Mitä muuta kuin astioita peset astianpesukoneessa?
Kommentit (36)
Tiskiharjan minäkin ja liesituulettimen suodattimen sekä jääkaapin lokerot
En mitään, mutta kypsennän siellä joulukinkun.
Aikuisten oikeasti dildon, mutta en kyllä ikinä myöntäisi kellekään.
Veekupin. En käytä vessapaperia tai muita kertakäyttöisiä tuotteita. Jokaikaiselle alapään eritteelle on oma kuppinsa.
Ennen Veekuppia, minua ärsytti nimitys "kuukuppi". Oikein nyt kokonainen kuu on kupissa?
Nyt kun minulla on Veekuppi, niin antaa olla. Veekuppi kattaa ulosteet ja eritteet. :)
En vaihtaisi. :)
Joo meilläkin tiskiharja ja liesituulettimen suodatin. Pestään myös kaasugrillin osia.
Jääkaapin lokerot, uunipellit, crocsit, tiskiharjan, liesituulettimen ritilän.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:52"]kuukupin ja vessaharjan tietysti
[/quote]
Jos tämä ei ollut vitsi, niin kupin pesu koneessa on ehdottomasti kielletty..
"Älä missään nimessä pese kuppia astianpesukoneessa! Konetiskiaine EI sovi kupille, saati sitten sinun limakalvoillesi! Käsitiskiainekin on liian emäksinen kupin pesuun, ja saattaa järkyttää emättimen pH-tasapainoa."
(Luneten sivuilta)
Läppärin, tabletin ja älypuhelimen. On paljon ekologisempi virustorjunta kuin Norton.
Kihartimen, siis en toki sitä sähköosaa, mutta sen harjasosan. Muutenkin pesen astianpesukoneessa harjoja ja kampoja. En hammasharjaa:)
Ja tosiaan liesituulettimen ritilä, tiskiharja, kaasugrillin osia ym.
Lapsen muovisia leluja ja jääkaapin ritilät ja lokerot
Yöks jatkossa kyläilemään mennessä täytyy vilkuilla astianpesukonetta epäluuloisesti, mitäköhän siellä on pesty...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 02:05"]Veekupin. En käytä vessapaperia tai muita kertakäyttöisiä tuotteita. Jokaikaiselle alapään eritteelle on oma kuppinsa.
Ennen Veekuppia, minua ärsytti nimitys "kuukuppi". Oikein nyt kokonainen kuu on kupissa?
Nyt kun minulla on Veekuppi, niin antaa olla. Veekuppi kattaa ulosteet ja eritteet. :)
En vaihtaisi. :)
[/quote]
Siis MINKÄ peset?
Yllättävän paljon piruilua herättänyt ketju, vaikka aloitus aivan asiallinen. ,
kuukupin ja vessaharjan tietysti