Ei ole todellista - yöhäiriköstä
Nyt minä uskon, että se on mode itse, joka noita kirjoittaa.
Tänä aamuna kirjoitin aloituksen aiheesta, mutta se katosi alta aikayksikön. Sen sijaan kaikki yölliset taitavat olla jäljellä. Ehdotin että hän laittaisi herätyskellon herättämään aamuyöstä, jotta voisi tehdä noille jotain... ja ilmaisin epäilyni sekä hänen teknisistä taidoistaan että siitä, kuka noita kirjoittelee - moden teini vai onko se sittenkin hän itse?
Miksi joku tekee tuollaista - ja miksi tämän palstan ylläpitäjät sallivat sen?
Kommentit (10)
Me selvittiin yöllä täällä, yritä sen verran taistella.
Taidat olla oikeassa. Ja kun jää palstalaisille kiinni kyseenalaisesta toiminnastaan, heittää bannia. Onhan siinä tietysti oma työpaikka vaarassa, jos esimies saa kuulla miten sekoilee täällä (päissään?) ja haukkuu kirjoittajia tai käyttää foorumia omien juttujensa mainostamiseen.
Modet on töissä täällä. Ei töihin mennä yleensä monta tuntia aiemmin kuin on sovittu, varsinkaan aamuyöstä. Valittakaa palstan omistajalle, ettei moderointi toimi yöllä. Saattavat kuitenkin vastata vapaasti muotoiltuna evvk.
Täällä kai pitäisi olla yövuorossakin joku töissä, jos palsta haluttaisiin pitää siistinä ja laadukkaana.
Kuinka raskasta moderointi on työnä? JOs työvuoro vaikka alkaakin klo 8.00, niin eikö edes silloin jaksa tai ehdi siistiä muutamaa sivua taaksepäin? Vai onko vain niin, että "ei kuulu mulle, ei ollut mun työaikaa"?
Suljetaan palsta klo 22-07 väliseksi ajaksi.
22 on kyllä aika varhain, mutta ei se haittaisi, jos olisi kiinni 24-06. Jos ei muuta, niin vosi ainakin viikonloppuöihin palkata yötyöläisen. Sekin olisi kivaa, että hän kirjoittaisi itse mielenkiintoisia, hyväntuulisia avauksia jutunjuureksi. Parhaimmillaan mode voisi olla kuin joku YleX:n aamun Ile ja Matti <3 Show-juontaja! Kannattaisi vain olla täällä omalla "taiteilijanimellään" online ihan näkyvästi, eikä tekeytyä yhdeksi rivimammaksi.
Miehiä puikkoihin, AV-deejiiksi :D, kiitos!
Ai mitä kirjoitti, olen aina nukkumassa yöllä niin en näe mitään erikoista?
Tää on niiin laatu palsta.