Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun syömiset tänään:

Vierailija
20.08.2014 |

Painoa112kg, pituutta 166cm

ap: 8 cashew pähkinää, 2dl hera 80 suklaa protskujuomaa

vp: omena

lounas: keskikokoinen pötkö mustaa makkaraa,porkkana-perunamuussia 1dl, salaattia iso kasa,salaatinkastiketta reilu 1tl

vp: maitorahkaa funlitella 1,5dl

päivällinen: maksalaatikosta puolipakettia, raejuustoa 1dl, salaattia iso kasa,salaatinkastiketta reilu 1tl

illalla vielä ehkä jotain,vai onko jo tarpeeksitälle päivää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Söisin vielä jotain.

Vierailija
2/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hyvältä kuulostaa, normaalia ruokaa ja paljon salaattia. Kyllä tohon vielä jonkun kevyen iltapalan saa mahtumaan, hyvinkin!!

Saako kysyä, miksi syöt aamiaiseksi protskujuoman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun mä luulen sen pitävän nälkää paremmin ja olevan kevyt/terveellinen vaihtehto? :) AP

Vierailija
4/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et urheile rankasti,  et tarvitse protskujuomaa tai heraa. syö niiden sijasta jotain, vaikka pari munaa

Vierailija
5/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ihmettelen vain kun mulla se ei ainakaan pidä nälkää... Mieluummin söisin vaikka ruisleipää jonka päällä kananmunaa ja jonkun hedelmän :)

-3

Vierailija
6/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Itselläni on painonpudotus menossa, nyt -5,5 kg reilussa neljässä viikossa. Mitään ateriankorvaus/protskujuomia en vetele, vaan yritän syödä kunnon ruokaa! Tulee parempi mielikin :D

-3

Vierailija
7/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen tota protskujuomaa, painon pudotuksen ollessa tavoitteena, kyseinen tuote ei ole tarpeellinen. Sehän on lisäravinne, ei sen ole tarkoitus pitää nälkää. Mieheni vetää kyseisiä juomia rankan treenin jälkeen jotta lihakset saavat ravintoa ennen päivällistä joka on ihan kunnon kokoinen. Protskujuoman ei ole tarkoitus pitää nälkää, sen on tarkoitus antaa extraravintoa lihaksille!!

Vierailija
8/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat mitat, mun syömiset tänään:

Aamulla kuppi kahvia ja pieni loraus kevytmaitoa, aamupäivällä ProFeel Kaakaoproteiinijuoma (kauhea nälkä eikä mitään muutakaan syötävää töissä mukana). Lounaalla kalkkunasalaatti, jossa vihanneksia reilusti, n. 80g kalkkunaleikkelettä, yksi muna, pari rkl majoneesia kastikkeeksi. Välipalana ois ollut maitorahkaa mangososeella, mutta en ehtinyt syömään sitä joten jäi välistä. Päivällisellä söin höyrytettyä kukkakaalia, vihersalaattia, porsaanfile 100g ja valkosipulivoinappi.

Siinä tän päivän syömiset.

Vierailija
9/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: maitorahkaa 125g+jugurttia mton 1,5 dl + 1 dl mysliä + 1 dl marjoja. Lisäksi 10 pähkinää.

Lounas: Silakkapihvejä 3 kpl, muusia 0,5 kauhallista. Salaattia puolet lautasesta + lämpimiä kasviksia. Oliiviöljy 1 tl

Välipala: 2 kpl ruisleipää juustolla, kahvia ja banaanijugurtti (täysrasva)

Päivällinen: 120 g lihaa, 100g lasagnea, 1 tomaatti, puolikas kurkku, 150g lämpimiä kasviksia

Iltapala: itsetehty sämpylä, levite, kananmuna 1 kpl + juustoa. Tomaatti + loppu kurkun puolikas

Laihdutan tällä hetkellä.

Vierailija
10/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta proteiinin sanotaan pitävän nälkää, eikö tuo juoma ole ihan ok; maitoa, marjoja ja sitä jauhetta?

Vierailija
11/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 19:40"]

Aamu: maitorahkaa 125g+jugurttia mton 1,5 dl + 1 dl mysliä + 1 dl marjoja. Lisäksi 10 pähkinää.

Lounas: Silakkapihvejä 3 kpl, muusia 0,5 kauhallista. Salaattia puolet lautasesta + lämpimiä kasviksia. Oliiviöljy 1 tl

Välipala: 2 kpl ruisleipää juustolla, kahvia ja banaanijugurtti (täysrasva)

Päivällinen: 120 g lihaa, 100g lasagnea, 1 tomaatti, puolikas kurkku, 150g lämpimiä kasviksia

Iltapala: itsetehty sämpylä, levite, kananmuna 1 kpl + juustoa. Tomaatti + loppu kurkun puolikas

Laihdutan tällä hetkellä.

[/quote]

täähän kuulostaa oikein hyvältä :) ateriarytmi kohdillaan ja syöt oikeaa ruokaa!

Vierailija
12/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset syötte noin paljon ja noin monta kertaa päivässä? Mikä idea? Itse en syö kuin 1-3 kertaa päivässä, useimmiten 2. Eikä tule nälkä missään välissä.

Vierailija
13/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:22"]

Miksi te ihmiset syötte noin paljon ja noin monta kertaa päivässä? Mikä idea? Itse en syö kuin 1-3 kertaa päivässä, useimmiten 2. Eikä tule nälkä missään välissä.

[/quote]

Mä syön viisi kertaa päivässä: aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Kuulostaa ehkä paljolta, mutta ruokamäärät per ateria on kuitenkin pieniä. Kalorit jää joka päivä johonkin 1400-1600 ja tietysti kahvakuulailu ja juoksulenkit hoitaa vajetta vielä suuremmaksi.

Toisille vaan sopii eri tyyli kuin toisille. Itse syön mieluummin vähän kerrallaan usein, niin että supernälkä ei ehdi edes tulla eikä näin mitään ahmisishmoja tai ylimääräisiä mielitekoja :)

Vierailija
14/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte alas ton hera/protskusotkun? Veteenkö sekottelette vai mihin? Maistuu ihan kauheelta muka suklaan makuinen..