Nella&Nuttu, myykö tavara hyvin?
Otsikossa se tulikin: Nella&Nuttu-kirpparilla myyneet, miten sujui? Oliko ongelmia käytännön järjestelyissä? Liikkuiko tavara, paljonko nettosit? Kaikki kokemukset tervetulleita!
Kommentit (5)
Samoin, vaivaan nähden pieni palkka. Muistaakseni 70 e ja suurin osa jäi myymättä
No voi saaketti, onko vinkkejä paremmasta paikasta pk-seudulla?
Olen myynyt siellä pari kertaa, viimeksi noin 1,5 vuotta sitten, mielestäni silloin kauppa kävi hyvin. Viimeiset pari kertaa Vekarakirppiksellä ja siihen ollut myös tyytyväinen. Vaatteet ja tavarat olleet 0-2,5 vuotiaan pojan.
Minulla on N&N:sta tosi hyvät kokemukset. Myyn säännöllisesti 2-3 kertaa vuodessa tuolla, yhden tai kahden viikon jakson kerrallaan. Keväällä ja syksyllä tavara liikkuu parhaiten. Se, mitä kirppikseltä nettoaa, riippuu tietysti aivan siitä, mitä myy. Itse olen saanut 120 - 460 euroa myyntiajankohdasta ja tavarasta riippuen. Tuon parhaan tilin tein viime syksynä, kun myynnissä oli hyväkuntoisia toppavaatteita ja kenkiä ja kaudenmukaista sisävaatetta.
Erityistä plussaa N&N saa siitä, että paikka on siisti, hyvin hoidettu ja pöytiä siivotaan myös talon puolesta eli itse ei tarvitse käydä pöytää järjestelemässä.
Olen myynyt myös Akselissa Mankkaalla ja Toisessa Kierroksessa Tapiolassa. Näistä kolmesta Akselissa käy kyllä kaikkein eniten väkeä ja kauppakin käy, mutta pöytää saa sitten käydä "possuilijoiden" jäljiltä siivoamassa päivittäin. Lisäksi hinta on sekä Akselissa että Toisessa kierroksessa aika kova.
Ei kannata, ei myy. MInulla paljon kauniita ja hyväkuntoisia vaatteita, jotka jäivät käsiin edullisesta hinnasta huolimatta. Vaiva/tulos laatu huono