Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa asua maalla :)

Vierailija
23.08.2014 |

Kävin juuri poimimassa n. 7 litraa kantarellejä, puhistin ne ja tein sienikastikkeen ja kävin hakemassa pihalta perunoita. Nyt taidan mennä tallille tekeen tallihommat ja antamaan lampaille ruuan, käydä tekeen ratsilenkki ja sit saunaan ♥ Huomenna ajattelin käydä katsomassa, koska puolukat kypsyvät :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:29"]

Asun maalla mutta koskaan en löydä kantarelleja.

[/quote]

Pitää ensin tietää, millaisissa paikoissa ne kasvaa. Sitten vain sopivaan maastoon etsimään. Kun pääsee juonen päästä kiinni, niitä löytää, mutta hieman opettelua se vaatii.

20

Vierailija
22/25 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa, kun on kesämökki maalla, eikä ole hirveästi tekemisissä paikallisten kanssa, mutta voi nauttia luonnosta: sienestää, marjastaa, uida, kalastaa, patikoida. Maalla asuminen onkin jo ihan toinen juttu. En tunne yhtäkään, joka ei pitäisi maalaisyhteisöä vaikeana, sisäänpäinlämpiävänä ja suorastaan vihamielisenäkin, kun ovat minulle niistä kokemuksistaan avautuneet. Ai niin paitsi eräs, mutta hän onkin itse se paikkakunnan pahin juoruilija ja viihtyy ilmeisen erinomaisesti paikkakunnallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:51"]

On kivaa, kun on kesämökki maalla, eikä ole hirveästi tekemisissä paikallisten kanssa, mutta voi nauttia luonnosta: sienestää, marjastaa, uida, kalastaa, patikoida. Maalla asuminen onkin jo ihan toinen juttu. En tunne yhtäkään, joka ei pitäisi maalaisyhteisöä vaikeana, sisäänpäinlämpiävänä ja suorastaan vihamielisenäkin, kun ovat minulle niistä kokemuksistaan avautuneet. Ai niin paitsi eräs, mutta hän onkin itse se paikkakunnan pahin juoruilija ja viihtyy ilmeisen erinomaisesti paikkakunnallaan.

[/quote]

Mä asun itse maalaisyhteisössä, enkä ole havainnut vaikeutta, sisäänpäinlämpiävyyttä tai vihamielisyyttä :) Ja tosiaan muutimme tänne ihan ummikkoina, emme tunteneet koko paikkakunnalta ketään ja tällaisina ituhipahtavina ihmisinä emme ihan edusta paikkakunnan keskivertoihmistä. Joten kyllä se maalaisyhteisön henki riippuu ihan paikasta :)

20

Vierailija
24/25 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa asua kaupungissa. Käydä kirjastoissa ja toreilla.

Vierailija
25/25 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa asua maalla! Olen vaan liian mukavuudenhaluinen eikä ole autoa :( Loma-asunto kai sitä pitäisi joskus hankkia, että voisi mennä luonnon lähelle lepäilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan