Kysymys teille ketkä harrastaneet yhdenillansuhteita
Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?
Kommentit (47)
Oletteko saaneet yhdenyönjutuista intiimiä ja kiihkeää seksiä vai onko se paljon tunteettomampaa ja kylmempää, pelkkää jyystöä?
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:05"]Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?
Ne yh dys sa nat...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:05"]Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?
Ne yh dys sa nat...
Mitä tarkoitat?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:05"]Tarkoitan teitä ihan nättejä, normaaleja naisia. Kuinka hommaatte seksikumppannin yhdeksi yöksi? Itsen en käy baareissa niin mietinkin, että kuinka helposti sieltä saa yöseuraa? Kuinka toimitte? Pitääkö tyytä johonkin känniääliöön vai saako selvempääkin seuraa? Saako seuraa jostain muualta kuin baarista, jos niin mistä?
Ne yh dys sa nat...
Mitä tarkoitat?
Ap
Yhdenillanjuttu ei perkele ole yhdyssana. YHDEN ILLAN JUTTU.
Mulla on ollut paljon miespuolisia kavereita, aina joskus sitten heidän kanssaan muutakin. Yleensä ei.
Muistakaa kysyä kaverilta seisooko sillä kunnolla. Tyhmä lähtee mukaan jos kaveriila EI sitten onnistukkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:00"]Ja en suosittele mitään nettipalveluja, siellä on vain ne rumat ja epätoivoiset. Tasokkaan miehen löytää 99% vain oikeasta elämästä. Eikä tarvitse olla aina baari. Mikä muukin paikka käy, missä nyt sattuu käymään ihmisiä. Sali, yliopisto, you name it. Jos joku näyttää kiinnostavalta niin go for it.
[/quote]
Eiköhän netissä ole nykyään suurin osa ihan kunnon ihmisiä, hyvännäköisiäkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:03"]Oletteko saaneet yhdenyönjutuista intiimiä ja kiihkeää seksiä vai onko se paljon tunteettomampaa ja kylmempää, pelkkää jyystöä?
ap
[/quote]
Yleensä ihan mukavaa seksiä. Olen yrittänyt mennä sänkyyn vain silloin, kun on molemmilla himot hyrränneet.
Saa helposti, ei tarvitse tyytyä mihinkään känniääliöihin. Ole vain itsevarma äläkä juo itseäsi liian känniin, mene rohkeasti esim. pyytämään tanssimaan hyvännäköisiä miehiä. Jos ei baarit sytytä, niin esim. Tinderissä ja Facebookissa voi mennä juttelemaan tuntemattomille. Voihan sitä tietysti mennä juttelemaan muuallakin, esim. kysyä tyhmiä (missä on bussiasema, paljonko kello on, mistä saa parhaat pitsat näillä kulmilla jne) jos tilanne on sopiva. Rohkeutta, tilannetajua, itsevarmuutta ja iloisuutta vaan peliin. :)
No, ovatko kaikki pokaajat/pokattavat nukkumassa pitkäksi venyneiden iltojen hetkien jälkeen? ;)
ap
Itse sinkkuna hain yhdenillanjuttuja baareista lähinnä. Kyllä sieltä selvääkin seuraa sai, ja olihan ne kännisimmätkin aamulla selviä ;) usein vietin yhdenillan säätöjen kanssa vielä seuraavan darrapäivän, muutamaa mokaa lukuunottamatta. Kyllä baarista melkein aina seuraa saa, itse ainakin sain aina, ja olen ihan normi mitoissa oleva nätti nainen. Baarien lisäksi tapasin miehiä töiden ja harrastusten kautta :)
Kuinka paljon teitä pokataan baarissa? Onko ihan valinnanvaraa?
ap
:D seksiä saa niin helposti, jos on edes vähän ulkonäköä. Eikä tarvitse tyytyä kehenkään vaan saa niitä tasokkaimpia miehiä.
Miten päädytte sänkyyn esim. harrastuskaverin kanssa? Itse käyn kuntosalilla, jossa löytyy toinen toistaan paremman näköisiä helmiä. Mutta enpä ole kenenkään kanssa lähempää tuttavuutta päässyt tekemään. Aika ujo olen, vaikka ihan itsevarmasti käyttäydynkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:14"]No, ovatko kaikki pokaajat/pokattavat nukkumassa pitkäksi venyneiden iltojen hetkien jälkeen? ;)
ap
[/quote]
En ole nyt varma tajusinko kysymyksen näin lauantaipöhnässä, sori :D Mutta jos tarkoitit onnistuuko kaikki pokaukset, niin kyllä suurin osa. Jos mies vaan sattunut olemaan vapaa ja natsaa juttutuokion jälkeenkin, niin en muista että kukaan olisi kieltäytynyt seurasta. -2
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:14"]No, ovatko kaikki pokaajat/pokattavat nukkumassa pitkäksi venyneiden iltojen hetkien jälkeen? ;)
ap
[/quote]
En ole nyt varma tajusinko kysymyksen näin lauantaipöhnässä, sori :D Mutta jos tarkoitit onnistuuko kaikki pokaukset, niin kyllä suurin osa. Jos mies vaan sattunut olemaan vapaa ja natsaa juttutuokion jälkeenkin, niin en muista että kukaan olisi kieltäytynyt seurasta. -2
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:19"]Miten päädytte sänkyyn esim. harrastuskaverin kanssa? Itse käyn kuntosalilla, jossa löytyy toinen toistaan paremman näköisiä helmiä. Mutta enpä ole kenenkään kanssa lähempää tuttavuutta päässyt tekemään. Aika ujo olen, vaikka ihan itsevarmasti käyttäydynkin.
ap
[/quote]
Aloita vaikka moikkailemalla, tai voit mennä suoraankin juttelemaan luontevasti, esim. sua näkyy täällä paljon, tähtäätkö johonkin, kauanko oot käyny täällä, harrastatko jotain muuta jne. Sit voit kysyä haluaisko hän lähteä kahville/kaljalle joskus treenien jälkeen... :)
Öö, miksi kukaan haluaa yhden yön juttuja jos voi saada enemmän? Miksi menisi nimenomaan etsimään seuraa yhdeksi yöksi? Mulle ei ainakaan riitä olla vaan pantavana yhden yön, kenet vaan saa yhdeksi yöksi, mä haluan olla enemmän kuin vaan pano miehelle. Ja olen hyvännäköinen, aina saan seuraa jos haluan, mutta en ikinä tyytyisi yhden yön juttuun. Tää on vaan mun mielipide.
Ja en suosittele mitään nettipalveluja, siellä on vain ne rumat ja epätoivoiset. Tasokkaan miehen löytää 99% vain oikeasta elämästä. Eikä tarvitse olla aina baari. Mikä muukin paikka käy, missä nyt sattuu käymään ihmisiä. Sali, yliopisto, you name it. Jos joku näyttää kiinnostavalta niin go for it.