Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan tämän ikuisen väsymyksen pois?

Vierailija
28.08.2006 |

En ole mitenkään masentunut vaan vain väsynyt voisin nukkua vaikka koko päivän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Millon sulta on otettu kilpirauhaskokeet? NIistä voi helposti löytyä selitys ----> näin oli minulla.

2. Onko hempparisi mitattu? Rauta auttaa ihmeesti!!!!!!!!

3. Saatko tarpeeksi b-vitamiinia? Ihme kyllä, b-vitamiinin syönti auttoi mun väsymykseen keväällä, kun kärsin kevätväsymyksestä.

Tsemppiä!!

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää täälläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari oireilee mm. väsymyksellä, painonnousulla ja palelulla. Sitä lääkitään tyroxinilla ja lääkitys kestää loppuelämän. Jos sinulla on kilpparissa häikkää niin se ei mene ohi ilman lääkitystä - se pahenee vain. Lääkitys taas auttaa tosi nopeasti, mulla kesti pari päivää ja tunne oli todella ihana kun väsymys väisti ja jaksoin taas olla ihan normaalisti lasten kanssa. Kilppari on siitä hankala tauti että se tulee salakavalasti, mulla se oli ollut varmaan n 4 vuotta ennenkuin sain diagnoosin.

Vierailija
4/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä alkoi ja tunne on kyllä erittäin fyysinen. Siihen asti olin lenkkeillyt ym., mutta sitten ei yhtäkkiä jaksanutkaan mitään ylimääräistä liikettä tehdä. Aloitin rautakuurin, toivottavasti auttaa pääsemään normaaliin olotilaan. (en kyllä ole hb:ta mittauttanut, mutta ollut yleensä alhainen)