Miksi ihmiset mulkoilee niin ilkeästi junassa?
"Hei sinä tytönhupakko. Mitä vittua tulit siihen istumaan?" Tota niiden katse sanoo. Busseissa sentään kaikilla on naama peruslukemilla.
Kommentit (18)
Katso peiliin, ehkä sieltä löytyy vastaus.
Tuijottaako myös naapurin koira ja orava?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:33"]Katso peiliin, ehkä sieltä löytyy vastaus.
[/quote]
Kai mä oon sit niin helvetin ruma. Mä liikun ääneti julkisilla. Kuuntelen musiikkia ja pidän huolen omista asioista. En ole isokokoinenkaan, joten minun olemassaolon ei pitäisi häiritä muita ihmisiä. -ap
Kuuluuko musiikki ulos korvanapeista? Menetkö istumaan jonkun viereen vaikka vapaita penkkipareja olisi tarjolla?
Parasta on mennä omalle paikalleen istumaan niin, että joku muu on jo levittäytynyt siihen. Siinä ei mikään kohteliaisuus tai hymy auta.
Eilen oli täti junan leikkivaunussa pyörittelemässä silmiään leikkiville lapsille.. Olisi mennyt koiravaunuun, niin ei olisi ollut kiljuvia lapsia (1v)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:38"]Kuuluuko musiikki ulos korvanapeista? Menetkö istumaan jonkun viereen vaikka vapaita penkkipareja olisi tarjolla?
[/quote]
Kuuntelen kakkosella tai kolmosella, joten ei todellakaan kuulu läpi. Menen istumaan aina sinne, missä on tyhjintä. Ilmeisesti mun rumuus häiritsee kanssamatkustajia. -ap
No ihmiset on niin kireitä,itsekkäitä ja ahneita.Joka hetki pitäisi olla 'minulle mukava' ,'en kestä ärsykkeitä' ,'voi kun ton tytön elämä on huoletonta ja se ärsyttää minua vanhempaa ' . Lisäksi 'Just minulla pitää olla KAIKKI paremmin kun tuolla nuorella vapaasta nauttivalla tytöllä' Ajatellaan myös paljon näin mikä puetaan negatiivisuuden sisään koska kadehditaan esim. 'Voi sä olet vielä niin nuori'
Aaargghhh....
Ootko sä pukeutunut niinkuin halpa makkara? Sellanen varmasti herättää paheksuvia katseita...
Taidat käyttää perseshortseja kesäisin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 12:43"]Ootko sä pukeutunut niinkuin halpa makkara? Sellanen varmasti herättää paheksuvia katseita...
[/quote]
Mulla näkyy paljasta ihoa vaan kämmenet, kaula ja pää. Mulla on päällä neule En todellakaan ole lutkaksi pukeutunut. -ap
..ttu ne mitään mulkoile. Kuvittelet vain. RELAX.
Lähijuna vai kauko? Menetkö istumaan toista vastapäätä (ärsyttävää koska jalkatila menee) vaikka olisi muitakin paikkoja? Muita ärsytysjuttuja en keksi.
Lähinnä kuulostaa siltä, että ap on vainoharhainen. Salakuuntelevatko avaruusoliot myös sinua? Foliolla vuorattu hattu kuulemma estää 99 prosenttisesti ajatustesi valumista alieneiden tietoon. Suosittelen.
Seuraavaksi kun lähdet junalla ota läpinäkyvyys pulveria.
Älkääs nyt ihan kivittäkö aloittajaa.
Mä olen itse huomannut pk-seudun lähijunissa sen, että ihmisiä ahdistaa suunnattomasti kun on kolme penkkiä vierekkäin. Yleensä yksi istuu siihen ikkunapaikalle ja toinen käytäväpaikalle, keskipaikka jätetään vapaaksi. Sitten jos juna tulee niin täyteen, että joku joutuu istumaan siihen keskelle.. Ihmiset ahdistuvat kun pitää istua niin "ahtaasti", pahimmillaan joku istuu sun molemmilla puolilla ja vielä vastapuolellakin on toinen kolmen penkkirivi!
Usein saa hyvin vihaisia tai kiusaantuneita katseita kun menee istumaan siihen keskipaikalle. Se vaan ärsyttää ihmisiä. Suomalaisille kun tuntuu olevan aina ihan kauhistus jos joutuu vaikka sieltä ikkunapaikalta poistumaan ennen muita. Sunhan pitäisi kyetä sanomaan anteeksi jopa neljälle ihmiselle, jotka ohitat tuossa poistumistilanteessa
Kälätät varmaan liian kovaa puhelimeen, se ärsyttää ihmisiä edelleen. Vaihtoehtoisesti olet vainoharhainen.