Kerro kaunein harvinainen tytön nimi
Eli ei perus Sofiat, Islat, Emiliat, Ainot tai Emmat jotka nättejä nimiä mutta kovin maassa. Vaan kauniita harvinaisia nimiä.
Kommentit (5286)
"Pylly. On oikeasti naisen nimi. Kaunis mielestäni."
Ehkä Lauri Törhösen mielestä tai bantustanin pää-poppamiehen mielestä
mutta ei kenenkään tolkun immeisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mirena
Tää tais olla mun kierukan nimi:)
Vierailija kirjoitti:
Marina ja Hilja.....
Ja äiti huutaa tyttöjään pihalta:
Marinaa!
Hiljaaaa!
Luuleeko joku tosissaan olevansa hauska antaessaan asialliseen kysymykseen pilkkaavan vastauksen jollain härskillä ja rumalla ehdotuksella. Köyhää ja kertoo pelkästään omasta typeryydessään. Ei naurata yhtään.
herros-persy kirjoitti:
Tirri
Kulkku
Wyomis
Arppu
Viljus
Tiiuliski
Alessioo
Pilppa
Purtuli
No kas kun ei Mulkku :D
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku tosissaan olevansa hauska antaessaan asialliseen kysymykseen pilkkaavan vastauksen jollain härskillä ja rumalla ehdotuksella. Köyhää ja kertoo pelkästään omasta typeryydessään. Ei naurata yhtään.
käykö Cuzy tai Pimpee?
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei sulla ole huumorintajua. Mua kyllä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirena
Mirena = hormonikierukka...
😂😂
Ja? Ellen on emätinvoidetta, Emilia on vessapaperia, Jasmin on epilleri jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on köyhä huumorintaju.
Vivian
Bea
Ira
Aliisa
Anette
Minnea
Lilli
Emelia
Joanna
Adalmina
Isabel
Inna
Lilian
Seelia
Inga
Livia
Odessa
Felicia
Milana
Sofi
Amelie
Kristella
Marie
Selena/Selina
Alissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on köyhä huumorintaju.
Eikö mulla just oo rikas kun mua naurattaa ihan kaikki! Köyhää olisi pihistellä naurustaan.
Delila