Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökastelusta

Vierailija
14.05.2008 |

Meidän 3,5v poika on ollut jo reilusti yli vuoden täysin ilman päivävaippoja, mutta yövaippaa on edelleen pakko pitää. Välillä voi olla pitkiäkin aikoja, että yövaippaan ei ole tullut mitään, mutta toisinaan taas pissaa tulee niin paljon, että vaippa valskaa yli. Iltaisin poika käy aina pissalla juuri ennen nukkumaan menoa ja viime aikoina olen yrittänyt rajoittaa iltajuomistakin, kun pissaa tulee todellakin paljon. Onko kellään mitään vinkkejä, joilla pääsisi yövaipoista eroon, vai pitääkö vain odottaa? Meillä oli jo noin viikon jakso ilman vaippoja, jolloin poika kävi yöllä vessassa, jos heräsi, mutta usein oli sänky märkänä ja lapsi alkoi jo iltaisin nukkumaan mennessä puhua pissaamisesta ja sängynkastelusta, joten palattiin taas vaippoihin.Mutta siis vinkkejä ja kertokaa kuinka vanhoja yövaippailijoita tiedätte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vaippoihin ei olla palattu. Vakavasti harkittu kylläkin.. Kaksi viikkoa on poika viettänyt ilman vaippaa ja puolet öistä on ollut märkiä. Kävi alussa myös itse potalla yöllä, kun heräsi pissahätään.Seuraavaksi kokeillaan psyykkamista ja palkitsemista (vaikka tässä asiassahan ei poika itse varmasti kauheasti voi vaikuttaa). Pakko nyt ainakin kokeilla :) Vaippoihin palataan, kun kaikki on kokeiltu :)Itse olen ollut yökastelija yli 4-vuotiaaksi. Ja voin lohduttaa, että enää en pissaa yöllä sänkyyn :D

Vierailija
2/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleistä.Kunnon vaipat vaan kehiin ja rauha. Kypsyminen hoitaa asian ja 5-vuotiaana voidaan alkaa tutkia ja hoitaa jos ei ole loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet nyt tauolla kun eivät auttaneet, hälytin mietinnässä. Naapurin samanikäisellä sama juttu. On siis sekin kohtalaisen yleistä varsinkin pojilla.

Vierailija
4/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kauhulla odotan kun itse ja mieheni olemme molemmat kastelleet 7 vuotiaaksi astin, että mitä tulee lapsille... mutta onneksi on nyky päivinä hyvät hoidot.itse sain juuri silloin testaukseen ne nenäsumutteet kun olivat tulossa markkinoille ja niillä pääsin itse pois yö kastelusta.eli yö kuivaksi ei voi opettaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi