Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuumaatte nähdessänne naisen, jolla on ihan lyhyt sänkitukka?

Vierailija
10.08.2008 |

.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli rattaissa pieni lapsi. Oli aika sellainen isokokoinen, joku maihari päällä, farkut, tylsät metallisankaiset silmälasit ja koko matkan mietin, että onkohan tuo mies vai nainen. Arvoitukseksi jäi, taisi olla sekin joku lesbo joka oli jollain

muumimukimenetelmällä saanut sen lapsensa alulle :)

Vierailija
2/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumpaa sukupuolta toi oikein on.

Ääni voi paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika miehekkäitä, jos pitkä tukkanne on ainoa mistä näkee sukupuolen..

Vierailija
4/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kyllä ihan selkeästi naiselta, vaikka lähes kalju olenkin. Ja tulinpa mieheni kanssa sellaiseen tulokseen, että mulle ei edes sovi tukka. En ymmärrä mistä se johtuu, mutta näin vain on. Kasvoni näyttävät paljon kauniimmilta tämän "kampauksen" kanssa. ap

Vierailija
5/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tavista ihmettelisin. Mieleen tulisi juuri se lesbo, feministi, syöpä tai muu potilas, tai jotenkin hukassa naiseutensa kanssa oleva ihminen.

Ei välttämättä järkeviä hyviä mielipiteitä, mutta jos haluat tietää, mitä tulee ensiksi mieleen, niin näitä.

Vierailija
6/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbo, mutta en rekkalesbo - ei sikäli että minulla olisi mitään heitä vastaan, en vain ulkonällisesti kuulu siihen kategoriaan, koska mm. meikkaan, käytän hameita jne.

En ymmärrä ajatusta, että lyhyet hiukset sinänsä olisivat naisella rumat: riippuu ihan kallon muodosta ja kasvojen luustosta, kasvonpiirteistä jne miten se kellekin sopii. Ei sänki kaikille miehillekään sovi.

Esim. Suvi-Anne Siimekselle sopii minusta oikein hyvin.

Vierailija
7/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, piti ihan pinnistellä kun mietin tätä kysymystä, että mitäköhän tuostakin nyt pitäisi ajatella. Ehkä jotain samaa kuin pitkätukkaisten miesten kohdalla, että aha, tuo tyyppi pitää tuollaisesta tyylistä.

Ihmetyttää melkein että miksei tullut mikään lesbo tms. mieleen, mutta johtuu ehkä siitä että tuttavapiirissäni on useampi lyhyttukkainen nainen ja tyttärelläkin oli yhdessä välissä tosi lyhkäinen tukka, eikä kukaan heistä ole (kai) lesbo, joten en assosioi sitä niin.

Vierailija
8/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovasti kummastustahan se herätti. Minusta kukin saa tehdä miten haluaa, ja jos on kauniinmuotoinen pää, ihan lyhytkin sopii.

Ihmeellisen kaavoihinkangistunutta porukkaa täällä.

Vierailija
9/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa mielipidettä ette pysty esittämään, koska itse olen tyytyväinen ulkonäkööni ja hiuksiini ( = pääni muoto ). Kiinnostaa vain tietää mitä ihmiset ajattelevat. ap

Ei välttämättä järkeviä hyviä mielipiteitä, mutta jos haluat tietää, mitä tulee ensiksi mieleen, niin näitä.

Vierailija
10/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis eka ajatus, mitäköhän se tekee työkseen (oon nähny sänkisen taideopiskelijan ja vieläkin vuosien jälkeen oon mykistyny sen spiraalivärjäyksestä) kolmantena mäkin tahtoisin mutta päässä ruma "mokkula" enkä kehtais sitä näytellä kuitenkaan -> viimeinen johtopäätös, oon ihan lapanen kun en ite ilkeä (no ei, ei mul oo niin huono itsetunto enää.)

Vierailija
11/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ollut varma onko kyseessä mies vai nainen ennen kuin hän on avannut suunsa.

aika miehekkäitä, jos pitkä tukkanne on ainoa mistä näkee sukupuolen..

Vierailija
12/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ekaa kertaa ajelin kaljuksi joskus vuosia sitten. Mulla on sittemmin ollut aika pitkäkin tukka. Mutta siis, sain jostain päähänpinttymän kaljusta, enkä saanut ajatusta pois mielestäni. Lopulta sitten toteutin sen. Kokemus oli aivan uskomaton. Sitä mukaa kun tukkaläjä lattialla kasvoi, tunsin itseni koko ajan vaan naisellisemmaksi. Kun kaikki tukka oli pois, tunsin itseni jotenkin "valmiiksi" ja "oikeaksi". Se oli jotenkin lähes seksuaalinen kokemus. ap

Vierailija
13/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille mitään, mutta ensimmäinen ajatukseni on "rekkalesbo-telaketjufemmari".. Anteeksi. En minä pahalla, mutta se vaan tulee ekaks mieleen. :)

Vierailija
14/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos rehellisestä vastauksesta! :) ap

sille mitään, mutta ensimmäinen ajatukseni on "rekkalesbo-telaketjufemmari".. Anteeksi. En minä pahalla, mutta se vaan tulee ekaks mieleen. :)

Vierailija
15/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaksi, jos yleisilme on muutenkin sen oloinen, ajattelen että nainen on jotenkin sairas, saa esim. syöpähoitoja.

Kolmanneksi voin ajatella, että kyse on jonkinlaisesta protestista nykyajan naisihannetta vastaan. Tämäkin vain jos muu olemus tukee ajatusta.

Vierailija
16/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpäpotilas / lesbo, sit myös se et haluaa olla jotenkin erikoinen..

kova jätkä yms.;)

Vierailija
17/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä täyskalju on naisella kauniimpi kuin siilitukka.

Vierailija
18/39 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse haluaisin semmoisen suvi-anne siimes -tyyppisen tai vielä lyhyemmän,. mutta kun naamani on neliskanttinen ja pää on ihan kamalan muotoinen takaraivosta ja ylipainon vuoksi vielä tuplaleuka löytyy niin eiei ja ei.

Lyhyt tukka minulla kyllä on ja vitivalkoinen, välillä irokeesityyppinen kampaus ja välillä takaa pysty kananperse-tyyppinen ratkaisu =o) riippuen tilaisuudesta ja tilanteesta. Sen verran mittaa että saa hiukan kampaamistyyliä muuttamalla ihan erilaisen samalla leikkauksella.

Mutta tosiaan jos se sopii niin olen "kade", ja jos ei sovi niin ajattelen että noin kamalalta se minullakin näyttäisi...

Vierailija
19/39 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensäkään tuumaatte mitään? Onko ensimmäinen / ainoa ajatus LESBO?!

Vierailija
20/39 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin millin mittaseksi. Olen naimisissa oleva ihan hetero kolmen pienen lapsen äiti, ja tietääkseni minulla ei ole syöpää. :) ap