Miten olet nauttinut ilmastonmuutoksen tuomasta ihanan lämpimästä syyskuusta?
Täällä otettiin grilli takaisin ulos varastosta ja istuttu ulkona useat illat. Nytkin töiden jälkeen kylmä olut shortseissa ja t paidassa ulkona. Huomenna tarkoitus käydä rannalla.
Kommentit (70)
Biitsillä oltu jo kahtena iltana. Olispa aina näin pitkä kesä. Ei tunnu edes pahalta palata töihin loman jälkeen kun täysi kesä päällä :)
Olen ottanut päivisin aurinkoa työpaikan pihalla viisi tuntia/ päivä.
Olen kerännyt kymmeniä ja kymmeniä kiloja omenoita.
Älä hosu ei tämä vielä ilmastonmuutosta ole, näin on ollut aikaisemminkin. Ilmastonmuutos vaikuttaa Suomeen niin että tänne tulee arktiset oltavat, tämä ei siltä vaikuta.
Toivottavasti ilmasto lämpenee enemmänkin, touko ja syyskuu saisi kyllä olla lämpimämpiä. Eikä haittaa vaikka huhti ja lokakuullekin tulisi enemmän lämpöä
Upeet kelit syyskuussa, nautittu on! Kunpa tämä jatkuisi joulukuulle.
Olen ulkoillut enemmän kuin yleensä, ihania kävelylenkkejä sinisen taivaan ja syysauringon alla, kahvitkin tulee usein juotua pihalla. Kyllä tää on mulle ollut paljon tavallista parempi syksy, huomaa miten energiaa riittää enemmän kun aurinko paistaa eikä tartte värjötellä. Lastenkin kanssa ihanan helppoa kun ei oo heti tarvinnut pukea takkeja ja ulkohousuja, huppari riittää aamuisin. Jatkuis vaan vielä :)
Käyn uimassa luonnonvesissä, usein tähän aikaan vuodesta tulisi jo aika vilu meren rannalla, mutta nyt oli mukavaa lämmitellä hiekalla uinnin jälkeen. Ja onhan se mukavaa käydä metsässä sienestämässä ja marjastamassa, kun on kesäinen sää.
Elokuun loppu oli viileä ja alkoi jo flunssa, meni kuitenkin ohi kun lämmöt alkoi.
Oiekin ihana sää nyt, toivon että lokakuussakin vielä ainakin yli 15
Ilmastonmuutos saisi mennä pidemmällekin kun niin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Upeet kelit syyskuussa, nautittu on! Kunpa tämä jatkuisi joulukuulle.
Lämpimät loppuu kuin seinään vimeistään lokakuun loppupuolella.
Ulkona koko päivän. Uimassa klo 8 ja 13 ja kohta taas menossa:) Ihana syyskuu!!!!
Tein tänään etätyöpäivän puutarhakeinusta käsin. Oli vähän liiankin kuuma, hyvä että oli katos siinä suojana.
Levitin pilluani aurinkoa päin rantakalliolla!
N24
Kyllähän tämä lämpö alkaisi jo riittämään. Odottelen rapsakoita halla-aamuja.
Tämä on nyt se kriisi ja hätätila sitten. Ei ihme jos ihmiset ihmettelee.
Olin koko matkan kannella matkalla Tallinnaan. Niin lämmin jo aamupäivällä! Kansi oli aivan sakea ihmisistä.
Arvioikaa ilmastonmuutoksen hyödyt uudelleen, kun todelliset ongelmat nostavat päätään.
Ei meillä ole vielä viety kesävermeitä edes pois. Grilli kuumenee monta kertaa viikossa.
Ei tämä mistään ilmastonmuutoksesta johdu. Ei tämä ole mitään uutta.
Pohjanmaalla oli +27 iltapäivällä tänään, ai että kun mukavaa! Päälle lievä lämmin tuuli. Ulkona täälläkin oltu ja nautittu lämmöstä, tänään ehkä jotain viileää juomaa vielä.
Syyskuu lisääntyneet lämmöt oikein hyvä ajankohta koska nyt ei tule liian kuumaa ja yöt viileitä kuitenkin.