Hoi akat, paljonko nousee penkistä?
kerroppa vaikka paino ja pituus ja paljoko sieltä penkistä nyt oikeen nousee? ;) plussapisteitä saat jos kerrot myös iän ja millainen treenitaustasi on? :)
Mielenkiinnosta kyselen millaisia tuloksia muut naiset saa kun itse oon vasta alottelija :)
Kommentit (28)
85kg viimeeksi kun olen kokeillut. Salitreeniin ei penkkipunnerrus normaaliohjelmassa mulla kuulu. Pituus 178cm, painoa tällä hetkellä ehkä 72kg. Salitaustaa vajaat pari vuotta, 3 treenikertaa viikossa, aerobiset päälle. Ikä 36v.
Pituus 165, paino 120 kg, perse nousee juuri ja juuri penkistä
Hoi akkeli, penkistä nousee 80 ja jalkaprässissä 100
60kg. En harrasta säännöllisesti liikuntaa (eli liikun muutaman kerran kuukaudessa) ja olen 25v.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:43"]
60kg. En harrasta säännöllisesti liikuntaa (eli liikun muutaman kerran kuukaudessa) ja olen 25v.
[/quote]
Niin ja olen 170cm pitkä ja painan 65kg.
170/70 ja 80 nousee. Treenattu on pitkään, penkki ei oikein kuulu suosikeihin.
Ei nouse kuin 40kg, pituutta mulla on 168cm ja painoa 62kg. Salilla käynyt nyt 6kk. Mavessa menee jo 75kg :)
Penkki on kaikkein hitaimmin kasvava mulla. Vuoden oon treenannut tavoitteena kasvattaa lihasmassaa, salilla oon käynyt kaksi vuotta. Penkin paras tulos on 42,5kg. Omat mitat on 158/57. Tai no, paino voi olla tällä hetkellä ihan mitä sattuu, viikon oon ollut kipeänä pois salilta ja lähes täysin syömättä... Mutta massakausi olis myös saatava käyntiin piakkoin, kunhan tästä taudista tokenisin kokonaan :)
Täysin rehellisesti sanottuna 33.5 kg oli maksimi kun noin pari viikkoa sitten kokeilin. Mitään kunnollista treenitaustaa ei ennen tätä vuotta oikeastaan ole. Kaikenlaisia lyhytaikaisia yritelmiä on ollut, mutta vasta tämän vuoden maaliskuussa aloin treenaamaan aivan tosissani noin 3 kertaa viikossa. Yläkroppa on ollut ja on edelleen aika heikko, siinä riittää tekemistä. Pituus 170 cm ja paino noin 70 kg. Ikää 25 v.
Vaikka nyt naisilta kysyttiin, niin vastaan nyt kuitenkin jotta vähän valaisisi asiaa. Vietän suuren osan elämästäni tietokoneen ääressä, salilla käyn tekemässä raskaan treenin kerran kolmessa kuukaudessa. Koskaan en ole mitään säännöllistä treeniä tehnyt tai fyysistä työtäkään. Penkistä nousee 230 kg. Ikä 25 vuotta, paino 60 kg.
oma akka saa 75 kg tai on sen verran nostanut.
saattaa saada enemmänkin. tosin hän on 95 kilonen itse ja omaa
valtavat rinnat jotenka itse nosto hyvin lyhyt liike.
voimat on tulleet paitsi isosta koosta myös raskaasta fyysisestä kokopäivätyöstä.
60 kg nousee penkistä treenaamatta. Maastavedossa 100 kg treenaamatta. Ikä 20 v, paino 70 kg.
P.S. Mikä on markkinoiden tarkin partakone, kun jää vähän tummaa vaikka kuinka käyttää aikaa? Ja mistä löytyy mies joka tykkää jättiklitoriksen imemisestä?
Olen mies mutta vastaan kuitenkin: Pelkkä tanko nousee. Peniksellä. Jos kiinnosti lähettäkää mailia mahtimulkku@hotmale.com
Olen 160 cm ja 68 kiloinen, osa fläsää, suurin osa kyllä jotakin muuta, aktiivinen urheilun harrastaja. En harrasta kuitenkaan erityisesti penkkipunnerrusta. Ilman varmistajaa nousee jonkun verran päälle 40 kiloa. Ykkösiä en ole yli vuoteen kokeillut edes, eikä haluta, pelkään olkapäitteni loukkaamista.
Joskus kun olin itsekin kevyempi, punnersin 48 kiloa, todennäköisesti ykkönen olisi nykyään reilusti päälle 50 ja aktiivisella harjoittelulla tietysti tästä huomattavasti enemmän. Olen 35-vuotias ja punnertelen lähinnä lihastasapainon säilyttämiseksi selän ja rinnan välillä ja rupsahtamisen estämiseksi :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 13:41"]Hoi akkeli, penkistä nousee 80 ja jalkaprässissä 100
[/quote]
Jos noinkin paljon nostaa mimminä penkistä, kyykyn pitäisi olla 100 ja maven 120. Muuten kyseessä on RHP-bodaus ja varsinkin naisena RHP-bodauksessa ei ole mitään järkeä.....
Perse.