Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on alkanut tuntua siltä kuin eläisimme jossain oudossa dystopiassa!

Vierailija
06.08.2021 |

Vielä puoli vuotta sitten en olisi uskonut, että rokotepassi tulee tänne Suomeenkin ja ilman sitä olet jatkossa käytännössä eristetty normaalista yhteiskunnan menosta. Ennen myöskin nauroin kaikille ns sala_liittoteoreetikoille mutta olen tämän passiepisodin myötä alkanut miettiä, että ehkä niissä jutuissa on sittenkin jotain perää...

Luottamukseni Suomen THL:ään ja päättäjiin on täysin mennyttä ja pelolla odotan, olemmeko Kiinan tiellä :/ Ja uskon koronan olevan oikeasti vaarallinen ja mielestäni epidemia olisi pitänyt tukahduttaa.

Muita, joilla on herännyt samansuuntaisia ajatuksia? Kaipaan niin kovasti sitä vanhaa Suomena ennen koronaa...

Kommentit (2175)

Vierailija
1/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, itsekin ennen pidin lähinnä huvittavana kaiken maailman foliohattuja mutta enää ei hirveästi naurata :/ 

Vierailija
2/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kun lukee uutisia, niin alkaa vaan pelottamaan. Haluan minäkin takaisin sen Suomen mikä oli kaksi vuotta sitten. Vaikka ei silloinkaan kaikki täydellistä ollut, niin asiat oli tavallisella tolalla kuitenkin.

En ymmärrä sitäkään miten vanhemmilta voidaan kieltää päätäntävalta lapsensa rokotuksista. Vanhemmathan siitä vastuun kuitenkin joutuvat kantamaan jos jotakin menee pieleen. Ei 12 vuotias vielä ymmärrä riittävästi oman terveytensä eteen. 

Ja tuo rokotuspassi. Mitä ihmeen virkaa silläkin oikein on kun kaikki sairastuneet tartuttavat joka tapauksessa jonkin verran oli rokotuksia tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin jo varoiteltiin ihmisiä, että valtiot tulevat ns pakkorokottamaan kansalaisiaan ja koronapassista tulee maailmanlaajuinen. Silloin hyvin harva usko tähän, mutta nyt ovat varmasti monen silmät avautuneet näkemään, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Valitettavan harva silti edelleen sinisilmäisesti uskoo meidän päättäjiin...

Vierailija
4/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä menee ohi.

Vierailija
5/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassin sentään pystyn sulattamaan, mutta nuo maskit on se mitä en pysty ymmärtämään. Kuinka kauan niitä pitää koko kansan käyttää, ennen kuin aletaan tajuta ettei niistä ole mitään hyötyä? Ihan vaan siksi kun maskit on iso bisnes, valtiovalta käyttää hyväksi ihmisten hyväuskoisuutta, kun pakkohan maskeilla on olla vaikutusta kun viranomaiset kerran niin sanovat.

Vierailija
6/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus: siis valitettavan moni edelleen sinisilmäisesti uskoo päättäjiin

Vierailija
7/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on liian hyväuskoisia

Vierailija
8/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullummaksi vaan tulee menemään jatkossa.

Vierailija
9/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä suinkaan kaikki mitä on tekeillä. Muutama ideologinen suuntaus joita tällä hetkellä työnnetään kurkuista alas kuuluvat samaan dystopiaan. Tähän liittyy naisten aseman voimakas alasajo.

Vierailija
10/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt uskonasioita jo vuosia ja tämä koronapassin maailmanlaajuinen tulemus saa itseni lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, että Raamattu on totta ja Ilmestyskirja kertoo, mitä piakkoin tulee tapahtumaan. Kannattaa jokaisen tahollaan miettiä näitä asioita ja ottaa Jeesus vastaan sillä aikaa ei välttämättä enää paljoa ole...

Vierailija
11/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä passihommat on täysin poliittisia toimia. Ajetaan kansa karsinaan.

Vierailija
12/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin yksi, joka ajattelee aika samoin kun ap. Mutta ympärillä tuntuu moni aiemmin järkevä ihminen nyt nielevän ihan kaiken ja kohkaavan rokotepassien ja ties minkä puolesta. Sellainen normaali keskustelu asioista on jo mahdotonta, itse olen alkanut olla ihan hiljaa keskenäni kaikkien kohkaajien seassa. Elän itse varoen sen minkä voin.

Vierailija
13/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Poikani, kunpa tietäisit, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan.”

Vierailija
14/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LHC:n aktivoiminen siirsi meidät vuonna 2009 vaihtoehtoiseen, dystooppiseen todellisuuteen.

Vierailija
15/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä suinkaan kaikki mitä on tekeillä. Muutama ideologinen suuntaus joita tällä hetkellä työnnetään kurkuista alas kuuluvat samaan dystopiaan. Tähän liittyy naisten aseman voimakas alasajo.

Miten naisten asemaa ajetaan alas? En nyt yhtään käsitä mitä mahdat tarkoittaa?

Vierailija
16/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut kyllä melkoinen voitto salaliittoihin uskoville, asiat on mennyt juuri siihen suuntaan mistä he ovat varoitelleet.

Salaliittoteorian taustalla usein on salaliitto.

Vierailija
17/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen elokuva: soylent green

Vierailija
18/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korjaus: siis valitettavan moni edelleen sinisilmäisesti uskoo päättäjiin

Tietenkin uskon päättäjiin. Ja missään nimessä en usko teihin salaliittoteoriakusipäihin.

Vierailija
19/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä menee ohi.

Tämä tulee vain pahenemaan.

Vierailija
20/2175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt uskonasioita jo vuosia ja tämä koronapassin maailmanlaajuinen tulemus saa itseni lopullisesti vakuuttuneeksi siitä, että Raamattu on totta ja Ilmestyskirja kertoo, mitä piakkoin tulee tapahtumaan. Kannattaa jokaisen tahollaan miettiä näitä asioita ja ottaa Jeesus vastaan sillä aikaa ei välttämättä enää paljoa ole...

Voitko perustella? Ja kertoa, mitä tarkoitat? En lue Raamattua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä