Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on alkanut tuntua siltä kuin eläisimme jossain oudossa dystopiassa!

Vierailija
06.08.2021 |

Vielä puoli vuotta sitten en olisi uskonut, että rokotepassi tulee tänne Suomeenkin ja ilman sitä olet jatkossa käytännössä eristetty normaalista yhteiskunnan menosta. Ennen myöskin nauroin kaikille ns sala_liittoteoreetikoille mutta olen tämän passiepisodin myötä alkanut miettiä, että ehkä niissä jutuissa on sittenkin jotain perää...

Luottamukseni Suomen THL:ään ja päättäjiin on täysin mennyttä ja pelolla odotan, olemmeko Kiinan tiellä :/ Ja uskon koronan olevan oikeasti vaarallinen ja mielestäni epidemia olisi pitänyt tukahduttaa.

Muita, joilla on herännyt samansuuntaisia ajatuksia? Kaipaan niin kovasti sitä vanhaa Suomena ennen koronaa...

Kommentit (2175)

Vierailija
1841/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt uskonasioita jo vuosia ja tämä koronapassin maailmanlaajuinen tulemus saa itseni lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, että Raamattu on totta ja Ilmestyskirja kertoo, mitä piakkoin tulee tapahtumaan. Kannattaa jokaisen tahollaan miettiä näitä asioita ja ottaa Jeesus vastaan sillä aikaa ei välttämättä enää paljoa ole...

Tämä on kyllä hämmästyttävää, että nuo asiat on kyetty ennustamaan. Tässä on kyllä kyse jostain todella henkisestä ja filosofisesta asiasta. Alkuperäinen asetelma on ollut paha vastaan hyvä, sekä pahan osalta asia perustuu johonkin kulttimaiseen uskontoon ja lahkoon, joka pyrkii johdattamaan ihmiskuntaa satanismiin tms., se onkin saanut voiton jo alussa, mutta ei täydellisesti. Se onkin valtavan pitkän ajanjakson kuluessa lähtenyt toteuttamaan suunnitelmaa, jonka huipennus on nyt. Vallassa olevat eivät ole hallituksia, vaan takana olevia satanismiin viittaava kultti, salaseurat yms., joiden hallinnassa media, hallitukset jne. ovat aina olleet. Myös nykyinen valtajärjestelmä on noiden satanistien luoma harhautus, jossa ihmisten annetaan uskoa, että he ovat todellisia vallankäyttäjiä.

Olen viime aikoina alkanut ajatella, että ihmiset ovat oikeasti täysiä orjia, eikä juuri mikään asia perustu yhteiskunnassa ihmislähtöiseen ruohonjuuritason haluun, vaan kaikki on oudosti ylhäältä saneltua sen edustamatta juuri missään asiassa sitä, mitä ihmiset oikeasti haluaa. Ihmiset ei halua esim. 8h työpäiviä, vaan lyhyempiä, mutta silti jokin "talouden realiteetti" muka määrää, että 8h on ainoaa realismia. Kuitenkin tuo 8h edustaa jonkin hyvin pienen eliitin etujen toteutumista.

Vierailija
1842/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksaa ihmetyttää kun koko tämän rokotesysteemin kehittänyt tiedemies vaiennetaan. Jos joku, niin varmasti hän, Dr. Robert W. Malone on uskottava lähde varoittamaan rokotteista. Hän kannattaa riskiryhmien rokottamista kyllä, joten EI ole ns. rokotekriittinen.

Mitä hän varoittaa?

Minua hirvittää tällaisella järkyttävällä propagandalla pakotettu rokote ja taas toisaalta se, että rokote vuotaa. En haluaisi riskiä haitoista, kun itse korona todennäköisesti olisi minulla lievä. Mutta toisaalta vuotavalla rokotteella massarokottaminen voi mutatoida viruksen tappavaksi niille, joita ei ole rokotettu. Ensin olin varma etten ota rokotetta, mutta nyt olen alkanut empimään.

Pidän kyllä todella järjettömänä tätä kesken pandemian massarokottamista, etenkin kun kyseinen rokote vuotaa ihan huolella. Pistää kyllä miettimään onko kyseessä vain ihmisen pohjaton rahanahneus, vai onko todella tarkoitus luoda se tappava virus.

Tämä vuotavalla rokotteella massarokottaminen on koko korona-asian pelottavin ja ainoa todella pelottava asia. Rokotetut ja rokotukset saattavat sen myötä luoda yhä vaarallisempia versioita viruksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuo lakimiehen puhe paikkaansa? Hän oli mukana paljastamassa aikoinaan autojen päästöhuijauksen. Siitä uutisoitiin Suomessakin.

https://rapsodia.fi/reiner-fuellmichin-puhe-lontoossa-24-7-2021/

Pitää huolella miettiä kaikkea, mitä hän sanoo, mikä on tilanne?

Kaveri, joka rahastaa pikkuyrittäjiä "koronaoikeusjutuilla" esiintyy nigerialaispastorin sivuilla - voiko enää luotettavampaa olla

Vierailija
1844/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee sotkuista, se on ihmistekoinen!

Vierailija
1845/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksaa ihmetyttää kun koko tämän rokotesysteemin kehittänyt tiedemies vaiennetaan. Jos joku, niin varmasti hän, Dr. Robert W. Malone on uskottava lähde varoittamaan rokotteista. Hän kannattaa riskiryhmien rokottamista kyllä, joten EI ole ns. rokotekriittinen.

Mitä hän varoittaa?

Minua hirvittää tällaisella järkyttävällä propagandalla pakotettu rokote ja taas toisaalta se, että rokote vuotaa. En haluaisi riskiä haitoista, kun itse korona todennäköisesti olisi minulla lievä. Mutta toisaalta vuotavalla rokotteella massarokottaminen voi mutatoida viruksen tappavaksi niille, joita ei ole rokotettu. Ensin olin varma etten ota rokotetta, mutta nyt olen alkanut empimään.

Pidän kyllä todella järjettömänä tätä kesken pandemian massarokottamista, etenkin kun kyseinen rokote vuotaa ihan huolella. Pistää kyllä miettimään onko kyseessä vain ihmisen pohjaton rahanahneus, vai onko todella tarkoitus luoda se tappava virus.

Tämä vuotavalla rokotteella massarokottaminen on koko korona-asian pelottavin ja ainoa todella pelottava asia. Rokotetut ja rokotukset saattavat sen myötä luoda yhä vaarallisempia versioita viruksesta.

Samaa sanoo Montagnier ja

https://rapsodia.fi/koronaviruksen-patenttitiedot-paljastavat-biologise…

Vierailija
1846/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää menneet ottamaan piikin? Hormoneja käyttäneiden ei ainakaan kannata, pumppu ei kestä sitä.

Neljä kehonrakentajaa on kuollut lyhyen ajan sisällä

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/621625ec-022a-43d0-a874-5df1…

Vierailija
1847/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ehdotus pienimunaisten miesten liputuspäivästä poistettiin?

Vierailija
1848/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rokotettu kaikkia normaaleja tauteja vastaan joka tapauks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kun lukee uutisia, niin alkaa vaan pelottamaan. Haluan minäkin takaisin sen Suomen mikä oli kaksi vuotta sitten.

No kaikki kai haluaisivat että koko pandemiaa ei olisi ollut.

Rokotuspassi lienee lähinnä mitä normaalia esi-covid19-aikaa on päästävissä.

Se on askel syvälle dystopiaan ja kontrolliyhteiskuntaan. Sitä pitää vastustaa viimeiseen asti, vaikka olisi ottanut viisi rokotetta!

Muistatteko sen mustavalkoisen leffan jossa ihmiset suljettiin kuplaaan ja alettiin aivopesulla säädellä tunteita ja jokainen joka tunsi väärin joutui heti hoitoon. Se signaali annettiin päähän kaikille ja sitä oli pakko kuunnella päivästä toiseen.Ja sitten nainen ja mies tajusivat mitä menossa ja rikkoivat jotenkin kuplan ja pakenivat...

muistaako joku leffan nimen? Se  oli joskus 70- l ?

Vierailija
1849/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on just niin typerä ettei illään riitä aivokasiteetti näkemään, hän luo vaan uraa napansa ympärille.

Vierailija
1850/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMAGINE A VACCINE SO SAFE YOU HAVE TO BE THREATENED TO TAKE IT FOR A DISEASE SO DEADLY YOU HAVE TO BE TESTED TO KNOW IF YOU EVEN HAVE IT?

Vierailija
1851/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä sitäkään miten vanhemmilta voidaan kieltää päätäntävalta lapsensa rokotuksista. Vanhemmathan siitä vastuun kuitenkin joutuvat kantamaan jos jotakin menee pieleen."

Mitäs sää oikein selität? Sille vanhemmilleko ne koronan haittavaikutukset tulee, jos lasta ei rokoteta? Ihan hyvä jos idiootti antivaxxeri vanhemmat kieltää rokotukset, että lapsi saa itse päättää asiasta. Lapsi voi kuitenkin menettää huonolla tuurilla terveytensä näitten antivaxxeri pölvästien takia.

Vierailija
1852/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuo lakimiehen puhe paikkaansa? Hän oli mukana paljastamassa aikoinaan autojen päästöhuijauksen. Siitä uutisoitiin Suomessakin.

https://rapsodia.fi/reiner-fuellmichin-puhe-lontoossa-24-7-2021/

Pitää huolella miettiä kaikkea, mitä hän sanoo, mikä on tilanne?

Sukunimi-termi juontaa juurensa sanasta "suku". Rainer/Reiner on maailman ainoa Fuellmich.

Vierailija
1853/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siis herätä aivopesusta ja nousta vastarintaan.

KLAUS SCHWAB KIRJASSAAN THE GREAT RESET:

”Vanhusten ja kuolemaan johtavaa sairautta potevien tappaminen (eutanasia) tulee olemaan pakollista… …Ainakin 4 miljardia ”hyödytöntä syöjää” hävitetään maan päältä vuoteen 2050 mennessä. Se saadaan aikaan erinäisillä sodilla, nopeasti ihmisiä lahtaavilla suunnitelluilla epidemioilla, sairauksilla ja nälänhädän avulla. Ensikädessä valkoihoisten kansojen ruoansaanti ja muut hyödykkeet pidetään minimitasolla, ja sitten samaa tehdään muille roduille. Tämä ei koske eliittiä.

Teurastamme Kanadan, Euroopan ja USA:n väestöä nopeammin kuin muita kansoja, kunnes maailman väkiluku saavuttaa paremmin hallinnoitavan 1 miljardin määrän. Puolet näistä olisivat Kiinasta ja Japanista, koska näitä kansoja on tyrannisoitu vuosisatoja, ja ovat tottuneet tottelemaan auktoriteetteja ilman vastalauseita. Ajoittain saapuu synteettistä nälänhätää yms, jotta ihmiset muistaisivat että heidän olemassaolonsa on 300-Komitean armolahjoista riippuvainen..”

Tämä on suora lainaus Schwabin kirjasta, lahtaamisesta tai elitiistä siinä ei puhuta sanaakaan, viittaisit paskahousu edes omiin harhaisiin juttuihisi, toki Skitso-Simo Suuri Puhallus ei varmastikaan olisi ihan niin vaikuttavan oloinen lähde:

"Investment in childcare, care for the elderly and other elements of

the care economy would create 13 million jobs in the US alone and 21 million jobs in seven economies,

and would lead to a 2% rise in GDP growth in the countries studied"

Vierailija
1854/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa videoita

Vierailija
1855/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen on myös Jane Burgermeister (toimittaja), joka pääsi Herra Globaalin jäljille jo kymmenen vuotta sitten sikainfluenssan yhteydessä. Silloin tämä globaalirokotekampanja epäonnistui, ja Burgermeister varoitti tulevasta: miten mediaa (joka saa lähteensä suoraan lääketeollisuudelta)käytetään luomaan pelkopropagandaa, ja jos vapaaehtoisia rokotteen ottajia on liian vähän, rokotteista halutaan tehdä pakollisia.

Vierailija
1856/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa te vain johonkin Burgermasteriin uskomista, niillä ei ole aikaa vouhottamiseen jotka saavat elämässänsä jotain merkittävää aikaiseksi.

Vierailija
1857/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa te vain johonkin Burgermasteriin uskomista, niillä ei ole aikaa vouhottamiseen jotka saavat elämässänsä jotain merkittävää aikaiseksi.

Sinun pitäisi nyt herätä, jos tämä ei sinua herätä sitten ei luultavasti enää mikään:

https://rapsodia.fi/koronaviruksen-patenttitiedot-paljastavat-biologise…

Vierailija
1858/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä se miten osa ihmisistä käyttäytyy nyt.

Vierailija
1859/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nyt 7 keskiarvon ihmisen saa juoksemaan herroille rahaa kuin oravan, mutta korkealtapa sitten putoaa. Valheille ei voi perustaa.

Vierailija
1860/2175 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se miten osa ihmisistä käyttäytyy nyt.

Näkee rastamiehestä että autismi, että kehtaatte käyttää jatkuvasti heitä tässä. Hävetkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi