Mies, ole vain oma itsesi niin naiset tykkää
Joo, tätä ohjetta sain nuorena naisilta. Silloin naisten tapailu oli hankalaa. Olen tässä pikkuhiljaa vuosien aikana muuttanut kaiken itsestäni:
- muutaman liikakilon laihduttaminen
- erilaiset, tyylikkäämmät vaatteet
- erilainen naamakarvoitus ja hiustyyli
- kasvattanut ballsit
- alkanut puhumaan eri tavalla (erilaista ovat äänensävy ja -mataluus, äänen voimakkuus, puheaiheet, puhenopeus, puheen määrä)
- ratkaissut erilaisia lapsuuteen ja erityisesti vanhempiini liittyviä traumoja
- alkanut pitää puoliani ihan oikeasti ja tehdä ja sanoa mitä itse haluan muita mielistelemättä
- alkanut puhua ihmisille suoraan, vaikka saattavat välillä loukkaantua
- muuttunut sosiaalisemmaksi
Joo, nyt naisten tapailu on todella helppoa. Suunnilleen valitsee vaan kenet haluaa jossain opiskelu tai työporukassa. Nyt tosiaan saan naisia olemalla oma itseni, mutta se ei vaatinut muuta kuin sen, etten muistuta enää ollenkaan sitä kuka joskus olin.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:09"]
Mä hetken luulin et tää on joku tosijuttu, mutta nyt on tullut kaikki ne peruskliseet ("nyt saan kenet haluan, silloin en ketään" "naiset ovat itse kertoneet minulle" "luulin että rakkaus menee kuten elokuvissa" + tuo luokittelu johonkin alemmanarvoisiin naisiin, jotka on epävarmoja ja rumia) et eiköhän tää ollu tässä. Deja vu!
Vähän enemmän innovatiivisuutta.
[/quote]
Kieltämättä huvittavaa tekstiä noin aikuisen ihmisen kirjoittamaksi. Mustavalkomaailmassa on varmasti mukava elellä.
Nyt kun ap saa niitä halveksimiaan naisia, hän on katkerampi kuin koskaan. Mitä pitää tapahtua, että olisit tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:10"]
Kerroit ratkaisseesi mm. lapsuuden traumoja. Tämä on hyvä asia ja onneksi teit sen itseäsi varten.
Kuulostat edelleen katkeralta. Miksi?
[/quote]
Voi olla että mä olen siitä katkera, että kukaan ei nuorena tullut avuksi, vaan kaikki antoivat olla vaikka elämäni oli päin helvettiä. Naistenkin kanssa tosiaan ohjeet oli tuota luokkaa (ole oma itsesi), vaikka fakta oli että silloinen minä oli vähän kuin komeat kehykset joiden keskellä on helvetin ruma taulu. Ei kukaan halua niitä komeita kehyksiä, vaan ne kehykset menee siinä hukkaan. Kaiken mitä on tehnyt, on joutunut tekemään ja ratkomaan yksin.
[/quote]
Ihmisen elämään kuuluu kärsimys, ymmärrys yksinäisyydestä ja omasta vastuusta. Luuketko olevasi poikkeus? Luuletko, etteivät naiset joudu etsimään ratkaisuja, kohtaamaan kriisejä ja kasvamaan niiden myötä?
[/quote]
Ei, luulen että naiset ovat yli-ihmisiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:10"]
Nyt kun ap saa niitä halveksimiaan naisia, hän on katkerampi kuin koskaan. Mitä pitää tapahtua, että olisit tyytyväinen?
[/quote]
Kuka täällä on halveksinut ketään? Lääkkeet?
AP
Miten muutit puheesi noin täydellisesti?
Nyt nainen, kenen kanssa alat suhteeseen, voi alkaa muokkaamaan sinusta sellaista miestä kun haluaa. Olet ns. "kehityskelpoinen".
Tosin suhteenne tulee päättymään eroon, koska sinusta on siinä vaiheessa tullut tylsä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:36"]
[/quote]
No itsevarmuuteenhan se liittyy tietysti. Epävarma ihminen kun pelkää puhumista, niin puhuu helposti vähän nasaalilla ja omituisella äänellä, puhuu liian nopeasti (koska pelkää etteivät muut jaksa muuten kuunnella), puhuu joskus liikaa ja joskus liian vähän (pelon takia), puhuu liian hiljaa (koska pelkää tuoda itseäsi esille) ja vielä sellaisista aiheista jotka voivat olla kiusallisia tai ei-tilanteeseen sopivia. Esim. aiheesta poikkeaminen, koska miettii ihan liikaa mitä pitäisi seuraavaksi sanoa ja yrittää väkisin keksiä sanottavaa tai sitten puhuu itsestään jotenkin anteeksipyytelevästi, mikä sekin on hyvin epäeroottista.
Ei rakkauden kuulu olla noin vaikeaa.
Niin, tietysti olisin aiemminkin saanut ehkä vuosien odottelun jälkeen jonkun ongelmaisen, epätoivoisen ja paljon itseäni rumemman naisen (jos nyt puhutaan vain geeneistä ja kropasta eikä esim. pukeutumisen ja kampauksen vaikutuksesta ulkonäköön). Ehkä se olisi ollut sen odottamisen väärti ja joku nainen olisi osannut arvostaa epävarmuuksiani, epämiehekästä ääntäni ja kompleksejani samalla tavalla kuin nykyinen tyttöystäväni osaa arvostaa itsevarmuuttani, vakauttani ja voimakasta ääntäni.
Joo tota ei... ei olisi kukaan nainen ollut muhun yhtä tyytyväinen (lähinnä tyytynyt paremman puutteessa). Naista olisi alkanut ennemmin tai myöhemmin (luultavasti ennemmin) vituttaa epämiehekkyyteni ja sitten olisi ollut helvetti irti. Aitoa kunnioitusta en olisi tullut koskaan naiselta saamaan, koska naiset kohtelee miehiä hyvin eri tavalla riippuen siitä onko mies vai epävarma pikkupoika.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:36"]
[/quote]
No itsevarmuuteenhan se liittyy tietysti. Epävarma ihminen kun pelkää puhumista, niin puhuu helposti vähän nasaalilla ja omituisella äänellä, puhuu liian nopeasti (koska pelkää etteivät muut jaksa muuten kuunnella), puhuu joskus liikaa ja joskus liian vähän (pelon takia), puhuu liian hiljaa (koska pelkää tuoda itseäsi esille) ja vielä sellaisista aiheista jotka voivat olla kiusallisia tai ei-tilanteeseen sopivia. Esim. aiheesta poikkeaminen, koska miettii ihan liikaa mitä pitäisi seuraavaksi sanoa ja yrittää väkisin keksiä sanottavaa tai sitten puhuu itsestään jotenkin anteeksipyytelevästi, mikä sekin on hyvin epäeroottista.
[/quote]OK, kiitos selvityksestä.
Kauhea vaiva jonkun tsirbun takia. Onneksi jotkut miehet jaksaa, itse en jaksa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:52"]
Ei rakkauden kuulu olla noin vaikeaa.
[/quote]
Nuorena uskoin siihen Hollywood-satuun, että naiset jättävät kusipäät epävarmojen nörttipoikien takia. Huomasin, että kyllä se on naisten kanssa paljon karumpaa tämä touhu kuin saduissa kerrotaan. Ehkei nainen katsele koulukiusaajaa loputtomiin, mutta sinua hän tuskin silti valitsee. Jos olet sosiaalisesti kömpelö nörtti, aiheutat useimmissa naisissa lähinnä kuvotuksen tunnetta, ihan sama kuinka mukava, kiltti ja reilu kaveri olet. Ja kyllä, olen tästä naisten kanssa nykyään keskustellut (entiselle minulle he eivät olisi totuutta kertoneet), että kyllä vaan niitä tiettyjä juttuja vaaditaan ja ajatus jonkun epävarman nörtin tärisevästä kosketuksesta iholla on yhtä houkuttelevaa kuin oksennuksen syöminen.
ap
Ai sä oikein valitset vaan kenet haluat...? :-D
Mitä tohon ballsien kasvattamiseen kuului? Luulin, että ne kasvaa kasvattamattakin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:20"]Itsensä kanssa sinut oleva, tasapainoinen ja ihana ihminen saa itselleen sopivan kumppanin ilman moista teatteria.
Esim. äänen muuttaminen kielii suuresta epävarmuudesta ja sairaalloisen huonosta itsetunnosta sekä siitä, että et etsi kumppania, jonka kanssa yhteiselo perustuu rakkauteen ja kumppanuuteen, vaan sinua kiinnostaa naiset joille ulkoiset ominaisuudet ovat tärkeitä.
ps. kuulostat katkeralta.
[/quote]
En mä sanonut että tarkoituksella muutin ääneni vaan että itsevarmuuden mukana äänikin muuttui täysin erilaiseksi