Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelmia

Vierailija
21.08.2014 |

Teen varmaan kärpäsestä härkäsen, mutta "ongelmani" on siis se, että tapailen aivan älyttömän hyvännäköistä miestä. Tapailtu reilu kuukausi ja ollaan ihan hulluina toisiimme. Mies kyllä haluaa tavata koko ajan ja suudella ja hiplata. Rakastan seksiä, mutta kun mies on niin älyttömän hyvännäkönen ja tavallinen ok kroppa (ei siis mikään sixpack) ja minulla on taas hieman ylimääräisiä kiloja ja kaikki mahassa, eli vararengasta pukkaa. Mua itteäni ne ällöttää ja vaikka tässä dietillä ollutkin niin mahasta ne viimeksi lähtee. Rinnatkin on vähän riippurinnat kun ovat niin isot. Mua siis hävettää olla alasti miehen kanssa ja ällöttää jotenkin hänen puolestaan kun koskee mun mahaani silloin kun ne vararenkaat siihen pamahtaa =( MIestä ne ei varmaan haittaa kun yhdessä ollaan ja kiihkeyttä riittää.

Kun oikein ahistaa, mitä en miehelle viitti näyttää, niin pidän päälläni sexyä alushametta. Onko se miehistä paha?? Miten te muut naiset? Vielä kun oikein ahistaa ja mies haluaa naida valot päällä ja oma kroppa tuntuu turvonneen kuin ilmapallo, niin saan aina kamalan stressin ja mielessä pyörii vaan mitä tuo mies mussa näkee. Miten tän ajatuksen saisi pois??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heität pois nuo ajatukset ja oo ylpeä kropastasi, josta löytyy muotoja ja ennen kaikkea pehmeyttä! Ja tekstistäsi saa selvästi sen kuvan, että mies nimen omaan pitää vartalostasi ja on hulluna SINUUN. Tiistaisessa "Seksiä auringon alla" Kuuba-jaksossa, joku kuubalainen totesi kivasti, että miehilläkin on eri maku kropan suhteen. Aina löytyy joku, joka on hulluna pulskiin/laihoihin/jotain siltä väliltä/pieniin rintoihin/suuriin rintoihin/isoon peppuun/treenattuun vartaloon jne jne. Itsekin naisena tykkään, kun miehellä on vähän vararengasta, vaikka itse taas oon ihan hoikka. Sellaset miehet tuntuu niin pehmeiltä, ihanilta :) Ihan harhaluulo, että kaikki vaan haluais olla timmivartaloisen kanssa.

Tässä vielä loistava kolumni aiheesta: http://www.pohjalainen.fi/mielipide/kolumnit/aivot-ovat-takapuolta-tarkeammat-1.1662281#.U-Rm5RLmvZI.facebook

Vierailija
2/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 heittää niin kovaa tekstiä, että pakko komppata. Ja sillähän se ratkeaa minkä perässä mies on kun heität vaatteet pois. Kuvailusi perusteella kyllä minäkin olisin hiplailemassa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet kattella pahalla silmällä hyllyvää vatsaa tai muhkuraista peppua kun niissä petipuuhissa on niiiiiin paljo muutakin mielenkiintosta katteltavaa. Putkiaivot ja putkinäkö ei siihen yhtälöön mahdu ku tissit tai pimppa tai huulet tai silmät.... tai mistä nyt kukakin tykkää.

Minulle aaltoilevat hyllyvät pakarat takaapäin työnnellessä on sellanen paikka että lasti lentää jos ei ole varovainen. Ja isoihin luomu tisseihin jotenkin kuuluu ne vatsa makkaratkin. Ei ne haittaa. Siis ei yhtään. Kyllä sellanen turskea emäntä on petissä kivempi kääneltävä. 

Vierailija
4/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kokonaisuus. Pienet läskit ei miestä haittaa. Tärkeää on osata kantaa niitä.

Yli 50 kymppiset naiset on parhaita. Eivät enää hötkyile läskiensä kanssa, osaavat nauttia.

Pahoja ovat nää kehostaan epätietoiset jännittäjät. Ei sieltä oikeen muutakaan irtoa, kun jännittävät. Seksi, ihastuminen, rakkaus on ihan jotain muuta kuin läskiä.

5/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi?? Menikö mies vaihtoon vai onko kolmas taivas löytynyt??

Vierailija
6/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:03"]

Ei me miehet kattella pahalla silmällä hyllyvää vatsaa tai muhkuraista peppua kun niissä petipuuhissa on niiiiiin paljo muutakin mielenkiintosta katteltavaa. Putkiaivot ja putkinäkö ei siihen yhtälöön mahdu ku tissit tai pimppa tai huulet tai silmät.... tai mistä nyt kukakin tykkää.

Minulle aaltoilevat hyllyvät pakarat takaapäin työnnellessä on sellanen paikka että lasti lentää jos ei ole varovainen. Ja isoihin luomu tisseihin jotenkin kuuluu ne vatsa makkaratkin. Ei ne haittaa. Siis ei yhtään. Kyllä sellanen turskea emäntä on petissä kivempi kääneltävä. 

[/quote] Hienosti sanottu, olen samaa mieltä. / vilivallaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi