Mies, ole vain oma itsesi niin naiset tykkää
Joo, tätä ohjetta sain nuorena naisilta. Silloin naisten tapailu oli hankalaa. Olen tässä pikkuhiljaa vuosien aikana muuttanut kaiken itsestäni:
- muutaman liikakilon laihduttaminen
- erilaiset, tyylikkäämmät vaatteet
- erilainen naamakarvoitus ja hiustyyli
- kasvattanut ballsit
- alkanut puhumaan eri tavalla (erilaista ovat äänensävy ja -mataluus, äänen voimakkuus, puheaiheet, puhenopeus, puheen määrä)
- ratkaissut erilaisia lapsuuteen ja erityisesti vanhempiini liittyviä traumoja
- alkanut pitää puoliani ihan oikeasti ja tehdä ja sanoa mitä itse haluan muita mielistelemättä
- alkanut puhua ihmisille suoraan, vaikka saattavat välillä loukkaantua
- muuttunut sosiaalisemmaksi
Joo, nyt naisten tapailu on todella helppoa. Suunnilleen valitsee vaan kenet haluaa jossain opiskelu tai työporukassa. Nyt tosiaan saan naisia olemalla oma itseni, mutta se ei vaatinut muuta kuin sen, etten muistuta enää ollenkaan sitä kuka joskus olin.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 10:52"]
Ei rakkauden kuulu olla noin vaikeaa.
[/quote]
Eli mun olisi kannattanut antaa olla? Olisin saanut yhtä fiksun ja tasapainoisen naisen sellaisena kuin aiemmin olin?
ap
Mä hetken luulin et tää on joku tosijuttu, mutta nyt on tullut kaikki ne peruskliseet ("nyt saan kenet haluan, silloin en ketään" "naiset ovat itse kertoneet minulle" "luulin että rakkaus menee kuten elokuvissa" + tuo luokittelu johonkin alemmanarvoisiin naisiin, jotka on epävarmoja ja rumia) et eiköhän tää ollu tässä. Deja vu!
Vähän enemmän innovatiivisuutta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:01"]
Ai sä oikein valitset vaan kenet haluat...? :-D
Mitä tohon ballsien kasvattamiseen kuului? Luulin, että ne kasvaa kasvattamattakin.
[/quote]
En mä tiedä oliko toi vaan läppä, mutta sillähän ne ballsit kasvaa että ottaa riskejä ja laittaa itsensä väkisin epämukavalta tuntuviin tilanteisiin. Sen jälkeen huomaa, että jänistää yhä harvemmin ja harvemmin kun pitäisi toimia.
Kerroit ratkaisseesi mm. lapsuuden traumoja. Tämä on hyvä asia ja onneksi teit sen itseäsi varten.
Kuulostat edelleen katkeralta. Miksi?
Onneksi olkoon, jokainen on itse vastuussa onnestaan, tässä se on taas todistettu.
Sanotko läskeille rumiluksille pakkeja antaessa ohjeita kuinka parantaa markkina-arvoaan?
No joo, tuo on sellaista teatteria ja kyllähän siihen naiset alussa lankeaa, mutta pitkässä juoksussa kyllä paljastuu että olet vain näytelmä koko ihminen.
Aito, hyvä itsetunto perustuu vahvalle itsetuntemukselle, sille että tietää kuka on ja hyväksyy itsensä.
Tuo ei ole sulla hallussa ja väitän että se tuottaa sulle tulevaisuudessa vielä raskaita pettymyksiä, koska koet itsekin ettet ole oma itsesi, vaan sinut hyväksytään ainoastaan ollessasi näytelmäroolissasi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:07"]
[/quote]
Eli mun olisi kannattanut antaa olla? Olisin saanut yhtä fiksun ja tasapainoisen naisen sellaisena kuin aiemmin olin?
ap
[/quote]
Niin.
On hyvä että muutit itseäsi ratkomalla traumojasi ja kasvamalla ihmisenä. Otit vastuun omasta elämästäsi. Se sinussa näkyy nyt. Pidät varmasti itsekin enemmän itsestäsi nykyään, eikö totta?
Perussiisti ja ok-tyylikäs ulkomuoto riittää maaliin asti, kun luonteet ja kemiat kohtaa. Nainen pitää miehestä, joka saa hänet nauramaan, tuntemaan olonsa halutuksi ja joka herättää naisessa haluja. Siihen ei vaadita mitään sirkusta ja alfaurosmaista raamikasta vartaloa.
Kuulostaa kyllä nyt siltä, että olet yhä kovin epävarma ja luulet ettet kelpaisi kellekään tarpeeksi hyvälle naiselle omana itsenäsi. Olisi säälittävää, jos mieheni paljastaisi muuttaneensa itsensä täysin vain saadakseen minut ja naisia ylipäätään. Se olisi luotaantyöntävää, huolestuttavaa ja sydäntä särkevää, että olisin itse ollut oma paljas, hauras itseni ja avannut sydämeni jollekin tyhjälle ulkokuorelle, joka laskelmoi äänensä korkeudenkin viimeisen päälle. Ajatuskin kylmää kammottavasti. Parisuhdekriisi siitä syntyisi, kun tuntisin oloni pelatuksi ja huijatuksi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:10"]
Kerroit ratkaisseesi mm. lapsuuden traumoja. Tämä on hyvä asia ja onneksi teit sen itseäsi varten.
[/quote]
Voi olla että mä olen siitä katkera, että kukaan ei nuorena tullut avuksi, vaan kaikki antoivat olla vaikka elämäni oli päin helvettiä. Naistenkin kanssa tosiaan ohjeet oli tuota luokkaa (ole oma itsesi), vaikka fakta oli että silloinen minä oli vähän kuin komeat kehykset joiden keskellä on helvetin ruma taulu. Ei kukaan halua niitä komeita kehyksiä, vaan ne kehykset menee siinä hukkaan. Kaiken mitä on tehnyt, on joutunut tekemään ja ratkomaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:11"]
Sanotko läskeille rumiluksille pakkeja antaessa ohjeita kuinka parantaa markkina-arvoaan?
[/quote]
Harvemmin sitä ruvetaan tuntemattomia neuvomaan.
Oletko itse fiksu ja tasapainoinen? Et kuulosta tyytyväiseltä itseesi.
Itsensä kanssa sinut oleva, tasapainoinen ja ihana ihminen saa itselleen sopivan kumppanin ilman moista teatteria.
Esim. äänen muuttaminen kielii suuresta epävarmuudesta ja sairaalloisen huonosta itsetunnosta sekä siitä, että et etsi kumppania, jonka kanssa yhteiselo perustuu rakkauteen ja kumppanuuteen, vaan sinua kiinnostaa naiset joille ulkoiset ominaisuudet ovat tärkeitä.
ps. kuulostat katkeralta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:10"]
[/quote]
Voi olla että mä olen siitä katkera, että kukaan ei nuorena tullut avuksi, vaan kaikki antoivat olla vaikka elämäni oli päin helvettiä. Naistenkin kanssa tosiaan ohjeet oli tuota luokkaa (ole oma itsesi), vaikka fakta oli että silloinen minä oli vähän kuin komeat kehykset joiden keskellä on helvetin ruma taulu. Ei kukaan halua niitä komeita kehyksiä, vaan ne kehykset menee siinä hukkaan. Kaiken mitä on tehnyt, on joutunut tekemään ja ratkomaan yksin.
[/quote]
Ihmisen elämään kuuluu kärsimys, ymmärrys yksinäisyydestä ja omasta vastuusta. Luuketko olevasi poikkeus? Luuletko, etteivät naiset joudu etsimään ratkaisuja, kohtaamaan kriisejä ja kasvamaan niiden myötä?
Kuulostat itse asiassa tällä hetkellä juuri siltä, että sinä olet kuin helvetin ruma taulu komeissa kehyksissä.
Höö, elämässä etenemiseen kuuluu myös ihmisenä kasvaminen ja kehittyminen.
Minä en ole koskaan retkahtanut mihinkään pikkupoikaan, kyllä siinä on pitänyt miestä olla jo mukana.
Työttömät yh-läskit täällä taas arvostelee aikuisia miehiä...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:13"]No joo, tuo on sellaista teatteria ja kyllähän siihen naiset alussa lankeaa, mutta pitkässä juoksussa kyllä paljastuu että olet vain näytelmä koko ihminen.
Aito, hyvä itsetunto perustuu vahvalle itsetuntemukselle, sille että tietää kuka on ja hyväksyy itsensä.
Tuo ei ole sulla hallussa ja väitän että se tuottaa sulle tulevaisuudessa vielä raskaita pettymyksiä, koska koet itsekin ettet ole oma itsesi, vaan sinut hyväksytään ainoastaan ollessasi näytelmäroolissasi.
[/quote]
Päinvastoin. Ennen mä pyrin paljolti vastaamaan muiden odotuksiin ja tein valintoja sen mukaan, etten vaan vahingossa loukkaa ketään. Se oli teatteria ja todella raskasta pitkällä ja lyhyellä tähtäimellä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 11:07"]
[/quote]
ap
[/quote]
Niin.
On hyvä että muutit itseäsi ratkomalla traumojasi ja kasvamalla ihmisenä. Otit vastuun omasta elämästäsi. Se sinussa näkyy nyt. Pidät varmasti itsekin enemmän itsestäsi nykyään, eikö totta?
[/quote]
Joo, itse asiassa mieluummin nykyinen minä ilman ketään naista kuin vanha minä naisen kanssa
[/quote]