Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia bi-seksuaalisuuden heräämisestä

Vierailija
21.08.2014 |

Hei, olen viisikymppinen mies, usean lapsen isä, ja olen tähän asti rakastellut vain naisten kanssa. Nyt minua kiinnostaa tutustua seksiin toisen miehen kanssa. Kysymykseni on kohdistettu sekä miehille, että naisille:

Miten te miehet olette kertoneet vastaavassa tilanteessa asiasta vaimollenne? Vai oletteko?

Entä naiset, miten olette suhtautuneet asiaan? Oletteko mustasukkaisempia, jos miehenne rakastelee toisen naisen kanssa?

Pyydän, että vain ne vastaavat, joilla on omakohtaisia kokemuksia, kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo-kaveriani käy ukkomiehet hässimässä ja se on tosi YÖK! Yksikin prkl bussikuski erosi vaimostaan ja meni toisen naisen kanssa naimisiin..... HYI V***U! Luonnollisesti nämä rouvat eivät ole tietoisia ukkonsa puuhista. Tai no saattaapi olla, että rva nro1 sai vihiä ja ero tuli siitä syystä?

Vierailija
2/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla herääminen kolahti lopullisesti kolmenkympin tienoilla, vaikkakin jo parikymppisenä oli pientä säätöä. Olen kertonut tästä miehelleni leikillisesti ja häntä ajatus vain kiihottaa.

Vastaavasti itse voisin kuvitella hyväksyväni miehen biseksuaalisuuden. Asiasta pitäisi kuitenkin puhua ja vähän laatia joitain pelisääntöjä (esim. ehkäisyn käyttö jne.).

Tuohon edelliseen YÖK-kommenttiin liittyen kommentoin, että itse olen ainakin pyrkinyt etsimään seuraa muista samankaltaisessa tilanteessa elävistä. Eli naiset, joita tapaan, ovat myös parisuhteessa. En pelehdi mielelläni sinkkujen kanssa, sillä elämäntilanne ja tarpeet ovat hieman erilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Harvassa ovat naiset (ja miehet), jotka asian kestävät. Bisset poislukien toki :)

Jos seksielämänne on muuten villiä niin hommaa vaimolle netistä kiva bissemies lahjaksi hääpäivänä...

Vierailija
4/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen ja seksi suhteen ulkopuolisten ihmisten kanssa ovat kaksi ihan eri asiaa. Kertominen on hyvä juttu, mutta seksi ulkopuolisten kanssa on aina iso riski. Nimim. been there done that, ja ero tuli.

Vierailija
5/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:15"]

Kertominen ja seksi suhteen ulkopuolisten ihmisten kanssa ovat kaksi ihan eri asiaa. Kertominen on hyvä juttu, mutta seksi ulkopuolisten kanssa on aina iso riski. Nimim. been there done that, ja ero tuli.

[/quote]

Mitä oikein tapahtui? Harrastitko/harrastiko toinen siis seksiä selän takana ja vaimo/mies sai tietää pettämisestä? Vai kenties rakastuit bissekaveriin? Vai mustasukkaisuus vei lopulta voiton, vaikka lupa oli?

Vierailija
6/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kertonut vaimolle että olen kiinnostunut seksistä miehen kanssa. Asia on hänelle ihan ok, koska itse ei voi antaa minulle sitä mitä mies voi. Sanoi että voin harrastaa seksiä miesten kanssa mutta kortsuja pitää käyttää.

Vierailija
7/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kysymäsi asia ja avioliiton ulkopuoliset suhteet liittyvät toisiinsa?

Vierailija
8/9 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bibtm kirjoitti:

Itse olen kertonut vaimolle että olen kiinnostunut seksistä miehen kanssa. Asia on hänelle ihan ok, koska itse ei voi antaa minulle sitä mitä mies voi. Sanoi että voin harrastaa seksiä miesten kanssa mutta kortsuja pitää käyttää.

Eli tarkalleen ottaen mitä ei voi antaa? Onhan naisellakin peppureikä ja suu?

Vierailija
9/9 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka oikeaa patukkaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme