Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies pettää, vaikka....

Vierailija
21.08.2014 |

Miksi mies pettää, vaikka hänellä olisi tyttöystävänä/avopuolisona/vaimona nuorempi, tosi kaunis nainen, joka haluaa seksiäkin paljon? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se kumma. Ja toisaalta minun mieheni ei petä, vaikka olen lähes nelikymppinen ja lihava. :-)

Vierailija
2/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään: täydellinen ja erehtymätön (okei, nää ainakin oli omia lisiä) Jumala luodessaan miehen antoi liian vähän verta että mies voisi käyttää samaan aikaan aivojaan ja penistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä riipu seksin määrästä/laadusa.. Jos menee asiat ristiin ja riitelee paljon, ei silloin pelkällä seksillä tee mitään.. :(

En ole asiantuntia, mutta näin ainakin itse ajattelisin.

Vierailija
4/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhden naisen kanssa on aina samaa se seksi. Uusi nainen, uusi tunne ja kokemus. Miltei kaikki haluaa vaihtelua, kusipäisyyttä on sen vieminen pettämisen tasolle ennen eroamista.

Vierailija
5/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, seksiaddiktio? Mun mies petti lukuisia kertoja. Kuitenkin aina itki että olen parasta ja seksi on parasta mun kanssa mitä on koskaan saanut (olikin todella monipuolista ja hyvää seksiä). Silti viiletti vieraissa aina kun pystyi, seksichattaili jne jne. Olin myös suhteen viehättävämpi ja 12 vuotta nuorempi osapuoli.. Ihmismieli on monimutkainen.

Vierailija
6/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajatuksin kuin nainen

Vierailija
7/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista touhua....minun hyvä ystävä (nainen) on tosi kaunis ja hän on 10 vuotta miesystäväänsä nuorempi. Ystäväni haluaa enemmän seksiä, kuin hänen miesystävä. Heillä ei ole turhempia riitoja. Mies sanoo rakastavansa naista ja haluaa vain tämän. He viihtyvät toistensa seurassa. MUTTA mies on silti pettänyt ystävääni! En voi ymmärtää..

-ap

Vierailija
8/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan, on pettäjätyyppiä eli on pettänyt kaikkia edellisiäkin kumppaneita, on kännissä seksuaalisesti täysin holtiton, oman kauniin kumppanin kanssa on henkisiä ongelmia ja seksi suorittamista jne. Onhan noita syitä miksi ihmiset pettää, myös niitä täysin käsittämättömiä syitä tuntuu riittävän. 

Vierailija
9/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna vie miestä.Yksinkertaista.Kauniita ja pantavia naisia on paljon.Liian vaikea kieltäytyä nautinnosta.Ovat itsekkäitä.Eivät halun hetkellä pysty ajattelemaan seurauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme