Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että Robin on vaan niin ihana :)

Vierailija
21.08.2014 |

On se vaan niin sympaattinen miehenalku <3 Komeakin, ja se hymy! I-H-A-N-A !

Kyllä tämä äiti ja tytöt tykkää.

Ja teidän kenellä ei ole mitään positiivista sanottavaa, ei tarvitse vaivautua kirjoittamaan sanaakaan tähän ketjuun!

Käyttäkää aikanne ja energianne johonkin ihan muuhun, kiitos ;)

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:08"]

Olisi hyvä vinkata tämän langan tietyt kirjoittelijat nettipoliisille, ja selvittää, ovatko he työssään tekemisissä lasten tai nuorten kanssa.

[/quote]

Onko täällä kukaan muu sanononut muuta kuin, että poika on komea tai miellyttävä kuunnella/katsoa? Loput heitetty läpällä vittuilijoille. Mä en taas tajua joidenkin aivotoimintaa ollenkaan.

Vierailija
62/85 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:11"]

Olisi hyvä vinkata tämän langan tietyt kirjoittelijat nettipoliisille, ja selvittää, ovatko he työssään tekemisissä lasten tai nuorten kanssa.

[/quote]

Onko täällä kukaan muu sanononut muuta kuin, että poika on komea tai miellyttävä kuunnella/katsoa? Loput heitetty läpällä vittuilijoille. Mä en taas tajua joidenkin aivotoimintaa ollenkaan.

[/quote]

Läpällä heitetty ei mene poliisikuulusteluissa läpi. Vaikka se olisi tehty josain toisena persoonana jonkin feikkinimimerkin takana, niin silti joutuu vastuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 02:11"]

[/quote]

[/quote]

Läpällä heitetty ei mene poliisikuulusteluissa läpi. Vaikka se olisi tehty josain toisena persoonana jonkin feikkinimimerkin takana, niin silti joutuu vastuuseen.

[/quote]

Sano nyt ihmeessä missä täällä on ollut jotain vihjausta jollain harrastaa seksiä pojan kanssa kun tämä on alle suojaikärajan? Mä en nimittäin löydä.

Vierailija
64/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:33"]

Mistä ap:lle on annettu ylimaallinen oikeus määrätä mitä muut saavat kirjoittaa?

Robin on synteettinen markkinamiesten tekemä tuote, onhan näitä tullut ja mennyt lukuisia kevyen musiikin historiassa. Usein näiden suosio jää lyhytaikaiseksi kun ostava yleisö ihastuu taas seuraavaan.

Levy-yhtiö, tuottaja ja manageri miettivät kylmällä kaupallisella järjellä miten pojasta saadaan mahdollisimman myyvä paketti. Säveltäjä ja sanoittaja tekevät laulajan imagoon sopivia kaupaksi meneviä sopivia kappaleita. Markkinointikoneisto jauhaa, haastattelut, ilmoitukset, levynkannet, konsertit, kaikki on mietitty.

Näistä se ap:n aito kuuntelu/katselufiilis sitten syntyy...

[/quote]

Robinin erona rohkenen sano on hänen valloittava persoona ja aivan loistava musikaalisuus jota voi seurailla hänen akustisissa vedoissaan. Kukaan ei ole niin tyhmä ettei tekisi myös musiikillaan rahaa jos tällainen lahja on suotu ja mitä ihmeen pahaa siinä on. Ei varmaankaan Jenni Vartiaisen, Kaija K, Jari Sillanpään musiikkiakaan olla myymättä ja promoamatta. Niin elokuviin kuin kaikkeen taiteeseen joka on tavalla tai toisella kaupallistettu alistuu markkinatalouden lainalaisuuksille. Jopa Apulanta miettii hyvinkin tarkasti myykö keikat ja levyt ja missä ollaan esillä. Luuleeko kirjoittaja, että esimerkiksi Toni Wirtanen on ihan huvikseen Vain Elämää ohjelmassa kun siellä vain on vain niin kivaa. Nyt kannattaisi jo herätä tähän aamuun ja ymmärtää, että lähes kaikki musiikki on kaupallista ja jokainen artisti myös itse toivoo levyjensä ja musiikkinsa myyvän mahdollisimman hyvin. Robin tässä ei ole mitenkään poikkeus. Robinin erona moniin kestosuosikkeihin on minusta siinä, että hän on jo nuoresta iästään huuolimatta tehnyt omia kappaleitaan ja ollut useilla kappaleillaan mukana sävellys ja sanoitustyössä. Robin ei ole ollut tähdenlento vaan kiinnittänyt itsensä pop taivaalle josta juuri lukemani levymyynti 440 000 levyä on aivan huima saavutus Suomessa.

Vierailija
65/85 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan niin mukava elämä Robinilla.

Mielipiteet saneltu, imago päätetty, mennään minne käsketään, lauletaan muiden lauluja.

Ei varmaan saa itse päättää pukeutumisestaan ja tuskinpa paljon kavereitaan (Sikäli kun niitä onkaan) näkee. Ja jos näkeekin, niin ei ainakaan julkisilla paikoilla.

Ja siihen päälle "saa" olla keski-ikäisten tätien märkä uni.

Ihana on elämä Robinilla

[/quote]

Tää on naurettavinta, kun ihmiset luulee tietävänsä faktat jonkun julkisuuden henkilön elämästä. Voi sitä ja voi tätä poloista..voi voi.

[/quote]

Kyllä kyllä, voi minua inhoittavaa ihmistä  ja naurettavaa idioottia, kun kehtaan olla huolissani lapsen hyvinvoinnista, palstamammojen kaivatessa lisää paidattomia kuvia pojasta.

Jos tietäisitte jonkun ei-julkkis nuoren, jonka elämä olisi yhtä tiukasti tarkkailtua, aikataulutettua ja saneltua, vaatisitte päitä vadille ja lastensuojelua puuttumaan asiaan, mutta ei nyt, kun se on niin komea ja laulaa.

[/quote]

Ei kannata jeesustella välittämisestä jos tekstisi on tuon suuntainen. Kannattaa tosiaan perehtyä asioihin ja kuunnella Robinin haastatteluja ja käydä vaikkapa livekeikalla. Kirjoittaminen VAUVA sivuille on lapsellista jos ei omaa itse riittäviä tietoja kyseisestä artistista. Robin vaikuttaa aidon oloiselta elämään innostuneelta ja lahjakkaalta pojalta. Minusta kirjoittajan pitäisi olla huolissaan kaikista nuorista jotka harrastavat jotain lajia ja tekevät sitä 7vrk viikossa.

Vierailija
66/85 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sillä on hyvä ääni

Vierailija
67/85 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep se soi Turussaki koko aja kaikki kappaleet tuli sinne vuorotellen☆★☆★☆★☆★

Vierailija
68/85 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika, 3v, on ihan Robin-fani. Terästäytyy aina kun jostain kuuluu Robinin musaa ja laulaa mukanakin hyvin, tanssiliikkeitä unohtamatta.

Itekin oon alkanut tykkäämään Robinista ihan, tosi pirteä ja iloisen oloinen kaveri, jolla on aika tarttuva hymy. Ja on meidän pojalle hänen musa, vaikka miten geneeristä ja laskelmoitua onkin, tuonut paljon iloa! Siinä ei voi olla mitään väärää.

Jos pitää tuon asenteen, taivas on rajana.

Vierailija
69/85 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:13"]Ap olet oksettava kun kuolaat nuorta miehenalkua. Häpeäisit.
[/quote]
Häpeä itse! Minustakin Robin on söötti nuorimies. Kyse ei todellakaan ole mistään kuolaamisesta vaan tunne on ikäänkuin äidillinen. Oma poikani on saman ikäinen.

Vierailija
70/85 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vaan maailman ihanin hymy, oikeesti! Sillä ei taida olla vielä tyttöystävää? No mitäs pienistä, se ei oo vielä tannu mua. Eihän sillä varmaan oo seurustelulle paljoa aikaa, mut so? Ja ennenku kukaan ehtii leimata miksikään pedomammaksi, niin oon ihan samaa vuosimallia kuin robin :)

Vierailija
71/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä se on aivan I-H-A-N-A♥ 

Vierailija
72/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriili nuori mies. Varmaankin panee jo tyttöjä kovaa kyytiä.

Vierailija
73/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallinen ketju. Mistä ihmeestä mammat sai pedojutut edes aikaseksi? Mielestäni Robinilla on hieno ääni, biisit ovat kivoja ja pojalla on hyvä julkisuuskuva. Hyvä esikuva nuorille. Ja se ei tarkoita että kuolaisin mehut housuissa alaikäistä.

Vierailija
74/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta himoita noin nuorta jonkun keski-ikäisen mamman, miettikää jos joku nelikymppinen ukkeli fanittaisi jotain Tuulia ja kehuisi sitä seksikkääksi, saattaisi olla hieman erilainen vastaanotto

Vierailija
75/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:32"]Viriili nuori mies. Varmaankin panee jo tyttöjä kovaa kyytiä.
[/quote]

Mä kyl antaisin sen panna mua ihan koska vaan..

Vierailija
76/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään piikkiin tämä alotus;), onhan se komee.

Vierailija
77/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Robin hyvä laulamaan, mutta meidän tyttö fanittaa Isac Elliottia. Meillä ei siis Robinia kuunnella kuin erittäin harvoin.

Vierailija
78/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on omituisia vaatteita. Pitkiä neuletakkeja, roikkuhousuja ja eriparikenkiä. Kukahan sen stailaa?

Vierailija
79/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti Robinin kuuntelija, mutta ihanaa nähdä aina välillä tällaisia positiivisia keskustelunavauksia jostakusta julkisuuden henkilöstä. :) Mukavaa päivänjatkoa kaikille. <3

-L. Vanilja-

Vierailija
80/85 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:59"]

Sairasta himoita noin nuorta jonkun keski-ikäisen mamman, miettikää jos joku nelikymppinen ukkeli fanittaisi jotain Tuulia ja kehuisi sitä seksikkääksi, saattaisi olla hieman erilainen vastaanotto

[/quote]

Eipä taida olla mitenkään epätavallista sellainenkaan, vaikka sitä ei ääneen sanoisi. Miehet harvemmin ihkuttavat ääneen. Eikö Idols-kisoissakin joku tuomari joskus kehunut jotain kilpailijatyttöä seksikkääksi? No nousihan siitä haloo, mutta jostain kumman syystä se nostattaa isomman haloon, jos naista kiinnostaa nuoret pojat tai miehet. Olihan joskus ihan tavallista, että 14-vuotias tyttö meni naimisiin paljon vanhemman miehen kanssa. En tarkoita, että se olisi hyväksyttävää, mutta niin vain on joskus ollut. Tämäkin maalaus esittää 38-vuotiasta ylhäisömiestä ja hänen 14-vuotiasta vaimoaan, vaikka ikäeroa ei uskoisi niin suureksi.

http://uploads4.wikiart.org/images/hans-memling/tommaso-portinari-and-his-wife.jpg

-L. Vanilja-