Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTYS! Kuinka nopeasti saatte orgasmin??

Vierailija
22.08.2014 |

Tuli tuosta "yksin kotona ja lämpimään suihkuun" -ketjusta mieleen kun joku kommentoi, että saa sillä tavalla kahdessa minuutissa... Niin minulla menee ehkä puolisen minuuttia. Miehen kanssa ratsastellessa ehkä kolme, mutta tulisin kyllä nopeamminkin jos kehtaisin. Olenko mä liian nopea laukeaja?!? Toki voi viivytellä että ei ongelma sinänsä, aloin vaan miettiä oonko normaali...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibralla kestää puoli minuuttia, mut se ei ees tunnu miltään. Nautin vain emätinorgasmeista avokin kanssa ja ne on melko harvinaisia, tapahtuu ehkä kerran parissa tai kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
2/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vire päällä niin saan minuutissa ja sen jälkeen sarjana monta peräkkäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kaikkea parin minuutin ja 40 minuutin välillä. Kännissä meni toi 40. Ekan orgasmin jälkeen menee joku puol minuuttia viiva minuutti että tulee uudestaan jos on tullakseen.

Olet nopea kyllä:D kateeks käy

Vierailija
4/7 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluuttekos kokeilla jos ootte oulusta päin ;)

Vierailija
5/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan keskimääräistä nopeampi, luulisin, mitä tyttökaverit ovat jutelleet. Itse olen tavallista hitaampi. jos esileikit kestävät sen 20 minuuttia, niin yhdynnässä en saa alle 20 minuutin, mutta usein menee puolikin tuntia ja ylikin. Mutta kyllä lopulta saan. Ja koko ajan pitää hieroa klittaa. Jos ei hiero, ei tule ja jos pitää taukoa hieronnassa, aika sen kuin pitenee. Mutta sitten saankin ihan kunnollisen, kestää 2-3 minuuttia tai sitten saan sarjaorgasmeja niin pitkään kuin mitä kumppani jaksaa olla mukana. Orkun saan takuuvarmasti ratsastaessa, meritähdessä tai lähetyssaarnaajassa. Muissa asennoissa tosi harvoin, joten harvoin edes yritän.

Vierailija
6/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kokeilla ;)

Vierailija
7/7 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun vaimokin saisi noin nopeasti, itseltäni lentää n. 15 sekunnissa.