Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nella&Nuttu, myykö tavara hyvin?

Vierailija
22.08.2014 |

Otsikossa se tulikin: Nella&Nuttu-kirpparilla myyneet, miten sujui? Oliko ongelmia käytännön järjestelyissä? Liikkuiko tavara, paljonko nettosit? Kaikki kokemukset tervetulleita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ei myy. MInulla paljon kauniita ja hyväkuntoisia vaatteita, jotka jäivät käsiin edullisesta hinnasta huolimatta. Vaiva/tulos laatu huono

Vierailija
2/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, vaivaan nähden pieni palkka. Muistaakseni 70 e ja suurin osa jäi myymättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi saaketti, onko vinkkejä paremmasta paikasta pk-seudulla?

Vierailija
4/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt siellä pari kertaa, viimeksi noin 1,5 vuotta sitten, mielestäni silloin kauppa kävi hyvin. Viimeiset pari kertaa Vekarakirppiksellä ja siihen ollut myös tyytyväinen. Vaatteet ja tavarat olleet 0-2,5 vuotiaan pojan.

Vierailija
5/5 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on N&N:sta tosi hyvät kokemukset. Myyn säännöllisesti 2-3 kertaa vuodessa tuolla, yhden tai kahden viikon jakson kerrallaan. Keväällä ja syksyllä tavara liikkuu parhaiten.  Se, mitä kirppikseltä nettoaa, riippuu tietysti aivan siitä, mitä myy. Itse olen saanut 120 - 460 euroa myyntiajankohdasta ja tavarasta riippuen. Tuon parhaan tilin tein viime syksynä, kun myynnissä oli hyväkuntoisia toppavaatteita ja kenkiä ja kaudenmukaista sisävaatetta.

Erityistä plussaa N&N saa siitä, että paikka on siisti, hyvin hoidettu ja pöytiä siivotaan myös talon puolesta eli itse ei tarvitse käydä pöytää järjestelemässä.

Olen myynyt myös Akselissa Mankkaalla ja Toisessa Kierroksessa Tapiolassa. Näistä kolmesta Akselissa käy kyllä kaikkein eniten väkeä ja kauppakin käy, mutta pöytää saa sitten käydä "possuilijoiden" jäljiltä siivoamassa päivittäin. Lisäksi hinta on sekä Akselissa että Toisessa kierroksessa aika kova.