Pariskunnasta vain toinen pukeutuu hyvin
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Ei kai. Miksi menisi?
Täytyy sanoa itsekehun uhallakin, että esimerkiksi minun olisi ylipäätään erittäin vaikea löytää yhtä hyvin pukeutuva nainen. En tarkoita nyt mitään hm:n retardeja kaulahuivipaitoja, vaan rakastan käsin ommeltuja paitoja, italialaisia kenkiä jne. En ole vielä tavannut naista, jolla olisi edes yhtä paljon kenkiä kuin itselläni. Tennarityyli on naisten keskuudessa valitettavan yleinen.
En silti koe, että panostukseni menisi hukkaan, sillä tykkään tyylistäni ja minusta on mukavaa kun aina silloin tällöin joku sen noteeraa.
[/quote]
oletko varma et haluut naisen :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Ei kai. Miksi menisi?
Täytyy sanoa itsekehun uhallakin, että esimerkiksi minun olisi ylipäätään erittäin vaikea löytää yhtä hyvin pukeutuva nainen. En tarkoita nyt mitään hm:n retardeja kaulahuivipaitoja, vaan rakastan käsin ommeltuja paitoja, italialaisia kenkiä jne. En ole vielä tavannut naista, jolla olisi edes yhtä paljon kenkiä kuin itselläni. Tennarityyli on naisten keskuudessa valitettavan yleinen.
En silti koe, että panostukseni menisi hukkaan, sillä tykkään tyylistäni ja minusta on mukavaa kun aina silloin tällöin joku sen noteeraa.
[/quote]
[/quote]
Oletko ihan varma et ymmärrät miten idiootti olet :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Ei kai. Miksi menisi?
[/quote]
[/quote]
Tietenkin.
Tykkään kaikesta kauniista eikä naisia kauniimpaa ole olemassakaan.
Oletko mies jolla on useita naisia kerroksessa?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:33"]Oletko mies jolla on useita naisia kerroksessa?
[/quote]
En ole. Yksikin riittää.
Ihailen kyllä naisia, mutta olen hiukan "ujo" heidän suhteen.
Minulla on mies, joka kulkee minun mielestäni hyvin tavanomaisissa tai jopa rumissa vaatteissa. Itse kiinnitän huomiota asukokonaisuuksiin ja vaatteisiin huomattavasti häntä enemmän niin arjessa kuin juhlassa. Josks kun hän yrittää olla tyylikäs, lopputulos on ennemminkin huvittava kuin ihasteltava.
Ennen asia vähän häiritsi, muttei enää. Olemme usein ihan pöhkön näköinen pari minun ollessa huoliteltuna ja hän rumissa lenkkareissa ja fleecetakissa, mutta ei sekään haittaa. Juhliin tai vastaavaan tilaisuuteen mennessä hän antaa minulle vapaat kädet stailata hänet ja enempää valtaa en kaipaa.
Hän arvostaa tyylitajuani, mutta on itse laiska, pihi ja käytännönläheinen vaatteiden suhteen, ettei häntä hänen arkipukeutuminen kiinnosta. Minun pyynnöstäni hän on hankkinut muutaman tavallisen tyylikkään vaateparin ja olen huomannut hänen ajoittain salaa nauttivan ns. pukeutuneena olemisesta ilman syytä. Hän ei vain jaksa itse nähdä vaivaa vaatetuksestaan, mutta on ok, jos teen tämän hänen puolestaan.
Meillä on sama maku ja ajatusmaailma hyvinkin tarkasti elämän eri osa-alueilla, mutta tyylikkyyden ja laittautumisen suhteen olemme kotoisin eri planeetoilta. :) Joskus saamme tapella tosin siitä, milloin olisi oikea aika heittää reikäisiä tai rikkinäisiä vaatteita pois.
Me ollaan miehen kanssa aika eri tyylisiä. Mulla on siistejä, hyvistä materiaaleista tehtyjä ja osittain teetettyjä, klassisia vaatteita, mies taas on paljon rock-tyylisempi ja saattaa joskus pitää vaikka jotain kulahtaneita reisitaskuhousuja ja hupparia. Mitä sitten? En mä niiden miehen vaatteiden kanssa ole naimisissa, luonteet ratkaisee ja niiden puolesta me sovitaan täydellisesti yhteen.
Ei kai. Miksi menisi?