~*~*~*~*~ENSIKOT maanantaina 28.8~*~*~*~*~
Linkki viikonlopun lopinoihin
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8180627&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
En kerennyt vielä lukemaan viikonlopun pinoa ajatuksen kanssa. Tämäkin pikku hiljaa selveämässä eilisestä kanuunasta...huh... :/ vissiin joku muukin oli viettänyt eilisen sängyn pohjassa hih...
Alakerran asiaa vielä vähäsen: ens viikoksi sitten tätiä jännäillään, vaikka kovasti sen toivois pysyvän poissa... Kovasti tuota valkkaria ihan lorahtelee ja mahassa kummaa pulputusta...
Luen viikonlopun pinon kun jaksan/kerkeän ja kommenteeraan sitten paremmin :)
Mukavaa viikon ensimmäistä päivää kaikille!
Vietän ansaittua lomaani vielä perjantaihin asti ja sitten uudelle osastolle töihin. Tänään on pikkusysterin ja sen miehen muutto. Kohta lähdetään viemään niiten tavaroita uudelle asunnolle.
).( tai sen alapuolelle ei kuulu ihmeitä. Tissit meni kipeeksi heti oletetun oviksen jälkeen, mutta niin on mennyt useesti muutoinkin kierron lopussa, mutta ei varmaan näin aikiasin...
Terkut kaikille ja sori omanapaisuuteni.
T:Remukka kp 20?/28-33
Vähän hiljaisen tuntuista on tänään, johtuukohan maanantaista? Ainakin itsellä on taas vähän käynnistymisvaikeuksia tähän työviikkoon. Kai ne kapulat sentään on jo parantuneet?
Meidän viikonloppu meni mukavasti veneillessä. Varsinaisia venetsialaisbileitä ei ollut, mutta sytytettiin kyllä saaressa oma muinaistuli, eli nuotio :) (Täälläpäin venetsialaiset kulkee nimellä " muinaistulien yö" . Idea on ihan sama.)
Trixiellä oli hyvänkuuloisia oireita, pidetään peukkuja että tarkoittavat tärppiä!
B_Flyllä on näköjään ihan hirmuinen kuume :) Peukkuja pidän sullekin, että pian pääsisit niitä vauva-lehtiä tilailemaan ihan luvan kanssa! Minäkin muuten olen ajatellut että jos/kun plussa tulee, niin pidän päiväkirjaa heti alusta alkaen. Varmasti olisi kiva lueskella sitä sitten jälkeenpäin ja esim kakkosta odottaessa (huomatkaa positiivinen asenne ;) verrata tuntemuksia ym.
Remukka: Harmi ettei mitään varsinaista ratkaisua kipuihin löytynyt, mutta toivotaan että ne pahimmat jäi sitten siihen yhteen kiertoon. Jos vaikka niistä kystista sitten johtuivat...
G: Tähän asti olen tehnyt r-testit aina yksin, koska herään työaamuina vähän ennen miestä. Miehelle kuitenkin aina olen kertonut etukäteen että meinaan testata. Tuloksen jälkeen olen sitten mennyt miehen herättämään ja kertonut että nega tuli. Jos plussa tulisi niin varmasti mies heräisi siihen kiljuntaan! ;)
Nuutti: Pahoittelut tädistä :( Mutta onneksi on sentään kivaa odotettavaa sulla, eli se Suomen vierailu!
Marykin oli käynyt kylässä! Heippa! Toivottavasti riidat ratkeaa miehen kanssa...
Kepardi: Voi harmi, että täti nyt sutkin löysi :( Mutta toivottavasti tutkimuksista nyt löytyy sitten apua teille!
Hoyt: Onnittelut ovisplussasta! Loistava plussa sekin!
).( = ihan tylsä vielä
Ja vielä kaikille oikein kivaa uutta viikkoa, toivottavasti se on erittäin plussainen!
T: Meriheppa (kp10)
Piti tulla näin viikonlopun jälkeen katsomaan tän poppoon tilannetta ja lukaisin samalla weekendin läpi...
Ja mitä mun silmät näki, HITSIT täällähän on jännät paikat monella. Killalla oli kp:t jo pitkällä bdbdbdb ja Mooli odottaa päivien kulkua:)) Ja Naksuliinillakin taitaa olla pullat hyvin uunissa:=)
Kaikille vanhoille Enskoille hurjasti plussasäteitä, teitä tosiaan jo kaivataan tuolla o-puolella!!!
Myös muille Enskoille plussatuulahduksia!
Halein, Aurora rv 14+3
Pikainen pinoutuminen täälläkin! Taitaa olla kiireinen päivä, kun kaikki käy vain pikaisesti pyörähtämässä...
ON ilmoitus: pitkästä aikaa tein ovistestin, kun oireet alkoi olla sen mukaiset.. Ja ihan oikeassa olin, vahva plussa oli testin tulos. Eilen ei jaksanut peiton alla pyöriä, täytyy tänään siis yrittää. Tiedän, että huomenna ehditään ihan varmasti, mutta saattaa olla jo liian myöhäistä?? Huomenna vietetään pitkästä aikaa sellaista omaa iltaa ihan keskenään, varasin jo ruoat ja kaikki valmiiksi. Tarttee vähän hemmotella miestä, ettei se ajattele vahingossakaan ovisaikaa tms, vaan kaikki tapahtuu luontevasti!!!
Tässäpä tämä pikaisesti. Tulkaahan muutkin ilmotteleman tilanteesta!! Huomiseenko meinaat ajoittaa plussaamisen MOOLI? En mä paineita kasaa, mutta kuitenkin.. Ja KILLA sitten keskiviikkona!!
Plussapöllytykset kaikille muillekin! Nyt pitää mennä...
Oon@
Onko jo sellainen olo, että se plussa tulee huomenna tai ylihuomenna?
Oonalle pupuiluintoa!!! :)
-Q-
ja erityinen moikka Q:lle! Kuinka pikku-q voi?
Ei ole yhtään plussaolo - ei yhtään. Panttaakohan Killaliini plussaa, kun ei tuu palstaileen?:=)
Vilkutukset Oonalle, Naksulle, Jessikselle ja Aftikselle!
-m
Ei tää mitään panttaa, kun ei vaan oo ehtinyt tänne tulla! Te ootte kyllä sit ekoja (tai no ehkä miehen jälkeen tokia) jotka plussasta joskus kuulee! :D Mutta sellaista onnea tuskin on tässä kierrossa luvassa: ei oo niin yhtään raskautunut olo, muutenkin harvinaisen oireetonta loppukierron menoksi. JA tänään aivan hennon vaaleanpunaista valkkarin joukossa, tädin saapumista enteilee! :(
Meinaisin jo tossa eilen innostua, kun melkein kaupassa yrjösin yhden vanhalta viinalta ja hieltä haisevan ukon päälle, kun teki NIIN pahaa. No taisi johtua sitten vaan ihan omasta kanuunasta se yökötys, eikä mistään muusta...
Vaan Mooli: eikös Q:kin plussannut aivan oireettomana, joten älä sä luvuta! Uskallatkos testata huomenna? :)
No nyt kohti kotia, palaan illalla!
Killa
TESTATKAA JO!!!! =O)
TEILLE TOIVON TODELLA VAHVAT VIIVAT NIIHIN RASKAUSTESTEIHIN!!!
TULKAAHAN PIAN ILMOITTAMAAN TULOKSET!!
:) Lisbet
Killa: olis kyllä mukavaa jos viittisit sen pariviikkoa päivitellä esittelypinoa, kyllä se plussa nyt sieltä tulee :)
Mooli: *bd*
Naksu: toivoisin niin, että olis sitä itseään, mutta ei tosta selästä ota selvää mikä sitä vaivaa
Remukka: rentouttavaa lomaa
hoyt: onnittelut ovisplussasta :) Sitten vaan ahkerasti peittoja heiluttelemaan
Oona: pupuiluintoa :)
On: ei vieläkään niitä tasavahvoja viivoja ovistestiin (haaleita kylläkin), mutta ei kai tässä vielä kannata heittää pyyhettä kehiin vaan jatkaa tikuttelua. Kuitenkin pitää houkutella tuota miestä tuonne vällyjen väliin säännöllisin väliajoin. Alaselkä kiukuttelee, taitaa tulla raskas ratsastustunti. Toivottavasti ei mee pahempaan suuntaa vaan alkais paraneen..
-Sara-Maria kp19/33-42 -
Kolme päivää töitä vielä jäljellä.. sitten kesälomalle :)
Ihan ekaksi - suuri pahoittelu, kun en ole ollenkaan palstaillut viimeiseen viikkoon. On vaan ollut niin hirmukiire töissä ja kotona netti " rikki" . Mutta mutta... täällä taas!
Lueskelin tuossa nopsaan pinoja läpi ja kauheesti on enskoilla jänniä paikkoja! Toivottavasti tulee pian plussauutisia.
Ainakin Killalle ja Moolille rutkasti onnea testeihin! toivottavasti sieltä tulisi se kauan kaivailtu plussa!
ON: mulla on kanssa aika jännät paikat. Koskaan (siis korostan KOSKAAN) ei ole täti mennyt " yliaikaiseksi" näin paljoa. Nyt siis kp:t (*käy tarkistamassa kalenterista*) " jo" 31/28. Tätiä ei kuulu ja tänään aamulla tehty plussa selvä nega :(. Testasin Apteekin omalla. Voisiko olla, että testasin liian aikaisin? Oireita en oikein ole seurannut, mutta ainakin eilen illalla palelin jonnin verran ja lisäksi alavasta on hiukan nippaillut. Rinnat on myös kipeät, mutta nehän on aina ennen tätiä kipeät. Mitäs tekis? Uutta testiä kehiin?
Yhdestä asiasta olen kyllä ylpeä.... mä jaksoin odottaa kp 31 asti ennen testiä!! Aikaisemmin tullut testattua jo ennen kuin menkat myöhässä, eli kp 26 tms. Tainnut tämä palstatauko auttaa! Lisäksi on tullut mietittyä näitä juttuja tietystikin paljon vähemmän - joka on ihan kiva asia.
jatketaan höpötyksiä pian - nyt pitää mennä avaamaan ovi kaverille, joka just kaarsi pihaan...
siis lause:
> Tätiä ei kuulu ja tänään aamulla tehty plussa selvä nega :(
pitäisi tietystikin mennä:
> Tätiä ei kuulu ja tänään aamulla tehty _testi_ selvä nega :(
taitaa plussa nyt pyöriä vähän mielessä liikaa :D
[color=53868B]Täällähän on ollut paljon kapulaisia viime viikonloppuna! :D Toivotaan, että ollaan kaikki kohta sellaisessa tilassa, että voidaan pahoin ihan muista syistä! :)
Toi edellisen pinon laitto tohon alkuun on tosiaan hyvä idea, ne taitaa o-puolellakin käyttää sitä ihan vallan?! Pitäisikö meidänkin ottaa se vakituiseksi tavaksi, niin vanhaa pinoa ei sitten tarttisi aina käydä kaivelemassa ties mistä?
[b]Naksu[/b]: minkä väriseksi tuli? Siis pää! ;) Jaha, katotaan joudunko kyselemään sun neuvoja ton koti-inssin suhteen... Tietty toivon ettei, mutta pahalta näyttää...
[b]Mooli[/b]: joo kivaa asunnonvaihtoa teille! Koko lapsettomuuden kurjuus jääköön vanhaan kotiin! :) Testaatko huomenna heti aamusta? Muista sit tulla heti kertomaan plussasta! Huh, mitenhän tässä saa nukuttua ensi yön... *jännittää*
[b]Oona[/b]: mainiota, kohta päästään piinailemaan sun puolesta! :)
[b]Lisbet[/b]: yritetään kovasti saada plussa aikaiseksi, mutta enpä vielä aio testata kuitenkaan. Katotaan viikonloppuna vasta...
[b]Peipposka[/b]: harmittelut negasta! :( En muuten huomannut sun tekstissä mitään outoa, vaikka ihan huolella luin! Täälläkin kai vaan plussat mielessä! :)
[b]Hoyt[/b]: *moi*
[b]Apila[/b]: toi lorahtelu kuulostaa hyvältä! Tosi monella plussanneella on ollut sitä just siinä kierrosa! *bd*
[b]Remukka[/b]: toivotaan, että toi tissien kipeytyminen aikaisin ois hyvä merkki! *bd*
[b]Sara[/b]: ok, päivitän! :) Muistuta mua vielä kun sitten lähdet reissuun!
[b]B[/b] ja muute lehtiä ostelleet: kyllä mullekin silloin tällöin tarttuu Vauvalehti tai muu kauppareissulla matkaan. Mitään en oo tilannut, enkä tilaa ennen kuin plussa on nähty! Ja raskautta varten on jo kohta vuoden ollut valmiina " raskauskalenteri" , jonka ostin kerran heikkona hetkenäni. Alan heti pitämään päiväkirjaa, kun saa plussan pissattua tikkuun! :)
Vilkutus vielä [b]Aurorallekin[/b]! Kasvattelehan ahkerasti sitä masuasi siellä! :)
[b]Oma napa[/b] vielä lyhyesti, kun oon siitä muutenkin kirjoitellut jatkuvasti: tosiaan oudon oireetonta, eikä hajuakaan koska tätiä pitäisi odotella. Onneksi ei ole yhtään testiä kotona, eikä tule! Yhtään negaa en jaksa testata, muutenkin jotenkin herkillä ollut monta päivää. Jatkuvasti tippa linssissä mitä pienimmistä syistä. Toivotaan, ettei enteile tätiä niin kuin tämän päiväinen tosi ärtynyt mieliala saattaa enteillä... Eli siis kyselijöille tiedoksi: testaan vasta viikonloppuna, jos on tarvetta! :)
Killa kp 36/28-41
Miten mä nyt vasta tajusin, että mieshän lähteekin perjantaina reissuun ja on toista viikkoa pois! Mitähän hittoa mä teen sen testaamisen kanssa, ei ois kiva kertoa plussasta puhelimessa, kun toinen ihan muualla... Tai no tota nyt on kai turha surra, kun luultavasti ei tässä mitään plussaa saada kuitenkaan... Äh, mä tuun hulluksi! Ok, en testaa nyt ainakaan vielä kuitenkaan, että turha sitä teidän on toivoa! ;)
Killa:
Vaan Mooli: eikös Q:kin plussannut aivan oireettomana, joten älä sä luvuta! Uskallatkos testata huomenna? :)
Jeps, oireeton olin! Nyt vaan hirmuisesti plussasädetystä teille molemmille!!!! Ei saa luovuttaa Killa, vaikka ethän sä kai niin ajatellutkaan tehdä, kun seuraavassa viestissäs pohdit jo sopivaa plussatestin tekoaikaa. :)
Kiitos kysymästä mooli, pikku-q porskuttaa oikein mukavasti jo ja on huomenna 3 viikkoa vanha. Tänään tuli seurakunnasta ristiäisiä varten paperit. Ihmeellistä, miten tää aika vaan menee! Ollaan jo opittu ihan kivat arjen kuviot, paitsi tänään ne on kyllä ollut ihan sekaisin, kun poitsu on jostain syystä kiukkuillut enemmän tai vähemmän koko ajan. Sain hänet rauhoittumaan nukkumaan ainoastaan kantoliinaan. Onneksi q nukahti kuitenkin tossa klo 17 maissa vihdoin kunnolla vaunuihin, ja mäkin sain nukkua ruhtinaalliset 2 tunnin päikkärit. Niitä tässä hommassa täytyy kyllä hyödyntää ihan sumeilematta, koska ikinä ei tiedä, minkälaista kukkumista seuraavana yönä on luvassa. Mutta ihanaa aikaa tää on, kun saa olla oman suloisen vauvan kanssa kotona!
Minne mooli muuttaa? Ei kai pois Espoosta?
Mukavaa iltaa Enskoille!
-Q- ja -q-
Mitä,testaako mooli huomenna?Millos Killa?Oi joi,napatkaahan ne lussat nytte!Täytyy tulla aamusta heti kattoo!!!!!!!!!!!!
Täällä olo rupee olee räjähdysaltis,suppareita jo jonki verran ja yks yö ne jo muutti luonnettaan,mut ei sentäs niiksi oikeiks kuiteskaa.Nytkii kiristelee oikein ilkeesti........;)Lähtöä odotellen..................
-Pepsi ja Villipylly rv38+1
Naksullekkii huiskutus ja muille tutuille!!!!!!!
Sori nyt tulee vähän limajuttuja, joten ei herkille lukijoille...
eli siis uusi " ihmetys" iski äskön, kun käväisin vessassa ja pyyhkiessä tuli ihan hiukan (toooositoosivähän) " punertavaa" limaa. (joo tosi ihanaa kirjoittaa tällaisesta, tiedetään - sori). Ei kuitenkaan mitään normaalia menkkamaisuutta - ei menkkajomotusta _lainkaan_ (joka normaalisti alkaa jo muutamaa tuntia ennen tätiä) eikä siis normaalia niagaraa. Mitään ei tule phsuojaan asti.
Mitä tää nyt sitten on?
Ääks kääks. Taitaa kroppani olla ihan sekaisin...
Kaipa se tätsy sitten aamulla tulee. Eikä ole edes testiä, että voisi aamulla testata jos tätsy ei tulekkaan. Taitaapi pää hajota!
Ihan ekaksi pitää moikata Pepsiä!!! Sulle tulee ihan just se oma pieni käärö, wau!!! En osaa ees kuvitella miten jännältä toi tuntuu, vaan odotella koska lähdetään!!! Paljon voimia koitokseen, tuu pian sitten kertomaan uutiset!!!!
Aurora: Moi!!! Mitenkäs odotus sujuu? Joko masu on pullahtanut? Enpä tosta ¿pullatilanteesta¿ tiedä, tuskinpa vaan ovat uunissa mutta joskus vielä! =)
Oona: Onnee ovisplussasta! bd bd Eikös sul oo jo kuitenki aika pitkällä kierto ja normisti lyhyt kierto?
Saralle onnee viivojen metsästykseen! Kyllä ne sieltä tulee!!
Peipposka: No mut siellähän vasta jännät paikat on!!! Jey!!!! bd bd bd bd
Killa: Nyt on siellä oikeesti piinis päällä! Taidatte moolin kanssa jättää mut tänne puolelle, perät vaan vilkkuen! ;) Ja sen ootte ansainneet!!!! Tällanen tavistukka tuli (taas), eli ruskee ja vaaleita raitoja. Eipä se koti-inssin teko mitenkään kummallista ollut mut ei mitenkään mukavaakaan! Aika ¿teennäistä¿ meinikiä!
Mooli: Jaiks!!! Huomenna on totuuden hetki! Tuuthan heti aamusella kertomaan +uutiset kun lähden asioille sit ennen puolta päivää!!!!! bd bd bd bd bd Niin toivon sulle sitä plussaa!!!!
ON: Sain tänään ihan kamalan krampin alavatsaan, oltiin just miehen kanssa tekemässä ruokaa, sattui n. puol tuntii ihan tajuttomasti!!! Olin jo ihan paniikissa ja peloissani, ehti käydä mielessä jo vaikka mitä! Vieläkin vähän kipristelee mut onneks on jo helpottanu! Mut kyllä on vuosisadan ovis jo vaan sitä on (toivottavasti ei kuitenkaan mitään vakavaa)!
Mitä kaikkee papassa muuten selviää? Näkyykö esim. emätintulehdus vai pitääkö mennä erikseen johki testeihin? Mulla on tosta jääny kammo kun oon sen joskus teininä " sairastanu" , ei kiva! En vaan muista miten se sillon todettiin... Huomenna on siis se papa ja oon aivan yhtä paiseessa siitä ku aina ennenkin, ei oo siitäkään mitään mukavia kokemuksia...
Nyt meen sohvalle löhöileen, " rankka" työpäivä takana!!
Muistelisin, että sulla on testauksen aika käsillä, mikä tilanne?! Tuleppas kertomaan mitä testi sanoi. Toivottavasti täti pysyy poissa teidän nurkista!
Meni vahan pitkaksi tuo otsikko!
Anivei...Kaikille Enskoille oikein mukavaa alkavaa viikkoa.
Toivottavasti kaikki darran uhrit ovat selvinneet ehjin nahoin. Onneks en ollut ainoa jolle maistui pari lasillista vlopun aikana.
Killa: Ma asun Keski-Lannessa, oikein kunnon All-American Cityssa. On taalla onneks puoli miljoona asukasta, mutta ei taa mikaan mielenkiintoinen kaupunki ole. Turvallinen ja rauhallinen, elintaso on suht edullinen ja hyva. Kavellen ei paase mihkaan vaan auto pitaa olla koko ajan alla. Taalla tasangolla kun mikaan ei esta kaupunkien leviamista, niin tamakin kyla on jarjettoman suuri pinta-alaltaan. Viihdytaan taalla ainakin toistaiseksi, mukava paikkahan tama olis perhetta kasvattaa:)
Toistaiseksi ei taalla ole kukaan kaynyt mua moikkaamassa. Ehka sitten kun meilla on tilaa enemman ja vierashuone (varmaan ne paljon toivotut lastenlapset saisivat isovanhemmat matkustamaan tannepain:). Lennot tanne on sen verran kalliita, etta vanhemmat ovat tulleet siihen tulokseen, etta on parempi avittaa mua lentolippujen kanssa Suomeen, kuin kustantaa useammat liput tanne.
Nauratti, kun MaryRose pahoitteli aekkoesten puuttumista...kieltamatta valilla rassaa kirjoittaa ilman aata ja oota (siis pisteilla). Ja jotkut sanat kun saavat ihan erimerkityksen ilman niita aan ja oon pisteita.
nyt pitaa alkaa seuraamaan sunnuntai-illan taydellisia naisia ja greyn anatomiaa.
Edelleen plussasadetysta kaikille...pakkohan tanne on joku plussaryysis saada, muuten loppuu o-puolelta porukka!
+++++++++++++++++++++++++++
Nuuttis