Seurustelemalla kiusaajan kanssa antaa tukensa kiusaamiselle?
Kommentit (33)
Vittu sä olet nolo. Pidä paussi netistä, pistä edes pää ulos ikkunasta.
On hienoa, että sanotaan ja yritetään auttaa muutokseen. Toivotaan parasta, vaikka tuntuu, että useimmat näistä ovat sitten vain yhtä yhdessä seurassa ja toista toisessa. Monikaan näistä kun ei tunnu arvostavan laisinkaan käsitettä henkinen kasvu. Mutta toivotaan, toivotaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 01:06"]
[/quote]
Miten minusta tuntuu että jos sä itse noudattaisit tuota neuvoasi sä et tietäisi kuka täällä palstailee vuorokauden ympäri. Ja tuo kuvitelma kirjoittajien tunnistamisesta tosiaan on yleensä harhainen, munkin on väitetty kirjoittelevan palstalle jota en rehellisesti sanottuna ole ikinä edes käyny lukemassa. Jospa koittasit käyttää aikaasi ja energiaasi johonkin muuhun kuin kaunan kantamiseen ja vihaamiseen.
[/quote]
Vittu sä olet häiriintynyt ja harhainen kun kuvittelet tunnistavasi ihmisiä anonyymeistä nettikirjoituksista. Katso peiliin. Näky ei ole kaunis, ja sehän sua vissiin harmittaakin.
[/quote]
Kannattaa oikeasti hankkia jotain apua jos on siinä pisteessä että kuvittelee kaikkien itseään ärsyttävien nettikirjoitusten olevan jonkun tietyn täysin irrationaalisista syistä viholliseksi valikoidun ihmisen kirjoittamia. Toivon että kasvat vielä joskus aikuiseksi ja kykenet ottamaan vastuun omasta toiminnastasi. Vaikka eipä sulla taida pälli siihen riittää.
Öh... mua on kiusattu, enkä itse koskaan pitänyt kiusaajapoikia mitenkään viehättävinä. Päin vastoin. Paljon viehättävämpiä olivat minun mielestäni sellaiset, jotka olivat ns. kaikkien kavereita eivätkä menneet mukaan kiusaamiseen. Ja tiedän myös miehiä, jotka itse ovat olleet nuoruudessaan kiusattuja ja heillä on nykyään onnellinen parisuhde ja lapsia.
Onko tästä asiasta pakko tehdä taas jokin markkina-arvoväittely?
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, jos seurustelet jonkun sellaisen kanssa, joka kiusaa toista, mielestäni olisi tärkeää, että yrittäisit vaikuttaa kiusaajan käytökseen positiivisesti. Eli siis niin, että tämä ymmärtäisi lopettaa kiusaamisen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"]Öh... mua on kiusattu, enkä itse koskaan pitänyt kiusaajapoikia mitenkään viehättävinä. Päin vastoin. Paljon viehättävämpiä olivat minun mielestäni sellaiset, jotka olivat ns. kaikkien kavereita eivätkä menneet mukaan kiusaamiseen. Ja tiedän myös miehiä, jotka itse ovat olleet nuoruudessaan kiusattuja ja heillä on nykyään onnellinen parisuhde ja lapsia.
Onko tästä asiasta pakko tehdä taas jokin markkina-arvoväittely?
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, jos seurustelet jonkun sellaisen kanssa, joka kiusaa toista, mielestäni olisi tärkeää, että yrittäisit vaikuttaa kiusaajan käytökseen positiivisesti. Eli siis niin, että tämä ymmärtäisi lopettaa kiusaamisen.
[/quote]
TÄMÄ!! Ite en edes oo ollut kiusattu, mutta silti ne kiusaajapojat on kyllä just niitä pellejä joihin en koskis pitkällä tikullakaan! Paljo enemmän kiinnostaa oikeesti hyvät tyypit. :-)
En tuesta tiedä, mutta kyllähän se on palkinto vittumaisesta käytöksestä.
Miehet tykkäävät kiusaajanaisista. Naisessa pitää olla "särmää".
Käytännössä kuitenkin naisia kiihottaa keskimäärin enemmän se, että mies on kunnon mulkku pahis kuin se, että mies nöyränä ottaa vastaan kiusaamisen ja nöyryytyksen. On turha sanoa että mies ei kelpaa koska ei ole kunnollinen.