Miten päästä eroon kerrostalohäiriköstä?
Ei helvetti.. Olin tänään taloyhtiön roskiskatoksella availemassa naapureiden roskapusseja lajitellakseni niitä oikein, koska idiootti-naapurit eivät osaa saatana edes lajitella, ja arvatkaapa mitä löysin?
4. Kerroksessa asuva, metelöivä nuori omaa ilmeisesti maksuhäiriömerkinnän. Löysin siihen viittaavia papereita.
Samalla kun menin sitten kertomaan hänelle, että tölkit, paperit ja bio-jätteet kuuluu lajitella eri astioihin, kerroin hänelle löydöksistäni. Meille tuli riitaa siitä saako toisten ihmisten roskia tonkia. Ilmoitin että tietenkin saa jos on niin idiootti että ei osaa itse lajitella!!
Hän uhkasi ilmoittaa minusta poliisille, mutta mielestäni rikollisempaa on ettei osaa lajitella. Uhkasin myös ilmoittaa maksuhäiriömerkinnöistä hänen vuokraisännälleen.
Hän haukkui minua sekopääksi. Olen kuulemma kyylä ja turhasta valittaja, mutta mielestäni ei ole turhaa valittaa hänen kissansa yöllisestä tepastelusta ja ihmeellisistä kolinoista. Kyllä ne nyt perkele kuuluu 4.kerroksesta tänne 1. kerrokseen!!
Hän kiistää myös pitäneensä juhlallisuuksia viime perjantaina, mutta musiikki soi yö-myöhään ja rappusissa ravasi porukkaa. Hän väitti olleensa Seinäjoella, esitti jopa junaliputkin. Noinkohan isännöitsijä uskoo?
Uskomatonta. Kuinka saada tuo häirikkö ulos talosta?
Aamuisin töihin lähtiessäänkin käyttää autoaan ainakin 4 minuuttia raaputtaen älyttömän kovaäänisesti ja korvia vihlovasti laseja jäästä. Minulla on olemassa video-materiaalia sekä tarkkoja sekuntikello mittauksia hänen autonsa joutokäynnistä, ja aion toimittaa ne poliisille sekä isännöitsijälle jos meno ei lopu.
AAARGGHH!!!
Oli vain pakko purkautua johonkin! En enää koskaan muuta opiskelija-asuntoloihin!
Kommentit (25)
Provohan tämä aloitus on, mutta silti.. Se kerrostalohäirikkö on Ap eikä ne naapurit. Terve ihminen ei tongi naapureiden roskapusseja. Meidän taloyhtiössä on rappukäytävän seinällä kierrätysohjeet, ja biojätepusseja on tarjolla ihan ilmaiseksi. Hyi hitto yööks kun mä kuvittelenkin jonkun onkimassa ja tonkimassa roskiksesta toisten jätepusseja. Tokihan sieltä helposti sitten selviää esim että mitä naapurit syövät ja missä kaupassa asioivat. Mutta ne roskapussithan alkavat nopeasti haista jo kotona, niin entäs sitten siellä astioissa tänäkin helteisenä kesänä. Sieltä pusseista sitten paljastuu ruoantähteitä, verisiä menkkasiteitä, käytettyjä kortsuja, henkilökohtaisia papereita (joita tääkin Ap muka lukee) ja mitä ikinä siellä voi ollakaan, no ehkä kakkavaippoja.... en edes halua ajatella....
Roskakatokset ovat rottien juhlapaikkoja. Niissä on usein rottia, jotka käyvät jyrsimässä ja paskomassa roskasäiliöihin. Niistä p*skoista voi tarttua vaikka mitä tauteja siihen tonkijaan. Katoksissa on myös rotanmyrkkyä. Täytyy olla sairaasti kierrätysfanaattinen, jos muka käy lajittelemassa naapurienkin roskat. Ja sairaasti utelias, jos etsii niistä erilaisia henkilökohtaisia papereita.
tähän on kyllä nähty jo yllättävän paljon aikaa ja vaivaa
Sairasta on touhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luit sitte toisen ihmisen kirjeitä? Way to go! Soita vaan poliisit, saat rikosmerkinnän kirjesalaisuuden rikkomisesta. Idiootti olet itse, vihaan tuollaisia tyhjästä nipottajia jotka eivät muuta tee kun etsi vikoja kanssaihmisistä.
käsittääkseni roskat kuuluu kotirauhan piiriin. Eli ei ole luvallista tonkia toisten roskapusseja. En usko, että opiskelijakämpissä toisten roskia lajiteltaisiin.