Menisitkö CHEEK kanssa treffeille jos pyydettäisiin?
Menisitkö vai jäisitkö kotiin? CHEEK tarjoaa juomat ja yöpaikan.
Kommentit (46)
En todellakaan, liian imelä heppu makuuni. Haluan äijän ja onneksi olen sellaisen saanut.:)
Menisin ehdottomasti koska mua kiinnostais minkälainen Jare on kahden kesken :D mistä tiiätte et sillä on pieni?XD
Kyllä mä varmaan voisin mennäkii, jos siis se yöpaikka ei tarkoittaisi sen vieressä sängyllä, ja sillä ehdolla et se ei alkais kuvittelemaan mitään..
Jare oli sanonu mun kahelle frendille keikan jälkeisillä jatkoilla et sitä panettaa ja käskeny niitten ottaa vaatteet pois ;D frendit ei ollu suostunu XD
En menis, ellei Samuli tulis mukaan kans!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:24"]Jare oli sanonu mun kahelle frendille keikan jälkeisillä jatkoilla et sitä panettaa ja käskeny niitten ottaa vaatteet pois ;D frendit ei ollu suostunu XD
[/quote] no oliko keekki heti suuttunu ja heittäny kaveris pihalle? :D
oli vaan sanonu et miks tuutte jatkoille jos ette oo valmiita panemaan;D
mahtaakohan Susannaa vituttaa kun Jare on maannut kaikkien naisten kanssa vai tietääkö se edes mitään
Onko sulla SUOMI KIELI kanssa joku ongelma? GENETIIVIT tuntuu erityisen hankalilta?
En menisi. Olen varattu. En menisi kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa treffeille.
Jos olisin sinkku ja cheek ehdottaisi treffejä niin en tiedä. Jotenkin karsastaisin sitä koska hän on julkkis.
En menisi, koska olen varattu. Jos olisin sinkku, niin miksi ei. Periaatteeni on ollut, etten kieltäydy treffeistä jos ei ole erityistä syytä. Vaikka mielikuvani ko. henkilöstä ei olekaan pelkästään positiivinen, en tunne häntä niin hyvin, että osaisin etukäteen sanoa, kannattaako mennä vai ei. Eli siksi menisin. Yöpaikkaan en kyllä sitoutuisi ainakaan etukäteen, ehkä sitten jos meillä synkkaisi tosi hyvin ja ilta johtaisin siihen itsestään. :)