Palkanlaskija paikalla, kysyttävää?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:18"]
Kuinka paljon palkkaa lasket?
[/quote]
Yleensä lasken korotuksia vain muille valitettavasti :D
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:18"]
Miksi saan niin vähän palkkaa?
[/quote]
Joko pomosi ei maksa sitä mitä kuuluu tai sitten vaan olet huonolla alalla...ihan kuin minäkin!Mutta älä koskaan ala tilitoimiston palkanlaskijaksi sen vinkin annan...
ap
Paljon sun palkka on? Mikä koulutus vaaditaan?
Älä vaan mun palkkaa laske, vaan nosta
Jos sulla on paperi loppu, lasketko housuihisi?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Palkka tällä hetkellä 2300,00 mutta pidempään alalla olleet kollegat saavat jopa kolmosella alkavia palkkoja...olen koulutukseltani tradenomi mutta on meillä merkonomejakin. Palkanlaskentaa ja henkilöstöhallintoa kun ei juuri kouluteta missään niin alalla painaa enemmän kokemus ja tietämys kuin koulutus.
[/quote]
En ole onneks vielä koskaan joutunut alentamaan kenenkään palkkaa :)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:23"]
Jos sulla on paperi loppu, lasketko housuihisi?
[/quote]
Ei multa koskaan paperi lopu!
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:25"]
[/quote]
Mä oon kyllä joutunut takaisinperintää duunaamaan, ei kivaa sekään
En ole onneks vielä koskaan joutunut alentamaan kenenkään palkkaa :)
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:24"]
[/quote]
Palkka tällä hetkellä 2300,00 mutta pidempään alalla olleet kollegat saavat jopa kolmosella alkavia palkkoja...olen koulutukseltani tradenomi mutta on meillä merkonomejakin. Palkanlaskentaa ja henkilöstöhallintoa kun ei juuri kouluteta missään niin alalla painaa enemmän kokemus ja tietämys kuin koulutus.
[/quote]
Mulle on nyt kaikki ehdotellut jotain kirjanpitotöitä jalkavamman vuoksi. Seisomatyöhön musta ei enää tule olemaan. Sen takia kyselin. Merkonomi olen, tosin asiakaspalvelun ja markkinoinnin puolelelle suuntautunut.
Sanoit, että työkokemus on alallasi tärkeämpää kuin koulutus. Miten voisi päästä palkanlaskenta-alalla alkuun, jos ei ole vielä mitään kokemusta?
Harmittaako, kun näet, miten paljon talon johtajille maksetaan?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:28"]
Harmittaako, kun näet, miten paljon talon johtajille maksetaan?
[/quote]
En ole ap, mutta kaikkia vituttaa koko kunnassa tämä toiminta. Kuntaliitokset pian kehiin. Tule apuun valtio!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:28"]
Sanoit, että työkokemus on alallasi tärkeämpää kuin koulutus. Miten voisi päästä palkanlaskenta-alalla alkuun, jos ei ole vielä mitään kokemusta?
[/quote]
Palkanlaskijaksi on vähän hankalaa päästä ilman kokemusta mutta itse pääsin vaan innokkuudella ja satuin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan...
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:30"]
Paljonko pomosi saa palkkaa?
[/quote]
Mun pomon palkasta en tiedä koska meillä tilitoimistossa ei omat palkanlaskijat laske omia eikä muun talon väen palkkaa tietosuojasyistä...ei siis hajuakaan paljonko pomo tienaa :) varmasti paljon enemmän kuin minä!
palkanlaskija
Täällä!