Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi näyttää väärin, raskaustesti vai heiluri?

Vierailija
28.08.2006 |

Testiliuska väittää etten ole raskaana, heiluri väittää että olen raskaana, se on tyttö ja ainakin tällä hetkellä täysin terve.

Eihän tässä enää tiedä mihin uskoa.

Ja ei, en kehtaa mennä vielä lääkärille urputtamaan että ottakaas hei verikoe kun testi näyttää negaa vaikka heilurin mukaan olen raskaana.

Ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilurin toimintaan saattaa vaikuttaa se, jos oikein kovasti toivot olevasi raskaana eli itse saat liikkeen aikaan TIEDOSTAMATTA. Kyllä luottaisin testiin tuossa tilanteessa.

Nimim. Been there, done that

Vierailija
2/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sittenhän pitäisi vielä kysyä heilurilta: " Huijasinko minä itseäni?"

Vauvakuume on vaan niin kova että olen ihan sekaisin... ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt kuitenkin vaan sitä testiä mieluummin ettei tule liikaa pettymyksiä...

Tosta sormusjutusta vielä, mulle se kyllä ihan oikein näytti että tyttö tulee, tosin raskaus oli silloin jo ihan viimeisillään.. ;D

Vierailija
4/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pujotettiin sormus lankaan ja laitettiin vatsan päälle ja sitten se alkaa itsestään heilumaan, suuntia en kyllä muista miten.. Olisko ollu että jos on tyttö niin kiertää kehää ja jos on poika niin menee edestakaisin.. En kyllä yhtää muista....Vai oliko että myötäpäivää ja vastapäivään...Kertokaa jos joku tietää!! Minulle sen teki yksi vanhempi mummo ja tosiaan oikein näytti..=D

Vierailija
5/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin voi tehdä milloin vain eli ei tämä ole testi millä testataan onko raskaana (!). Sormus laitetaan masun tai kämmenen yläpuolelle ja pysäytetään. Jos kiertää kehää niin tulee tyttö, jos liikkuu eestaas niin poika.

Sitä en muista miten katsotaan montako lasta saa eli onko sormus muka liikkumatta, jos lapsia ei enää tule. . .uskoo ken tahtoo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi