~*~*~*~*~ENSIKOT maanantaina 28.8~*~*~*~*~
Linkki viikonlopun lopinoihin
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8180627&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
Kiva Q kuulla sun ja pikku-q:n kuulumisia - ihan haluttavalta kuulostaa toi teidän arki:=) Olikos teillä nimi jo ihan lukittu q-lle? Onko hän ihan itsensä näköinen::=)?
Huih, mun booli-kamu jakautuu kohta!!! Tsemppiä vielä ja onnea kovasti!!!!!!!!
Naksuliini; letti kuulostaa hienolta - vaikka susta tuntuis tavikselta, onpahan trimmissä!! Mun kampaaja on Venezuelassa ja mulle tulee nyt pisin väli mitä ikinä...ens viikolla on pakko kulkee lippis päässä;=)
Killa, kyllä oot rautahermoinen!!!! Kyllä sun täytyy se plussatesti tehdä, ennen kuin ylkä lähtee reissuun! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Kiitos taas kerran tsempityksestä - kiva kun te uskotte mun plussaan, kun ei sitä tule!!! Kyllä täytyisi tuntua edes j o l t a i n ....? No, nyt hyshys, tuun sit kertomaan aamulla. Ja sitten kun tulee nega, ei saa voivotella liikoja - siitä mooli ei tykkää, koska porskuttaa aina eteenpäin!!!!
Oonalle otollista ovisaikaa***
palailen varmaan tänään vielä!
vilkutukset kaikille, ootte ihkuja!
-mooli
Q; no en mää nyt vielä mihinkään, tää on aina tällasta keuhkoomista tän muuttamisen kanssa:=)
Jospas nyt ehtis kommentoida hieman¿
[color=FF3030]MOOLI: [/color] Kyllä me sun plussaan uskotaan vahvasti, jos ei vielä huomenna, niin seuraavalla kerralla ;) vai mitä???
[color=FF3030] KILLALLE [/color] täytyy sanoa samat sanat! Sulla on kyllä mielettömät rautahermot, jos meinaat ihan loppuviikolle testaamisen jättää! Mäkin aina suunnittelen tekeväni niin, mutta sitten repsahdan¿ No, siinäkin hyvä puoli on se, ettei tädin tulo sitten liikaa ota kaaliin, kun negan on jo alkuun testannu. Hus hus puheet pois negoista ja PLUSSIA kehiin!!
[color=FF3030] PEIPPOSKA: [/color] Nyt heti kipin kapin uutta testiä ostamaan. Vaihda merkkiä, jos se vaikka kertois totuuden?? bd bd bd bd bd
[color=FF3030] Q:lle ja q:lle vilkutuksia!! [/color] Ihanaa, että ehdit kaiken kiireen keskellä käydä meitäkin moikkaamassa!
[color=FF3030] PEPSIKSELLE [/color] kunnon suppareita, ettei tartte yliajalle odotella!!
Mäkin tunnustaudun kaikkien vauva-aiheisten lehtien lukemisen. Vauva-lehden itse asiassa jo tilasin, mutta muita selailen kaupassa, joskus jopa tulee ostettua¿
On vielä lyhyesti: Pyllylleen meni tän illan pupuilut - mies joutui jäämään töihin¿ No huomenna sitten, toivottavasti ei vielä oo liian myöhäistä! Kp:t on nyt 15/25-28, ja tänään testasin siis oviplussan. Vielä ei sitä hirveetä repimiskipua kuitenkaan ole ollut (tai jos on, niin tais viikonlopun vietossa jäädä huomaamatta), eli ¿ en tiedä. Kovin korkeella ei tän kierron suhteen toivot ole.
Oon@
mä täällä paniikissa ramppaan vessassa. tähän se mun coolius tässä kierrossa siis kaatui. Piti niin olla miettimättä mitään ja pysyä kylmähermoisena ;)
Tsempitystä kaikille piinailijoille ja etenkin testailijoille! Ja suuret pahoittelut niille, joita täti häiritsee ja tietty niille kanssasisarille, jotka on kanssa saaneet negan testistä.
Kyllä se plussa vielä meille kaikille tippuu! pakkohan siihen on luottaa.