Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi akateemisesta duunariksi ja ihmiset naureskelevat hänelle.

Vierailija
23.08.2014 |

Akateemisen alan työt loppuivat ja sen alan töitä ei löytynyt millään. Opiskeli sitten duunarin ammatin ja nyt ihmiset ivaavat että joudut tekemään duunarin hommia vaikka olet akateemiseksi opiskellut. Harmittaa miehen puolesta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen läjäpäin maistereita, jotka ovat maajusseja. Minä mukaan lukien. Eikä ole tullut mieleenkään, että olisin jotenkin pilkattavassa asemassa. Aika törppöjä ihmisiä on osunut miehesi reitille.

Vierailija
22/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:51"]

Minä tunnen läjäpäin maistereita, jotka ovat maajusseja. Minä mukaan lukien. Eikä ole tullut mieleenkään, että olisin jotenkin pilkattavassa asemassa. Aika törppöjä ihmisiä on osunut miehesi reitille.

[/quote]  eiks maajussin kantsis käydä agrologiksi tai agronomiksi, siihen hommaan pystyy vähemmälläkin koulutuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen tässä paljonkin miettinyt, mistä saisi jonkin työn sitten kun olen valmistunut tohtoriksi. Jos post doc -rahoitusta ei saa, joudun ehkä jättämään akateemiset hankkeet taakse; koetan päästä vain johonkin, mistä saisi kk-palkan tilille. Siinä onkin haastetta, vaikka erityyppistä (myös ei-akateemista) työkokemusta löytyy.

Vierailija
24/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHHAHAHHAHAHHAA, vitsi, vitsi. Hyvä, että ottaa vastuuta elämästään ja kouluttautuu alalle, millä on työtä, ihan sama mikä se ala on.

Vierailija
25/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:50"]

Saako parempaa vai huonompaa palkkaa.???

[/quote]

Ihan hyvää palkkaa saa kun perusti oman yrityksen.

Vierailija
26/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:51"]

[/quote]  eiks maajussin kantsis käydä agrologiksi tai agronomiksi, siihen hommaan pystyy vähemmälläkin koulutuksella

[/quote]

Agronomit ovat maistereita.

Vierailija
27/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein harmittaa, että maailmassa on duunareita. Kauheeta!

Vierailija
28/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Olipas outo ja ristiriitainen kommentti. Ensiksikin kirjoittaja luulee virheellisesti, että maanviljelijäksi voi ryhtyä vähäisellä koulutuksella. Sanomalla näin hän ilmeisesti tarkoittaa, että maanviljelyksessä ei tarvita kummoista tietämystä tai taitoja. Se on tietysti aivan väärin luultu. Maanviljelijän tulee taitaa niin sata asiaa, eikä siihen pystyisi monikaan. Tiedot ja taidot tosin voi hankkia sekä koulutuksella että käytännön työssä oppimalla vaikka vanhemmiltaan. Nykyisin tosin useimmat maanviljelijät käyvät erilaisia kouluja. Toiseksi kirjoittaja kehottaa käymään joko agrologiksi tai agronomiksi. Agrologiksi valmistutaan nykyisin ammattikorkeakoulusta ja agronomiksi yliopistosta. 

Vierailija
29/29 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos on oikeest fiksu äijä niin menee kaikki hukkaan duunarina. Mut maailma on valintoja täynnä ja raha diktatoi ihmisten käytöstä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan