Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille ketkä harrastaneet yhdenillansuhteita

Vierailija
23.08.2014 |

Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:16"]Kuinka paljon teitä pokataan baarissa? Onko ihan valinnanvaraa?

ap

[/quote]

Känniääliöt ym. ei-kiinnostavat pokailevat paljon, eli ei mulla olisi varmaan hirveästi valinnanvaraa jos jättäisin miesten käsiin pokailut, mutta mä olenkin askelen edellä ja pokailen itse ne helmet. En jaksa odottaa/jättää sattuman varaan, tuleeko ne helmet pokailemaan mua. :D

Vierailija
42/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:29"]Öö, miksi kukaan haluaa yhden yön juttuja jos voi saada enemmän? Miksi menisi nimenomaan etsimään seuraa yhdeksi yöksi? Mulle ei ainakaan riitä olla vaan pantavana yhden yön, kenet vaan saa yhdeksi yöksi, mä haluan olla enemmän kuin vaan pano miehelle. Ja olen hyvännäköinen, aina saan seuraa jos haluan, mutta en ikinä tyytyisi yhden yön juttuun. Tää on vaan mun mielipide.

[/quote]

Please, ei tehdä tästäkin ketjusta väittelyä siitä, onko yhden yön jutut hauskoja vai ei... jotkut tykkää, ihmiset ovat erilaisia ja tässä ketjussa ap kyseli vinkkejä, ei pohtinut pitäiskö vai eikö pitäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:29"]Öö, miksi kukaan haluaa yhden yön juttuja jos voi saada enemmän? Miksi menisi nimenomaan etsimään seuraa yhdeksi yöksi? Mulle ei ainakaan riitä olla vaan pantavana yhden yön, kenet vaan saa yhdeksi yöksi, mä haluan olla enemmän kuin vaan pano miehelle. Ja olen hyvännäköinen, aina saan seuraa jos haluan, mutta en ikinä tyytyisi yhden yön juttuun. Tää on vaan mun mielipide.

[/quote]

Please, ei tehdä tästäkin ketjusta väittelyä siitä, onko yhden yön jutut hauskoja vai ei... jotkut tykkää, ihmiset ovat erilaisia ja tässä ketjussa ap kyseli vinkkejä, ei pohtinut pitäiskö vai eikö pitäis.

Vierailija
44/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sun ap ottaa noita aiempia kommentteja ainoana totuutena yhden illan jutuista. Toki pieni osa jutuista on suhtkoht kuvaillun kaltaisia, mutta kyllä suurin osa on just niitä känniääliöitä, jotka on seuraavana päivänä vain ääliöitä. Seksi on just sitä mitä siitä voi vieraan ihmisen kanssa (humalassa) olettaakin, ei niin hyvää ja tyydyttävää. Joskus jopa jää ihan pelkäksi yrittämiseksi.

Aamulla sit vituttaa ja kaduttaa.

Vierailija
45/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: Onneksi saa valita, ottaako känniääliön mukaansa vai ei. Kun ei vaan juo itseään liian känniin ja ei ota muutenkaan ketä tahansa. Itse ne valintansa tekee :)

Vierailija
46/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen, mutta minäkään en meinaa saada yhden yön seuraa. Baareissa moni mies jää vaan juttelu/kaveriasteelle, ja ne harvat joiden kanssa on ollut muutakin, jäävät roikkumaan ja haluaisivat suhteen. Sama nettideiteissä. Osin tämän ehkä selittää, etten oikein osaa olla sellainen tissit tyrkyllä -aloitteellinen tyyppi itse..

Vierailija
47/47 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:05"]Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?

[/quote]

Tinderistä, iskurinet