Mitä mieltä nimestä Anita?
Millainen vaikutelma teillä on tästä nimestä? Sopiiko nykypäivään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Anita, olen 40+-ikäinen, mua nuorempi mies haukkui sitä vanhan naisen nimeksi. Olen miettinyt, että vaihtaisin sen Annaksi, en tuon miehen kommentin takia, mutta yleensä mun tuntemat Anitat ovat mua 10 vuotta nuorempia. Pidän kyllä nimestäni, olen kahden vaiheilla sen vaihtamisen kanssa. Ei oo kivaa, jos ihmisistä se on typerä nimi. Itsestäni typeriä nimiä ovat esim. Heidi ja Milja.
Siis monet Anitat ovat joko 50+-naisia tai pieniä tyttöjä.
Ei kyllä usein tule kaimoja vastaan. Toisin kuin esim. Heidi, Jaana, Satu, Sanna, Emma, Päivi, Suvi, Jonna, Hanna on ikäluokassani pilvin pimein.
Itse siis 80-luvulla syntynyt Anita.
Hyvä, että positiivisiakin kommentteja on! Olen Anita vm. 1972.
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Anita, olen 40+-ikäinen, mua nuorempi mies haukkui sitä vanhan naisen nimeksi. Olen miettinyt, että vaihtaisin sen Annaksi, en tuon miehen kommentin takia, mutta yleensä mun tuntemat Anitat ovat mua 10 vuotta nuorempia. Pidän kyllä nimestäni, olen kahden vaiheilla sen vaihtamisen kanssa. Ei oo kivaa, jos ihmisistä se on typerä nimi. Itsestäni typeriä nimiä ovat esim. Heidi ja Milja.
Entäs jos ihan oikeasti kasvaisit aikuiseksi.
Mun sukalaiseni muutti etunimensä aikuisena sanotaan nyt vaikka Leenasta jaa, enpä oikeasti muista sitä uutta nimeä, kun ei sitä kukaan käytä.
Anita sointuu nätisti ulkomaalaisiinkin korviin.
Tunnen yhden saksalaisen Anitan. Nätti nimi.
Anita Ekberg, ruotsalainen missi ja näyttelijä
https://www.google.fi/search?q=anita+ekberg&espv=2&biw=1366&bih=662&sou…:
Tässäpä huomaamme, että 50-60 -luvun nimet olevat tulossa muotiin!
Kohta suosikkinimiä onkin Marjut, Tuija, Päivi, Anneli ja Ritva. Varmaan näiden lasten äidit ovat Emmoja, Adoja ja Elloja.
Ap, Anita on hyvä nimi. Olet aikaasi edellä!
Meni väärinpäin, yleensä Anitat ovat 50+-vuotiaita tai pikkutyttöjä.