Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neiti 13vee haluaisi itselleen nännilävistyksen ja mököttää

Vierailija
23.08.2014 |

kun kielsin! Isänsä oli jo mennyt lupaamaan sellaisen.. Mitä mun pitäis tehä?? : (

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kohdunsuu-koru on kaunis :)

http://news.bme.com/wp-content/uploads/200707111929-pix2.jpg

ah <3

Vierailija
22/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin todellakin tyttöni 13wee elämää jos pyytäisi lävistystä nänneihin. Itselläni on lävistetty nännit, mutta en todellakaan antaisi LAPSEN niitä laitattaa. Onko miehesi tasapainoton? Omituosta, että isä suistuu tuohon, kas kun ei halua mennä katsomaan, kun niitä laitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen pikkuh.... siellä nyt mököttee kammarissaan. Antootten mököttee. Meinovaako aikannaan imettöö mukulasa renkaan kanssa? Vois aatella vähäse nokkaase pitemmälle.

Vierailija
24/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön isä onkin vähän nössö, lupaa aina kaikkea ja antaa rahaa, vaikka minä kiellän! ap

Vierailija
25/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]Meidän nelivuotias kailotti uimahallissa kovaan ääneen: "äiti kato, tolla tädillä on pimpissä renkaita!"

- No, niinpä näytti olevan.

[/quote]

Tätä kuulen uimahallissa lapsilta usein. Lapset ottavat iisisti, aikuiset menevät ihan hölmöiksi ja alkaa selittely.

Itse olin 13-vuotias kun otin nännilävistyksen ja 15-vuotias kun klitorikseen. Ne ovat kuitenkin piilossa eikä jää rumia arpia niin anna ottaa. Kasvoihin en ole ikinä ottanut.

Vierailija
26/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostutaankohan missään liikkeessä edes kyseistä lävistystä 13vuotiaalle laittamaan? Tämän on tosin pakko olla provo. Muuten ap olisi ehkä huolissaan miksi hänen LAPSENSA haluaa nänninsä lävistää ja kenelle sitä esittelisi :D

Vierailija
27/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin minä taidan olla se kukkahattutäti, mutta nyt valoja tauluun tytölle sekä isille.. Nännilävistys 13 vuotiaalle? Mitä se meinas sillä tehdä? Ootko saanu tytöltäsi perusteluja tähän? Parhaimmassa tapauksessa ottaa uudesta läväristä kuvan naamakirjaan ja siinähän sitten on. 

Olen puhunut.

Vierailija
28/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuulemma tykkäis kun jollakin kaverilla on ja poikakaverinki mielestä näyttäis söpöltä. ap

Vierailija
29/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oli tytön isä antanut nukkua kaverinsa kanssa jopa alastomana, siihen kyllä puutuin! ap

Vierailija
30/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tehdä sen nännäri lävärin puoleen hintaan, kerrot vain porvoolaisen osoitteesi niin tulen tekemään ;)

Vierailija
31/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä edes tehdä alle 18 vuotiaille, ei edes vanhempien suostumuksella.

Vierailija
32/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:27"]

Mä voin tehdä sen nännäri lävärin puoleen hintaan, kerrot vain porvoolaisen osoitteesi niin tulen tekemään ;)

[/quote]

Suksi nyt kuusistoon sen porvoos kans! ap

Vierailija
33/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, et oisko parempi antaa kuitenkin lupa jollekin ammattilaiselle, ettei mee itse jollain niittipyssyllä mäiskimään?? ap

Vierailija
34/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa lävistysliikkeissä ikäraja taitaa olla 15 vuotta, tai joissain käy myös huoltajan allekirjoitus sitä nuoremmalle. Ilmeisestikään et tahdo että tyttösi lävistystä ottaa, älä siis allekirjoita lupalappua. Toisaalta tilanne on hankalampi jos tytön isä tähän suostuu ja menee allekirjoittamaan luvan. 

Omasta mielestäni tyttö voisi odottaa edes siihen 15 vuoden ikään, kun voi ominpäin mennä lävistyttämään nänninsä, jos niin pitkään into edes säilyy..

Vierailija
35/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:20"]No, kuulemma tykkäis kun jollakin kaverilla on ja poikakaverinki mielestä näyttäis söpöltä. ap

[/quote]

Olen itse 17v, ja aivan ensin tuli mieleen, miksi tyttäresi "poikaystävä" näkee tyttäresi rinnat ilman vaatetusta?! Jos tämä on totta, minua alkaa oksettaa tyttäresi hyväksikäyttö jonka hyväksyt! Hän on 13, ei sen ikäisen tarvitse touhuta mitään kainoja halauksia ja pusuja enempää!

Myöskään sen ikäisen ei kuulu ottaa mitään lävistyksiä, varsinkaan nänniin! Millaista esimerkkiä haluat näyttää nuorelle naisen alulle hyväksymällä tuollaista? Sitäkö, että on oikein näytellä rintoja nuorille pojille? Mihin luulet sen johtavan? Rajoja lapselle heti, ennen kuin hän tulee hyväksikäytetyksi.

Vierailija
36/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, onpas siinä ipanalla toiveet. En minäkään suostuisi. Hölmö toi sun miehes.

Vierailija
37/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:23"]

Kesällä oli tytön isä antanut nukkua kaverinsa kanssa jopa alastomana, siihen kyllä puutuin! ap

[/quote]

Mistä tytön isä tietää nukkuuko alasti vai miten? Kuullostaa erittäin oudolta, kun kuitenkin 13 v. kyseessä. 

Vierailija
38/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nännilävistykset, mutta ei missään nimessä 13-vuotiaalle! Jo ihan siitäkin syystä, että rinnat ja nännit kehittyvät vielä - koru kehittymättömässä nännissä voi käydä ongelmalliseksi. Näille intiimialueen lävistyksille ehdoton ikäraja täysi-ikäisyys.

Vierailija
39/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko jonkun, jolla on nännilävistys? Voisiko hän puhua tyttäresi kanssa nännilävistyksen ottamisesta? Miten se tehdään, sattuuko se, miten pitkään keskimäärin menee parantua täydellisesti, miten hoidetaan, onko lävistyksestä ollut jotain haittaa, mitä tehdä jos tulehtuu yms ja tyttö voisi kysyä häneltä kaikkea mitä mieleen tulee. Sinä et välttämättä osaisi vastata kaikkiin kysymyksiin, vaikka lukisit kaiken netistä ja henkilökohtaisesti minä itse ainakin kuulisin mieluummin lävistyksestä sellaiselta, jolla on tuo lävistys, kuin sellaiselta, jolla ei ole sitä lävistystä.

Vierailija
40/41 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itse miten paljon sattuu jos nännisi läpi työnnetään ontto neula ilman mitään puudutuksia ja puhu tyttäresi kanssa niin hän luopuu ajatuksesta. Mitä olen lukenut niin nännin lävistäminen on aikuisille naisillekin kova paikka.