Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhemmat miehet taitavampia?

Vierailija
23.08.2014 |

Onko totta, että vanhassa vara parempi? 

Mksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavampia missä asiassa?

Vierailija
2/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki vanhat miehet on ällöttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähä ihmetelly näitä 10 v ikäeroja. Nythän se myytti sitten rikkoutui.:)

Vierailija
4/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavampia missä lajissa? Vai älyllisissä suoritteissa?

Vierailija
5/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä nuori on norja ja jaksaa useamman kerran, vanha lerpullaan virittäytyy joskus ja siinähän se iso massukin pompottaa sua samaan tahtiin.

Vierailija
6/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin viisaus. Jokainen viisastuu vanhetessaan, mutta jokaisesta ei tule siltikään viisasta. Ikä ei oikeasti kerro kenestäkään vielä mitään jos muihin verrataan, vanha X sen sijaan on luultavasti oppinut uusia temppuja elämänsä aikana. Silti parikymppinen Y saattaa piestä kuuskymppisen Xn mennen tullen.

Vierailija
7/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse yli 4-kymppinen, mulla on 5-kymppinen rakastaja ja parempaa seksiä en ole saanut koskaan. Hän saa minut huutamaan nautinnosta ja jaksaa muutaman tunnin sisään useita kertoja. Enkä kyllä vaihtaisi häntä keneenkään. Yhtä hyvää seksiä en ole saanut koskaan.

Vierailija
8/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksistä on kyse, niin nuoret miehet saavat erektioita useammin, iäkkäämmillä vähemmän (siis ilman viagroita tms). Laatu vanhemmilla on parempaa ja osaaminen ja kokeilut monipuolisempaa. Erektio-ongelmat kyllä ajastaan lisääntyvät ja ainakin minua harmittaisi sellainen, jos paljon nuorempi olisin. Jos miehellä seisoo vain kerran viikossa, pitäisikö naisen olla haluamassa juuri silloin. Ja jos muut kerrat löpsähtäisivät heti kättelyssä, kun itse olisi valmis ilottelemaan.

Vierailija
9/9 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on viettelytaitoja. Naisilla seksitaitoja. Naisten seksitaidot eivät kehity, koska seksiä on tarjolla muutenkin. Miesten seksitaidot eivät kehity, koska kaikki aika menee viettelemiseen...niin siis sen lisäksi, että miehillä ei muutenkaan ole seksitaitoja.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän