Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä aina sukat jalassa? Näin kesällä varsinki ällöttää kun vieraat

Vierailija
28.08.2006 |

tulee jossakin varvastossukoissa ym kylään ja sitten lampsitaan parketilla hikisillä jalkapohjilla - yök.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps ja kops. Kaikki sitä voikin ihmistä ällöttää.

Vierailija
2/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on parketti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä useimmilla vieraillakaan. Eikä se mua haittaa ollenkaan. Niissä sukissahan ne jalat vasta hikoaakin.

Vierailija
4/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole lapsillakaan!

Vierailija
5/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palelemaan.

Katsoisin mielummin vähän kieroon jos vieraani kävelisi kesäkuumalla sukat jalassa.

En käytä itsekään eikä vieraanikaan.

Vierailija
6/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa laitan sukat jemmaan, ja syys/lokakuussa kaivan esiin. Mä en homehduta jalkojani sukissa.

Vierailija
7/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään laitan aina sukat jalkaan, kotona voidaan kulkeaa ilman. Toisaalta mua ärsyttää, kun jalanpohjiin jää roskia ja leivänmuruja.

Vierailija
8/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta siis ne vieraiden sukat ei voi olla likaisia ja hikisiä???

Vierailija
9/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään menessä kyllä aina, edes jotkut nailonit.

Vierailija
10/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tajunnut, että ne sukat on myöskin siellä likaisissa kengissä ja hikoilevat?????

Vierailija
11/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin pitkään syksyyn kunnes alkaa taas palella.

Fobiansa sullakin : )

Vierailija
12/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 astetta lämmintä varjossa, teille on tulossa vieraita (autolla) 200km päästä. Autossa ei ilmastointia. Vieraat ovat, totta kai, laittaneet sukat ja kengät jalkaan (ja koska sukkien kanssa ei saa käyttää sandaaleja, niin jalassa on umpinaiset kävelykengät), ovathan he tulossa TEILLE kylään. Eteisessä riisuvat kenkänsä ja astuvat teidän parketillenne HIKISISSÄ JA HAISEVISSA sukissaan. Lattiaan jää vain märät läntit heidän kulkiessaan kohti olohuoneen villalankamattoa...

Juu että meille kesällä mielellään vieraat ilman sukkia. Kiitos.

Vierailija
13/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä nämä hikijalat menevät takapihalle paljain varpain, ja siellä hikisiin jalkoihin tarttuu hiekkaa ja roskia. Sitten vaan tepastellaan takaisin sisään likaisilla jaloilla, helvetin ärsyttävää! Sama kuin tulisi kengät jalassa, ja meillä ei KOSKAAN olla kengät jalassa sisällä.

Vierailija
14/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoda ne roskat siten sisälle. Takuuvarmasti roskaa enemmän.

Vierailija
15/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mennä pihalle sukkasillaan, vaan laitetaan kengät jalkaan. Jos ei jakseta, niin sitten pestään jalat kun tullaan paljain jaloin takasin sisälle.

Vierailija
16/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen koko kesän paljain jaloin kotona, vieraisilla, jopa töissä, koska se on onnekseni ollut mahdollista. Vieraat ovat meille tervetulleita avojaloin. Pidän tämän ketjun aloittajaa nipottajana, piste.

Vierailija
17/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluisi että joku pitäisi minua ällönä, joten sukat jalkaan vain.

Vierailija
18/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi kun noi varpaat palelee niin melkein pakko pitää sukkia ettei vilustu.

Enemmän mua ärsyttää ihmiset jotka ei pese käsiä! Hyi yök! Sitten ihmettelevät kun ovat aina kipeinä =/

Vierailija
19/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kävin yläasteen ei saanut mennä ruokasaliin syömään ilman sukkia. (lukuvuosi kuukautta pidempi että ihan lämpimään aikaankin koulussa oltiin)

Siitä jäi minullekkin paljasjalka kammo, mutta olen nyt siitä onneksi päässyt ja pystyn paljain jaloin olemaan eikä muidenkaan paljaat jalat ärsytä.

Vierailija
20/46 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten joku tarkenee ilman! Kesällä kun on sandaalit, niin sitten ihan ulkonäön takia täytyy olla ilman. Ja suihkussa tietty. Mutta muuten AINA jalassa. Olen mieletön vilukissa enkä hikoa ollenkaan. Olenko ap:n unelmavieras? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi