Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea väsymys, mutta uni ei tule!

Vierailija
21.08.2014 |

Olen viime päivät tehnyt paljon fyysisesti raskaita hommia. Omaa aikaa ei ole kauheasti jäänyt, joten olen aivan rättiväsynyt. Vaikka väsymys on kova ja keho rasittunut, en silti saa millään unta! Yleensä jos olen todella väsynyt, niin uni tulee ennätysnopeasti. Väsyttää myös päivällä, mutta silloinkaan en millään saa unta! Unilääkkeitä en tähän hätään ehdi lääkäriltä saamaan saatika että sellaisiin haluaisin kehoni totuttaa. Melatoniinia olen kokeillut, mutta se tuntuu pahentavan oireita, koska unensaanti venyy vieläkin pidemmälle. Ei siis tehoa minuun.

Kaikki vinkit siis kehiin nyt! Auttaisiko kamomillatee tai jokin mauste?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen puutteeseen autaa se, kun nukkuu. Siitä olen saanut avun omaan unettomuuteeni. Aamulla on täysin virkeä, kun käyttää tätä metodia. Saa lainata vapaasti.

T. Unettomuudesta parantunut

Vierailija
2/3 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rentouttaa mieli. Käy lämpimässä suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:29"]

Unen puutteeseen autaa se, kun nukkuu. Siitä olen saanut avun omaan unettomuuteeni. Aamulla on täysin virkeä, kun käyttää tätä metodia. Saa lainata vapaasti.

T. Unettomuudesta parantunut

[/quote]

Yritetty on nukkua niin iltaisin kuin päivisinkin. Väsymyksestä huolimatta uni ei tule. Liekö minulla jotain stressiä, jota en itse kuitenkaan huomaa. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi