Muita jotka eivät voi katsoa tiettyjä tvsarjoja miehen arvostelun takia
Esim erilaiset äidit haluaisin katsoa mutta en jaksa kuunnella miestäni ja hänen jyrkkiä mielipiteitään koko jakson läpi :(
Kommentit (7)
Mä en katso tv:tä enää ollenkaan oma-aloitteisesti. Mies hallinnoi täysin ko.toosaa.
Tietokone olohuoneessa joten siitä on helppo huudella.. ei se ny sohvalla istu ja katso sitä.
Mä katson hömppää vaan kun olen yksin. Tai jos mies katsoo urheilua. Meillä on ihan eri ohjelmaintressit eikä kumpaakaan piristä, että toinen haukottelee toisen suosikille. ;)
Me ei olla yleensä ikinä saman telkun ääressä, kummallakin on omat ja katotaan mitä tykkää.
Kuinka tossukoita te olette jos ette voi edes omia lempi sarjoja katsoa? :o
Jos haluan katsoa jotain naisten sarjoja, katson yksin ollessa boksilta, makkarin telkkarista tai netistä. Miehen arvostelu häiritsee ihan hulluna. Usein kommentointia aiheuttaa jotkut urheilulähetykset, pitkät suorat lähetykset kuten Tanssii tähtien kanssa tai itkuohjelmat kuten Vain elämää. Mies luulee, että on jotenkin häneltä pois jos katson ohjelmaa, josta hän ei pidä.
Miehellä taas on omat urheilunsa ja leffansa joita en itse jaksa seurata. Kakkostelkkari ja tallentava digiboksi pelastaa paljon.
En minä ainakaan miehen kanssa katso mitään ohjelmia. Mulla tulee boxiin kaikki, ja katson sitten omalla ajallani kun kukaan ei ole häiritsemässä. Miten jotain miestä kiinnostaa olla vieressä kun vaimo katsoo jotain akkojen ohjelmaa?