Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin väsynyt, henk & fyys. että ..

Vierailija
20.08.2014 |

.. mietin välillä sitä pahinta vaihtoehtoa. lopullista ratkaisua. tuntuu, että kaikilla oli paremmin ilman  minua..

mieheni, kaikkien silmissä täydellinen (kokkaa, siivoaa,  on hyvä isä lapsille, ei juo eikä polta) harrastaa julmaa henkistä väkivaltaa, joka on pahempi kuin jos vain löisi! mies on pikkuhiljaa murentanut itsetuntoni.. enkä ole niin vahva, että lähtisin. mies on saanut minut uskomaan, etten pärjää yksin & on myös uhkaillut viedä lapset, jos lähden ! :( sanoo, että olen hullu eikä hullu saa huoltajuutta..

myös lasten kanssa on vaikeaa: 7v on erittäin temparamenttinen ja monesti huudamme kilpaa. lapsi haastaa minut jatkuvasti. nuorempi, 4v on arka ja takertuva ja miehen mukaan on syyni että lapsi tarvitsee yhä "nutkua" joka paikkaan ( harsoliina). en kuulemma osaa kasvattaa & pilaan lapset.

olin teininä vakavasti masentunut, yritin kahdesti itsemurhaa ja viiltelin itseäni sekä join paljon. 20-vuotiaana sain add-diagnoosin & jo lapsena minulla todettiin hahmottamishäiriö sekä lukuhäiriö.. nykyinen mies on ensimmäinen vakava suhteeni: tulin raskaaksi puolen vuoden yhdessä olon jälkeen ja naimisiin menimme pian esikon synnyttyä. luulin ensin löytäneeni täydellisen miehen, kunnes se alkoi: vähättely & piilovittuilu.

nyt olen täysin rikki & mietin, olisiko kaikillie palvelus jos tämä hullu järjästäisi itsensä mullan alle nukkumaan? :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole hyvä ihminen. Millaisen roolimallin hän antaa lapsilleen alistamalla ja käyttämällä henkistä väkivaltaa toiseen ihmiseen. Lapsesi tarvitsevat sinua. Mieheltäsi he eivät missään nimessä saa tarvitsemaansa tasapainoista elämää kasvaakseen hyviksi ihmisiksi. Voihan olla, että miehesi ei sorra lapsia tai käyttäydy lasten edessä samalla tavalla kuin sinun kanssasi kaksistaan, mutta kuinka kauan luulet, että hän jaksaa kohdella lapsia hyvin jos sinä olet poissa? Viimeistään murrosiässä käytös lapsiakin kohtaan voi alkaa muuttua huonompaan suuntaan.

Ja vaikka sinulla ei edes olisi lapsia, olet silti ansainnut hyvän ja onnellisen elämän ja parisuhteen. Toimi. Varaa heti huomenna mielenterveystoimistoon aika tai aloita terapia muuta kautta. Lasten tiimoilta voit olla yhteydessä perheneuvolaan. Anna miehen haukkua, tiedät hänen olevan väärässä. Käännä kaikki mitä miehesi sinulle sanoo mielessäsi koskemaankin häntä. Niinhän se on, että tuollainen ihminen on itse heikko, saamaton, osaamaton jne. ja esittää vain vahvaa. Hae apua ja mieti rauhassa miten kannattaa aloittaa avioeroprosessi. Ole ensin yhteydessä vaikka perheneuvolaan ja esitä siellä huolesi, miten lasten isän käytös vaikuttaa (sinun kauttasi) lapsiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla