Naurattaako sinua pieru- ja kakkahuumori?
Kommentit (42)
Kyllä, mutta kuten muissakin huumorin lajeissa, ei tietenkään kaikki asiaan liittyvät vitsit naurata.
Nyt on mennyt ihan pieruksi keskustelu täällä.
Pieru- ja kakkahuumori toimii aina.
Sellaisesta alapää- ja seksihuumorista en oikein välitä, harvoin naurattaa.
Musta huumori -mitä mustempaa ja mauttomampaa, sen parempi
Tilannekomiikka - kun tapahtuu jotain outoja/hassua ja joku vielä läväyttää siihen jotain oikein osuvaa
Kuivakka brittityyppinen huumori
Ei naurata: jenkkisitcom, setämiesten alkoholilla läträysvitsit ja pikkutuhmat seksivitsit, puujalkavitsit, komediat ovat harvoin hyviä
Pieruhuumori toimii, kakkahuumori ei ehkä niin hyvin.
Ainakin täällä palstalla kerrotut vahinkopierut erilaisissa tilanteissa ovat saaneet mut nauramaan maikeimmat naurut, mitä tältä palstalta olen saanut.
Mulla toimii paska läppä, mitä huonompaa, tyhmempää ja mauttomampaa niin sitä enemmän naurattaa.
Huumorintajuni on varmaan 4 -15 -vuotiaan henkilön tasolla.
N51
Mulla on sellainen siunaus että löydän huumoria melkein kaikesta. Onneksi kun näen liian hyvin myös kaiken ikävän ja epäkohdat mitkä pitäisi korjata. Pierut on todella vanha huumorin laji. Sille on esittäjänä oikein nimikin petomaani. Kakkahuumori tarvitsee oikeat puitteet niin sehän on aivan hervotonta.
Kaikki hyvä huumori naurattaa. Onhan se melko koomista, jos pieru pääsee väärässä paikassa. Eli tilannekomiikan puolella etenkin nuo jutut naurattaa.
hyvin myös kaiken ikävän ja epäkohdat mitkä pitäisi korjata. Pierut on todella vanha huumorin laji. Sille on esittäjänä oikein nimikin petomaani. Kakkahuumori tarvit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. :)
Ei naurata vähääkään. Ala-asteella noita hihiteltiin. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata. En ole nelivuotias.
Ei ainakaan Iltsikoiden terveys-palstan jutut, tyyliin: Osaatko pieraista oikein? Lue ja muista yllättyä! Tai: Mitä kakkasi väri kertoo seksielämästäsi. Lue tylyt ja karut arviot ja muista taas yllättyä!
Kyllä naurattaa. En ole niin turhantärkeä tässäkään asiassa.
Ei. Inhottaa ja tulee myötähäpeä.
Muun muassa. Oon aika laajalla skaalalla ja helposti nauratettava.