##Ensikot Maanantaihin##
Kommentit (30)
Nyt kyllä tämä ensikko murtui... Neuvolasta soittivat kokeiden tulokset ja maksa-arvot ovat korkealla. Lähete ä-polille on jo laitettu. Huomenna varmaan mennään masu-tikrun kanssa sinne. Kävin vielä tyhmä lukemassa raskaushepatoosin vaaroista vauvalle, tyhmä minä.
Tuntuu, että miksi meitä näin paljon koetellaan, ettei ihan jaksaisi enää... Mies tulee kohta onneksi kotiin ja parin kaverin kanssa sain juteltua puhelimessa. Toivon vain sydämeni pohjasta, että saisin terveen pikku-tikrun pian syliini ja rinnalle.
Joten nyt tulee sitten varmaan vähän palstailutaukoa... Voimia kaikille odotukseen!
Sippu ja pikku-tikru 36+3 edelleen
Maanantaita!
Tässä sohvalla kirjoittelen kannettavalla ja samalla katselen sivusilmällä Troijaa Canal Digitalilta. Kaikkea sitä voikin tehdä samaan aikaan ;)
Nea olikin jo saanut paljon neuvoja liikkeiden tuntemisesta. Minulla alkoi myös liikkeet tuntua aikaisin, mutta välillä oli ja on edelleen hiljaisempia päiviä. Jos olo on hirmu huolestunut niin käy neuvolassa. Mulla auttoi kerran se, että " uhkasin" vauvaa neuvolareissulla kun en ollut tuntenut liikkeitä ja kohta rupesikin tuntumaan rytmikästä potkuttelua ;)
AA:Meillä oli myös ongelmia Elisan kanssa nettiyhteyden suhteen, kun menivät sen meiltä yhtäkkiä poikkasemaan. No nyt ilmeisesti saadaan käyttää nettiä loppuvuosi ilman maksuja.
Poppis: Haaveilin meille myös tuota BB 24/7-juttua, mutta jää saamatta kun ei ole kaapelia. Tämän Canal Digitalin meille miekkonen kuitenkin hankki, että mamma malttaa pysyä levossa sohvalla. Ja ehkä mies itsekin pääsee silloin tällöin katsomaan lätkää, kun voi olla se varsinaisissa otteluissa käymisen suhteen nyt tänä kautena vähän hissumpaa. Kissoista sen verran, että olet kyllä hyvin sen Hamlettis kouluttanut ;) Meillä pojut vaan pöläyttelee karvoja ympäri huushollia ja tänäänkin herättivät aamulla valittamalla aamupalatarjoilun hitaudesta -vastahan minä niille illalla sapuskaa annoin! Me muuten käytiin siinä 4D:ssä rv22+5 ja hyvät oli näkymät :) Vauvakin näytti minusta ihan vauvalta vaikka joidenkin mukaan se voi vielä noilla viikoilla näyttää enempi humanoidilta. Ja tosiaan tutkittiin onko huuli-kitalakihalkiota, katsottiin sydämen rakenne ja virtaukset sydämessä, jopa kaihi pystytään näkemään ja sitten nämä kaikki muut mahdolliset rakenteet. Minä ainakin kannatan kyseistä tutkimusta, jos vaan on vara maksaa. Meille jäi omavastuuksi vajaa 150euroa Brunon tutkimana ja itselle ainakin tuli luottavaisempi olo raskauden suhteen, kun oli niin perusteellisesti tutkittu.
Viipero onnittelut taas uudelle kympille pääsemisestä :) Aika samoissa mennään, ketähän muita olikaan samoilla lukemilla menijöitä?
Nyt alkaa kunto taas loppua, joten ihan kaikkea en jaksa kommentoida.
Sippuliinille kuitenkin vielä jaksuja! Kyllä sulla ja Tikrulla ottaa nyt tämä loppu koville :( Eiköhän sulla seuraavan kerran ole sitten jo pikku-Tikru maailmassa kun tänne itsestäsi ilmoittelet. Tsemppiä sinne sairaalaan, eihän se mikään maailman mukavin paikka ole, mutta siellä ne ainakin pitää tosi hyvää huolta sinusta ja Tikrusta. Ja sitä Tikrunkin hyvinvointia seurataan koko ajan, joten älä ole huolissasi. Etteköhän ole kohta molemmat voiton puolella ja nämä murheet unohtuvat, kun saat pienen kyytiläiseen syliisi.
(.) Alavatsaa ja -selkää on taas särkenyt ja jomottanut koko aamun. Yöllä heräsin jossain vaiheessa muutamaan tuntuvaan supistukseen ja olo on taas väsynyt. Varmaan saan nyt maksaa siitä vkl kauppareissusta :( Onneksi kipu on kuitenkin vielä ihan siedettävää, enkä ole joutunut lääkettä nappaamaan. Pötköllään nyt kuitenkin taitaa mennä tämä loppupäivä. Onneksi tuo ihanainen mies on järjestänyt mulle tähän olkkariin oikein viihdekeskuksen: tosiaan Canal Digitalilta voi katsella elokuvia ja lisäksi mulla on tässä käytettävänä langaton nettiyhteys läppäriltä, joten tämä surffauskin onnistuu ihan vaakatasossa ;)
Missähän vaiheessa sitä pitäisi laitella noita vauvan tarvikkeita ja pakata sairaalakassi? Jonkun mielestä voisi olla jo korkea aika, mutta itse ajattelen vieläkin myös sitä mahdollisuutta, että tämä raskaus voi mennä jopa yliaikaiseksi. Toisaalta en nyt tällä hetkellä voi ihan hirveästi mitään tehdäkään. Miehelle pitäisi joka tapauksessa tehdä lista, mitä vielä tarvitaan, jos minusta itsestä ei ole hankkijaksi. Niin ja pitäisi minun nyt ainakin se isyyspakkaus saada koottua loppuun. Äitiyspakkauksen odottelijoille vielä sen verran, että mulla tuli se pakkaus tasan kaksi viikkoa siitä päätöksestä. Jos teillä on kestänyt kauemmin niin kannattaa tarkistaa, että se päätös on tosiaan tehty.
Illalla mahdollisesti lisää, mutta hei nyt siihen saakka,
Mörötin ja Otso rv30+3
[color=FF00FF]Nyt on koti siivottu=) Ja mikä parasta, leivoin piiiiitkästä aikaa pullaa ja sämpylää ja koti tuoksuu oikein kodikkaalta;) Minähän en siis ole mikään jauhopeukalo sanan varsinaisessa merkityksessä;) Noh, oli aika hirviö-pullia, mutta hyviä oli kuitenkin=) Mies lähti jalkapalloa kattomaan, joten taas on yksinäinen ilta tiedossa, mutta onhan minulla vielä vaikka mitä tekemistäkin.. ei ainakaan aika tule pitkäksi. Vaikka kyllä sen miehenkin olisin mielelläni kotona pitänyt;)
Jos sitten koittaisi komentoida jotakin..
AinoAurora: sympatiat on täysin puolellasi. Minulla ei ole kovin hyvää sanottavaa elisasta. Jokunen vuosi sitten minulla oli elisan puhelin liittymä¿ laskujen piti pienentyä puolella (soittivat silloin ja laskimme, miten tulisi edulliseksi vaihtaa elisaan vanha liittymäni) Noh, laskut olivat ihan törkeitä!! Saattoivat olla jopa 80 euroo ja erikseen piti pyytää lajittelu jos halusi nähdä, mistä laskut koostuu. Nyt puhelin laskuni on 25 euroo kuussa, enkä tasan käytä enempää tai vähempää puhelinta.. aikamoinen lörpöttelijä olen.. mutta tuo 80 oli jo mielestäni hirveä hinta! Noh, asiakaspalveluun ei koskaan päässyt, vaan aina sai jonottaa tunti tolkulla.
Noh, kaiken huippu oli se, että kun sitten irtisanoin sopimuksen ja vaihdoin liittymää, elisa soitti ja sanoi, että he ovat valmiita laskemaan puhelinlaskujani, jos pysyn asiakkaana, SIIS MITÄ??? puoli vuotta maksoin hirvittäviä laskuja, en saanut asiakas palvelua ja sitten ovatkin valmiita alentamaan puhelinlaskujani!!! Noh, kaiken kaikkiaan, en kyllä ole kyseisen liittymän kannattaja.
Essi: Juu, minulla todettiin rakenne ultrassa istukka osittain kohdun suulla ja osittain se oli myös etuseinässä.. joten se hieman vaikuttaa tuohon liikkeiden tuntemiseen. 5 syyskuuta menen uudelleen ultraan, niin katsastetaan tuo istukan sijainti. Nyt menen sitten ensimmäistä kertaa jyväskylään äitipolille.. jännittää=)
Miamikin vauvakutsut kuulosi hurjan kivoilta!! Minä en taida sellaisia saada¿ noh kattellaan sitten myöhemmin, ne tuskin vielä ovat kovin ajankohtaiset edes;)
Kurjalta kuulostaa viiperon hengenahdistus!! Hyvä, että edes jossain asennossa helpottaa.. eiköhän se johdu ihan tuosta masusta, ettei kuitenkaan mitään vakavampaa ole!
Kesikselle tsemppiä tuon pahoinvoinnin kanssa!!! Minulla oli alkuraskaudessa muutaman viikon pahaa oloa, en kuitenkaan oksennellut. Auttoi kummasti kun joi mehua ennen kuin nousi vuoteesta.. ja muutenkin naposteli pitkin päivää jotain pientä. Toivottavasti sinulla pian helpottaa tuo olo!
Larsku.. ikävää tuo riitely miehen kanssa.. meillä myös minä olen joskus kovin pikkusieluinen ja aina välillä on käynnissä kolmas maailman sota. kummasti se puhdistaa kuitenkin ilmaa tuo riitely, ainakin meillä=) Onneksi teillä kuulosti olleen mitä ihanin viikonloppu=)
Peräpukamat, voi kurjuus=( Joskus minäkin olen saanut niistä kärsiä, on muuten todella inhottava vaiva! Saakos muuten sitä sheriproctia (en tiiä kirjotetaanko noin) käyttää raskausaikana??
Burdelle hauskaa mamma lomaa!!
Toivottavasti laralei ja amy saa pian pakkauksensa!! Minä saan kelan paperit ensi kerralla neuvolasta.. voih, kun saisikin jo tuon pakkauksen!
Sippuliinille kovasti voimia!! ((virtuaali hali myös)) Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin ja saat jo ihan pian tikrun tähän maailmaan ja loppuraskauden vaivat on historiaa=)
Muistinkohan nyt kommentoida kaikki mitä mielessä oli?? Hmm, noh, onhan minulla aikaa palailla koneelle myöhemmin (Niin, vai oli sitä muutakin elämää kuin palstailu.. hmm, empä tiiä=)
Jaahas, jos lopettelisin tämän romaanin taas tähän;)
T. siru ja tiiti.. hei enää 6 tuntia kun puoliväli on saavutettua;)
[/color]
Moikka enskaliinit!
Kyllä hävettää kun niin lupailin et lomalla kirjottelisin enemmän... höh, tänään menin ekaa päivää töihin loman jälkeen ja oonpa ahkerasti joo kirjotellu.. äh! No nyt kuitenki ehdin ja olen iloinen siitä :-)
En nyt lähde kauheasti kommentoimaan ku oon aika pihalla teidän jutuista, paitsi että Niameytä on pakko onnitella ku satuin näkemään kuvia, voi että miten suloinen pieni vauveli, onnea koko perheelle!
Loma meni aika pitkälti raksalla, tuulensuojalevyjä ja kattopeltejä asennellaan tällä viikolla jo. Vaikka muuten kiva oliskin mut sen takia EI SAIS SATAA JUST NYT!! Jotenki tuntuu et ois voinu levätä enemmänki lomalla mut mies ja sen suku on asettanu aikamoisia paineita ton raksan suhteen ni munki on pitäny siellä sit häärätä enemmän ku oisin halunnu. Mikään tekeminen ei oo tuntunu pahalta masussa mut silti tuntuu hölmöltä tavallaan " väkisin" tehä ku kuitenki miettii et onko tästä jotain haittaa vauvalle. Nyt aion oikeesti vähentää tota puuhastelua, sanovat mitä sanovat, alkohan mulla kuitenki jo rv 32! Mä oon kyllä liian kiltti...
Äiti on nyt tosissaan innostunu vauvavalmisteluista, äsken se taas soitti ja kyseli kun se oli ompelemassa pieniä lakanoita. Sit sielt on tulossa neulottuja nuttuja ja myssyä sun muuta :-) Ihan kiva ku en ite oo mikää käsityöihminen...
Meil oli eilen 1-vuotishääpäivä mut raksallahan sekin meni... Syötiin me pakastemansikoita illalla, kuohuviini pistettiin vaan jääkaappiin ku oli niin myöhä enkä ois sitä viittiny hirveesti juodakaan (saatiin noi siis anopilta). Kohta kun miehus tulee töistä niin lähdetään anoppilaan syömään ja kaffelle, tarjoaa eilisen kunniaksi.
Hipheijaa, ylihuomenna taas neuvola. Saa varmaan jo tietää et millon ne valmennukset alkaa!
Hui, nyt paukkuu taas... pitää vissii ottaa töpselit pois seinästä.
Terkkuja kaikille!
Hyvinvoiva JoJo ja Viivi rv 31+0!!
Huh, saimpas vihdoinkin luettua tämän piiiiitkän pinon...:) Kaikinpuolin kuulostaa kaikilla olevan asiat kunnossa.
Huomasin tuossa, että täällä enskoissa näkyy olevan suurin osa näitä jo viimemetrejä käyskenteleviä ihmisiä, itse kun tässä alkuvaiheesa vasta alottelen.
Pikaisesti omat kuulumiset: pahaa oloa ei ole vieläkään, rintoja aristaa aina vaan enemmän, pientä huimausta ja väsymystä. Toimistotyötä teen ja istuminen alkaa monesti väsyttämään vielä enemmän. Kaikenlisäksi työt aika vähänä, kirjanpitoja kun tippuu todella hitaasti näin syssyllä, joten monta päivää on mennyt jo ihan netissä surffaillessa...:)
Vaan sauna se taitaa jo kutsua, joten lähenpä hiihteleen sinne (ilman suksia)...hehheh
Kismet79 rv9
Tänään olen ollut reipas (tai mun mies oli) Äitini muutti yhteen miesystävänsä kanssa niin siellä oltiin muutto apuna.
Neuvolassa tuli taas käytyä. Ei tosiaan mitään kummempaa taaskaan. Paino näyttää sahaavan +-2kg. Terkan mielestä vaavi ei ole laskeutunut, mutta siitä on kaikilla omat käsityksensä. Tunnen kovaa painetta lantiossa ja usea tuttuni on sanonut mahan valahtaneen alas.
Sippu rakas älä nyt huoli liikaan. Tikrulla ei varmasti ole mitään hätää. Viikot on tosi hyvät vaikka päättäisivät käynnistellä, sekä Tikru on antanut jo itsekkin merkkejä että olisi halukas syntymään niin käynnistys ei tuskin kohdallasi ole mikään kamala juttu. Joitain meistä koetellaan erityisellä tavalla, mutta sen tiedän että koettelemustesi jälkeen saat maailman ihanimman palkinnon. Tunne kun näkee oman lapsensa ensi kertaa on kuulemma jotain sellaista mille ei sanoja ole keksitty.
Toivottelen kaikille enskoille oikein mukavaa alkanutta viikkoa!!!
T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 38+0
Sippuliinille tulin vielä toivottelemaan jaksamista ja voimia! On tosiaan epäreilua kun toisia koetellaan noin paljon. Kyllä kaikki varmasti menee hyvin, nyt kun pääsette hyvään ja asiantuntevaan seurantaan, ja saatte pikku-tikrun pian terveenä maailmaan äidin ja isin syliin! :)
Viipero
Voimia täältäkin sinne suuntaan ~~~~. Mun mielestä Ullmaij kirjotti niin hyvin sen mitä mullakin olis ollu mielessä, että en oikeen osaa lisätä mitään.
Ei muuta kun peukut ja varpaat pystyyn ja jaksuja & haleja sinne teille!
Burde ja Penni-enni 35+1
Pitkän soitteluiden jälkeen sain haastattelun/paikkoihin tutustumis ajan keskiviikolle. Kuullosti todella lupaavalta. Sijaisuus pätkiä, mutta tyhjää parempi sekin.
Jos vauva olis kuollu mahaan niin kasvaisko maha? Siis jatkaisko kohtu kasvuaan vauvasta huolimatta? Tuli vaan mieleeni...
Ja sitten omaan mahaani :) Se oli kasvanut =) Mies tuli töistä ja suukotti mahaani ja hämmästyneenä tokaisi että " sehän on kasvanu ja näkyy jo" . Siinä sitten yhessä ihasteltiin sitä pientä kumpua. Eihän se nyt näy ihmisille jotka ei tiedä minun olevan raskaana taikka niille jotka minua harvoin näkee, mutta meille se näkyy =)
Koskee kyllä niin ikävästi alamahaan että kyllä sillä vihlonnalla pitääki kasvaa!
Olen nyt ruennut pelkäämään sitä että lihon kuin pullataikina. Nyt kun ei ole enää kovaa pahoinvointia, niin ruoka maistuu =) Lähes joka päivä tekee mieli mäkkärille =/ Joskus monesti päivässä. En kyllä joka päivä anna haluille periksi enkä ainakaan joka päivä.
Rinnoista on tullut kovin hankalat. Nukkuessakin pitää työntää peittoa rintojen väliin että ne ei vaan joudu oman painon varaan. Kipeetä on elämä näitten rintojen kanssa.
Selkä on kipee, sen takiahan olin sairaslomalla ennen kuin sain ne potkut. Yritän sitä nyt voimistaa että pääsen aloittaman työt jos saan niitä. Kävely on hankalaa kun joka askeleella vihlasee selkään. Vasenta jalkaa pakottaa ja koko alaselkää jomottaa jos enemmän liikkeessä olen. Selkä on kuulemma lääkärin mukaan tulehtunut. Buranaa en saa syönä ja panadoli ei auta siihen tulehdukseen. Eikä särkylääkkeistä muutenkaan ole hyötyä siihen vihlontaan joka joka askeleella tuntuu. Toisinaan lähtee koko vasen jalka alta. Huoh, että sellasta täällä. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä!
Menettekö te siihen veriseulaan? Sitä on pitänyt kysyy jo monta kertaa.
Jouhi 9+1
[color=Maroon]...ja ulkona ukkostaa. No, jos kerran on kesässä kolmisen kuukautta hellettä, niin kai nää ukkosetkin on sitten pysyvämpää sorttia... No, onneks täällä kaupugissa ei pelota niin kuin mökillä.
Kirjastossa on nyt käyty, koneellinen vauvanvaatteita pesty ja ripustettu kuivumaan, tiskattu ja syöty. Kyllä on mukava olo. Ja iltasella pitäis mennä äiteen kanssa katsomaan niille asuntoa. Josko ne vihdoin löytäis sopivan, että me päästäis muuttamaan niitten taloon...
Ja sitten muitten kuulumisiin, vilkaisen samalla vielä viikonlopun pinoihin...
Heidi, meillä kanssa on potkut nyt tuntuneet ylhäällä, eli käännytty on. Jännä, miten erilaiselta liikkeet tuntuu eri kohdissa mahaa. Nää yläpotkut on aika ikäviäkin joskus.
Niameyn vauva-arki on siis vallan hyvällä mallilla, kun jaksatte jo kauppoihinkin lähteä. Ihanaa!
Sipulla oli ollut sairaalareissuakin, vitsit että on ikävää moiset! Onneksi nyt vissiin hiukan parempaa oloa. Toivotaan, ettei hepatoosi ole iskenyt! Ja kaikesta huolimatta sä jaksat niin positiivisesti kirjoitella ja kaikille kommentoida, ei voi kuin ihailla. Jaksuja sinne!
Sirulla on inhottava pomo tai se, joka tekee vuorolistoja. Näytä sille kieltä. Ei se auta, mutta helpottaa omaa oloa... ;o) Kyllä muuten kuumeilupuolella on yks plussa tullut, sellaiselle ihan uudelle palstailijalle, joka jo täälläkin omaa aloitusta laitteli. Toivottavasti saamme hänet tänne joukkoomme. Mutta saishan sielt lisääkin tulla! Moolilla ainakin on jännät paikat tällä viikolla, ihan sen takia täytyy päivittäin kurkkia...
Makkaralla on tunteet pinnassa, mutta sitä on liikkeellä... Hienoa, että pääset 4D-ultraan vakuutusten voimin!
MiaMikilla oli juhlava viikonloppu. Mutta mikäs noin mukavissa juhlissa on viihtyessä ja jaksaessa. Mäkin just perjantaina totesin, että menispä jotkut tutut pian naimisiin, kun häissä on niin mukava käydä. On vaan kaikki potentiaaliset naimisiin menijät jo kerinneet vihille. Mutta jos nuo nuoremmat sukulaiset vaikka villiintyis.
Odeka, meitä onkin ainakin sinä, minä, ykkösope ja JoJo ihan viikon sisällä laskettujen aikojemme kanssa. Saas nähdä, pitääkö kenellä parhaiten paikkansa! Mä muuten tahtoisin kanssa nähdä vaaviunia, mutta en ole montakaan onnistunut näkemään. =/
Voi noita Pepsiksen vaivoja - toivottavasti pian helpottaa! Voimia viimeisiin viikoihin!
Mörötin, samanlaisia puhinoita on mullakin ollut silloin tällöin: juuri tuo kun tuntuu että kaikilla pitäsi olla pahoinvointia ja maha ei kasva niinkuin muut olettais jne. Miten aika moni onkin sitä mieltä, että raskaus on kovin yhteinen juttu? Nyt jo osaa onneks jättää nuo kommentit omaan arvoonsa. Oma ajatus masusta ja voinnnista on tärkein! Onneksi sulla on jo parempi olo!
Ope, saikulle vaan! Nyt just on se aika elämästä, jolloin se muu kuin työ on tärkeetä! Huutelee onnellinen saikkulainen, jolla ei ole vähääkään ikävä koulua tai oppilaita. ;o)
Zen, vaunuista kannattaa varmaan miettiä ainakin kokoa, jos tarttee autoon/hissiin mahtua ja sitten, että teettekö kauppareissuja niitten kanssa eli millainen " tavaratila" niissä on. Meillä valittiin kolmipyöräiset, jotta ensi kesänä mies pääsee juoksemaan ja minä rullistelemaan vaunujen kanssa. Isot ilmakumipyörät auttaa matkantekoa mökkiteillä ja tavaratilaa me ei tarvittu paljon, kun kaupassa varmaan käydään isommin sitten autolla koko perheen voimin. Meidän valinta oli siis Hartanin Skater X:t, mutta kyllä ne varmaan vaubukaupoissa osaa neuvoa, kun vaan rohkeasti kysyy. Ja hinnat on todella pilvissä, kannattaa siis kurkkia vaikka tämän lehden myynti-osastoa tai huuto.netiä. Niistä voi tehdä löytöjä, kunhan on päätynyt johonkin merkkiin.
Burden matka länsirannikolle ole onnistunut ja tapaamista ilmeisesti odottelet myös innolla... ;o) Onnea äippäloman alkamisesta!
Essi ja Poppis odottelee rakenneultria - jännää! Poppis, meilläkin isäntä on jo pohtinut tuota kortin hankkimista digiboksiin. Sopis mulle, kun nuo nyt näkyvien kanavien päiväsarjat ei oo oikein muhun iskenyt... Mutta tänään alkaa Emmerdale - Jee! Ja parin viikon pästä Amyn lailla ja Kotikatu ja Täydelliset naisetkin ihan tuota pikaa. Eli kun kesällä oon ollut ylpeä itsestäni, kuinka vähän telkkua katson, niin nyt sitten tapahtuu taas romahdus... =/
Aliina oli hyvällä mielellä kaikin puolin - hienoa! Kyllä vaavikin tykkää, kun äiti ei stressaa liikaa.
Viipero, eiköhän se ole masu, joka sun hengitystä haittaa. Nyt vaan kunnolla lepoa aina kun siltä tuntuu, ettei olo pahene! Viimeinen kymppi sullakin jo käynnissä...
Karssulilla oli huono säkä verhojen kanssa tai oikeammin postin kanssa. Tuota mäkin pelkään, et jos mun ä-pakkauksen lappu onkin hukkunut... Toivottavasti saat pian mieleisesi verhot kotiin!
Meillä mies muuten eilen pohti, että onkohan paha, jos yksi lamppu on liian lähellä lakanoita. Mä katsoin sitä vähän aikaa ihan hiljaa ja totesin, että täällä päin nuo tunnetaan verhoina! =D Taitaa siis raskausdementia iskeä myös tuleviin isiin... Sovittiin, että mä voisin välillä tarkistaa sitten vauvan synnyttyä, että mitäs sanoja hän tulokkaalle opettaakaan... ;o)
Kesikselle voimia! Onneks oot saikulla, varmaan helpottaa oloa! Ja tosiaan, sä olet tärkeä vaaville ja se on nyt pääasia!
Cactus, hienoa, että masussa kaikki hyvin! Nyt vaan nauttimaan odotuksesta! Päivittelen sut tuonne esittelylistaan lähiaikoina.
Huh, tulipas taas romaania.... Mutta kun on aikaa krjoitella, niin näitä sattuu... Tuoli on kyllä sen verran epämukava, että nyt täytyy lähteä päivälevolle. Näkymisiin!
-Amy taas kerran ;o)[/color]