Olenko liian luottavainen?
Olen jo jonkinaikaan sairastellut paljon, ja se estää minun ulkona liikkumisen aika pitkälti. Ei huvita istua pubissa tai keikalla tai olla menossa kipujen takia.
Me molemmat teimme Tinderin (Hot or Not-tyyppinen chatti), koska halusimme kokeilla ja lueskelemme toisemme viestit ja yhdessä mietitään mitä vastaillaan.
Mieheni puhui, että hänestä olisi mukava lähteä eräälle keikalle mutta ei viitsi kun en pysty lähtemään hänen kanssaan, ja meillä ei ole tässä kaupungissa paljon ystäviä + keikka on arki-iltana.
Minä sitten ehdotin, että hän lähtisi erään Tinderissä tapaamansa naisen kanssa ulos (Ovat puhuneet kaverillisesti yms.) ja mies oli alkuun vastahakoinen mutta näillä näkymin kumminkin suostui suostutteluni jälkeen. Nainen ei tiedä, että mieheni seurustelee, mutta mieheni sanoi että ei olisi ongelma kertoa.
Nyt kun olen tästä muutamalle ystävälleni sanonut, he ovat asiasta enemmän kauhuissaan kuin minä. Mutta mielestäni siinä, että luotan mieheeni ja haluan että hän tekee asioita joista pitää vaikken minä pystyisikään ole mitään kummallista.. Mutta olenko muka liian luottavainen? Ei meillä ole ikinä ollut mitään luottamus ongelmia yms.
Kommentit (4)
Ymmärrän pointtisi, mutta minusta tuntuu - että olisi ilkeämpää pitää mies kotona sen takia koska en itse pysty menemään.. :/
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:01"]
Ymmärrän pointtisi, mutta minusta tuntuu - että olisi ilkeämpää pitää mies kotona sen takia koska en itse pysty menemään.. :/
[/quote]
Eikö se mies voi mennä yksin, tai jonkun kaverin kanssa? Jotenkin tuntuu kummalliselta että täytyy treffipalvelusta etsityn naisen kanssa sinne lähteä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:01"]
[/quote]
Eikö se mies voi mennä yksin, tai jonkun kaverin kanssa? Jotenkin tuntuu kummalliselta että täytyy treffipalvelusta etsityn naisen kanssa sinne lähteä.
[/quote]
Kyllähän sinne yksin suunnitteli menevänsä mutta tuli siihen lopputulokseen, ettei asia ollut niin tärkeä joten patistin pyytämään kyseistä naista. Kavereita ei liiaksi tässä kaupungissa ole, niin sen takia ajattelin, että ei ne uudetkaan pahitteeksi olisi..
Minusta tuollainen on kyllä älytöntä tulella leikkiimistä, mitä en saalisi parisuhteessa olevani en itselleni, enkä puolisolleni.