Mietitkö koskaan, minkä näköinen lapsestasi tulee aikuisena?
Mä mietin useinkin. Katson silmiä ja ajattelen, että miten monia tyttöjä hän ihastuttaa pitkillä ripsillään. :-)
Jännää ajatella, että minkä näköinen omasta lapsesta loppujen lopuksi tulee. :-)
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:19"]Mä mietin useinkin. Katson silmiä ja ajattelen, että miten monia tyttöjä hän ihastuttaa pitkillä ripsillään. :-)
Jännää ajatella, että minkä näköinen omasta lapsesta loppujen lopuksi tulee. :-)
[/quote]joo, mietin useinkin silloin aikoinaan. N yöt on ihan mielettömän komea perheenisä!!! Pojasta polvi paranee!
Mietin kyllä, säälien. Että miten noin kauniista pojasta luultavasti tulee tämmöinen kummallisen näköinen aikuinen kuin vanhempansa. Molempien suvuissa ollaan kauniita lapsina ja sitten no, miten sen nyt sanoisi, ei ihan niin kauniita aikuisina.
Vahvasti näyttää siltä että on ihan saman näköinen kuin minä eli äitinsä ja mummonsa eli äitini.
Kyllä. Varsinkin lapsen nukkuessa, kun kasvot ovat rentona ja lapsenpulleuden alta voi hyvällä mielikuvituksella erottaa tulevia piirteitä.
Joo. Uskon, että hänestä tulee kovasti enonsa näköinen, mutta isänsä ruumiinrakenteella :) On nyt naamasta ihan ilmetty veljeni, mutta muuten on pitkä ja hoikka kuten isänsä.