Te luomut (alapäästä)
Jos menette baariin pokailemaan panoa tai muuten lähtisitte uuden miehen kanssa treffeille niin menettekö aina vaan luomuna? Hävettääkö teitä oma karvapilluisuus kun tulee uuden seksin aika?
Kommentit (23)
Itse seurustelen naisen kanssa. Molemmat meistä vain vähän siistivät karvoitustaan, mutta muuten luomuna mennään. Mielestäni karvat ovat naiseuden merkki, ja jos kumppanini olisi posliini, tuntuisi kuin lapsen kanssa harrastaisi seksiä. Ei siis kiihota yhtään.
Kaikki tosin saavat ajella tai olla ajelematta, ihan miten itse parhaaksi näkee :)
Olen varattu, mutta taannoin vaikka menin pokailemaan, niin menin siistityn puskan kanssa tai posliinina. Nykyään melkein aina posliini. Synnytyksen jälkeen ollut aina puhtaampi olo ilman karvoja ja nyt tullut pitkän aikaa sheivattua aina kun muutaman millin on karvat kasvaneet. Jatkossa ajattelin käydä sokeroinnissa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:51"]
Siis kertokaa tarkemmin mikä on viivapillu? Mulla on tällä hetkellä alapää luonnontilassa, mutta voisin hyvin sheivata sen posliiniksikin, olen synnyttänyt, ylipainoinen kolmekymppinen, eikä mun pillustani tursuile mitään mitä pitäisi peittää, joten mitä ihmettä teiltä sieltä tulee? Enkä siis vittuile, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn. Olen näemmä aivan pihalla näistä pillujutuista :D
[/quote]
Mulla tursuilee sisemmät häpyhuulet. Ja ei vain sillain söpösti ja sievästi, vaan mun pillu näyttää sheivattuna siltä, että joku olisi järsinyt sitä. Että parempi vain pitää ne karvat.
[/quote]
Ulommat roikkuu ja sisemmät myös. Ei ole siis sellainen tasainen paketti. Minusta ei näytä paljaana kovin kivalta sellainen (eikä muuten tunnukaan, hiertää heti pikkarit yms.).