Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun kerrankin aloitan!!!

Vierailija
21.08.2014 |

Aloitin viestiketjun otsikolla "oletteko huomanneet?".

Nyt se on painunut tuonne näkymättömiin, eikä sitä enää kukaan löydä montaa vastausta ei ehtinyt tulla. Viestini koski asiaa, joka on turha ja pinnallinen, mutta johon ainakin itse olen viimeiset kymmenen vuotta hämilläni ruokakaupassa törmännyt:

"Oletteko huomanneet?

Oletteko huomanneet, että jotkut deodorantti-, hiuslakka-, rasva- yms pullot näyttävät ihan siltä, että joku pervo miessuunnittelija olisi suunnitellut ne naisten masturbaatiovälineiksi. No, ehkä niitä käytetään myös siihen."

Olisin toivonut keskustelua, onko joku muu huomannut saman, oletetaanko sen olevan tahallista vai miten niistä on sen mallisia pitänyt tehdä jne. Mutta ei täältä keskustelua kukaan ainakaan omiin viesteihinsä saa. Aikasi saat kulumaan kun vastailet sinne ja tänne ja et kohta muistakaan minne olet vastannut. Ja sitten et voi katsoa onko oma kommenttisi saanut edes vastauksia jne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan edes lukenut viestiäsi... Hahhaa :)

Vierailija
2/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sitä dödöpulloa nyt varmaan joka toinen joskus muuhunkin kuin siihen tarkoitettuun tarkoitukseensa käyttänyt. Eli ehkä ihmiset eivät nyt ole viitsineet vastata itsestään selvään asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun suurin vika on aloitus. Se ei kerro mitään mitä on tulossa, eikä kukaan ei viitsi vaivautua katsomaan. Toinen vika on sekava sepustus, josta ei ota tolkkua Erkkikään.

Vierailija
4/4 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:51"]

Aloitin viestiketjun otsikolla "oletteko huomanneet?".

Nyt se on painunut tuonne näkymättömiin, eikä sitä enää kukaan löydä montaa vastausta ei ehtinyt tulla. Viestini koski asiaa, joka on turha ja pinnallinen, mutta johon ainakin itse olen viimeiset kymmenen vuotta hämilläni ruokakaupassa törmännyt:

"Oletteko huomanneet?

Oletteko huomanneet, että jotkut deodorantti-, hiuslakka-, rasva- yms pullot näyttävät ihan siltä, että joku pervo miessuunnittelija olisi suunnitellut ne naisten masturbaatiovälineiksi. No, ehkä niitä käytetään myös siihen."

Olisin toivonut keskustelua, onko joku muu huomannut saman, oletetaanko sen olevan tahallista vai miten niistä on sen mallisia pitänyt tehdä jne. Mutta ei täältä keskustelua kukaan ainakaan omiin viesteihinsä saa. Aikasi saat kulumaan kun vastailet sinne ja tänne ja et kohta muistakaan minne olet vastannut. Ja sitten et voi katsoa onko oma kommenttisi saanut edes vastauksia jne...

[/quote]En ole kyllä moista huomannut pullojen muotoilussa? Mitä ihmeen hiuslakkaa käytät? Ja deodoranttipullot on mielestäni naisilla ja miehillä ihan samanlaiset. It`s all in your head!