ja muut olivat vieläkin kovemmassa kuumeessa; flunssa oli pitkäkestoinen. Joskus vain on pakko. Onneksi kauppa oli lähellä. 

[/quote]

Kyllähän sitä pitää usein käydä asioilla, vaikka on sairaana. Kaikka asioita ei vain voi jättää tekemättä.

Ap

Vierailija
35/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätät ison välin ennenkuin kirjoitat loppuun ap? Se pidentää tekstiä ihan turhaan.

Vierailija
36/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:05"]

Miksi teit tämän aloituksen?

[/quote]

Huvikseni! Olen huomannut, että monen AV-mamma mielestä ABC:llä syöminen on kauhistus, ja se huvittaa mua.

Ap

[/quote]Tarkoitin, miksi teit tällaisen aloituksen....haluatko kysyä jotain?...Olisithan voinut kirjoittaa ihan tavallisenkin aloituksen, ilman tuota saman jankkaamista mitä täällä näkyy valitettavan paljon.

[/quote]

Sama vastaus käy tähänkin kysymykseen: huvikseni jne.

Ap

Vierailija
37/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:40"]

Miksi jätät ison välin ennenkuin kirjoitat loppuun ap? Se pidentää tekstiä ihan turhaan.

[/quote]

Allekirjoitus on tapana kirjoittaa kahden rivin päähän leipätekstistä. Eikä mun tarvitse muistakaan syistä säästellä!

Ap

Vierailija
38/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ABC:lla syöminen on ihan ok, lounasbuffeesta saa ihan suht terveellistä ruokaa. Sitä en tajua miksi koko perhe mättää siellä heseruokaa. Viimeksi tänään katselin kun alle 2v imeskeli ranskalaisia. Miksi ihmeessä valita ne kun sen ikäinen saa ilmaiseksi syödä seisovan pöydän lounasvalikoimasta terveellisemmän ja monipuolisemman vaihtoehdon.

Vierailija
39/39 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:57"]

Mun mielestä ABC:lla syöminen on ihan ok, lounasbuffeesta saa ihan suht terveellistä ruokaa. Sitä en tajua miksi koko perhe mättää siellä heseruokaa. Viimeksi tänään katselin kun alle 2v imeskeli ranskalaisia. Miksi ihmeessä valita ne kun sen ikäinen saa ilmaiseksi syödä seisovan pöydän lounasvalikoimasta terveellisemmän ja monipuolisemman vaihtoehdon.

[/quote]

Jos he olivat siellä syömässä nimenomaan Hesellä? Me taas ei oltu ABC:lla lounasaikaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi