Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
OLetteko huomenneet että tän talven Ticketit
28.08.2006 |
ovat ohkasemmasta kankaasta tehty kun viimevuotiset? Ainakin baggiet....meillä on viimevuotinen ja se kangas on paksumpaa kun tän vuotinen.Onkohan sen takia hinnat hiukan laskeneet?
Kommentit (2)
Myyjä tosin Bunuelissa yritti väittää etteivät ole ohkasempia kun ennen :)
BB:ssä oli ennen paljon röpöläisempi pinta, nyt se on tasasempi ja samalla kahisevampi..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Aiemmin pukua myi vain pari liikettä, jotka määrittelivät ulosmyyntihintansa yläkanttiin, koska kilpailua ei ollut.