Kaikki miehet pettää..
Ikävä todeta se jo näin 19vuotiaana..enkä puhu nyt että kaikki miehet pettäis mua, mutta esim sinkkuna oon harrastanut seksiä monien miehien kanssa jotka seurustelee...
Kommentit (7)
Juu ei ne kaikki miehet petä, mut mietis miten käy sitte ku alat itse seurustelee, pystyks luottaa mieheen...
Eli olet itse tietäen miehen seurusteelvan antanut auliisti teinipersettä vähät välittäen miehen kumppanista?
Kylläpä moni pettää, kun joku (kuten sinä) tarjoaa itseään auliisti. Siis moni, ei kaikki.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:52"]
Eli olet itse tietäen miehen seurusteelvan antanut auliisti teinipersettä vähät välittäen miehen kumppanista?
[/quote]
Ja kuka petturimies jakaa sitä kaluaan?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:46"]Ikävä todeta se jo näin 19vuotiaana..enkä puhu nyt että kaikki miehet pettäis mua, mutta esim sinkkuna oon harrastanut seksiä monien miehien kanssa jotka seurustelee...
[/quote]
Ei ne kaikki suinkaan petä, sä oot vaan tutustunut siihen pohjasakkaan.. Mut luultavasti ne on iha sun arvosta porukkaa. Sun laisille naisille on olemas nimikin..
Keskenäänkö ne pettää? Jos ei, niin sittenhän naiset voivat vaikuttaa siihen pettävätkö vai eivät.
Kyllä. Totta joka sana. T. Kokemusta on!